Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00089655/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
- 2024/BZP 00266603/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej i kanalizacyjnej w Gminie Tarnów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661004
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d57cd33-a7a3-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej i kanalizacyjnej w Gminie Tarnów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d57cd33-a7a3-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023529/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej i kanalizacyjnej w Gminie Tarnów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089655
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4646852,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr I Remont i modernizacja dróg gminnych obejmuje zadania :1) Remont i modernizacja drogi gminnej na działkach nr 3389/13, 3382/10, 3382/7, 3383/10, 3389/8, 3383/8, 3383/6) w Woli Rzędzińskiej II.
2) Remont i modernizacja drogi gminnej nr 201567K w miejscowości Nowodworze.
3) Remont i modernizacja ulicy Krótkiej w Zgłobicach.
4) Remont i modernizacja ulicy Jaśminowej w Zgłobicach i Koszycach Małych.
5) Remont i modernizacja drogi gminnej nr 201651K w miejscowości Zawada.
6) Remont i modernizacja drogi gminnej nr 201479K w miejscowości Biała.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 2024234,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr II Budowa chodników i ścieżki rowerowej obejmuje zadania :1) Budowa ścieżki rowerowej wraz z kanalizacją burzową przy ul. Granicznej w Koszycach Wielkich.
2) Remont i modernizacja chodnika przy drodze powiatowej nr 1376K w Woli Rzędzińskiej I (odcinek od centrum wsi do wiaduktu - kierunek Ładna).
3) Przebudowa pasa drogowego w ramach budowy ścieżki rowerowej (ciąg pieszo-jezdny) przy drodze powiatowej nr 1350K relacji Tarnów-Zgłobice w m. Zbylitowska Góra na odcinku od ul. Sportowej do DK 94.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1018900,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr III Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łękawka-roboty pomiarowe ok. 2,5 km
-kanalizacja sanitarna PVC ф 200
-przyłącza kanalizacji sanitarnej ф 160
-studzienki rewizyjne ф 1000 i ф 1200
-rurociągi tłoczne PE ф 90,
-rury ochronne ф 315
-zagospodarowanie terenu pompowni P3, P4, (ogrodzenie, nawierzchnie, oświetlenie)
-światłowód 780 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 1606717,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2660000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3359364,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2660000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Road Systems Jacek Niedojadło Spółka Cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121455327
7.3.3) Ulica: --
7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-156
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROAD SYSTEMS JACEK NIEDOJADŁO SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
ROAD SYSTEMS JACEK NIEDOJADŁO SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2660000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 971349,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1239820,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 971349,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "Trans - Art" Artur Trytko w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852739056
7.3.3) Ulica: Bobrowska
7.3.4) Miejscowość: Bobrowniki Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 33-131
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 971349,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt. 3 prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr III, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie z uwagi na ograniczenia budżetu Zamawiający nie może zwiększyć środków finansowych na realizację zamówienia.
Zamówienie finansowane jest ze środków krajowego programu Polski Ład, a Zamawiający nie dysponuje własnymi środkami w odpowiedniej wysokości, które może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa umundurowania dla członków zespołów ratownictwa medycznego Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji deszczowej na ul. Kotulskiej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn.: "Wykonanie kanalizacji deszczowej na ul. M. Kotulskiej"
- Dostawy wody źródlanej wraz z dzierżawą dystrybutorów
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE - Rejony Cieki wodne I, II i III
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Prawo jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną w zakresie bloku programowego do prawa jazdy kat. C1, C1+E, C, C+E.
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku diagnostycznego w ramach modernizacji zespołu Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Budowa ulicy Piaskowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową odwodnienia, budową kanału technologicznego i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
- "Budowa boisk przyszkolnych w Roczynach - etap III" w zakresie budowy budynku szatni, bieżni oraz zagospodarowania terenu
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.