Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00143770/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
- 2022/BZP 00151997/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
- 2022/BZP 00158021/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w dzielnicy Paruszowiec-Piaski przy ul. Ogrodowskiego 1, 3, 5, 7, 9 w Rybniku z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 948 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.zgm.rybnik.pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w dzielnicy Paruszowiec-Piaski przy ul. Ogrodowskiego 1, 3, 5, 7, 9 w Rybniku z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59a7dff6-c9f4-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339215/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Termomodernizacja budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w dzielnicy Paruszowiec -Piaski przy ul. Ogrodowskiego 1, 3, 5, 7, 9 w Rybniku z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Termomodernizacja budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w 3 dzielnicach Miasta Rybnika, nr POIS.01.07.01-00-0007/212.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143770/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0020.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 18141571,29 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7841858,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w dzielnicy Paruszowiec – Piaski w Rybniku.Zadanie nr 1: Budynek przy ul. Ogrodowskiego 1
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe stolarki okiennej i drzwiowej,
2) docieplenie ścian zewnętrznych sprefabrykowanymi płytami izolacyjnymi,
3) roboty izolacyjne ścian piwnic,
4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
5) ocieplenie dachu nad częścią mieszkalną,
6) naprawa pokrycia dachowego,
7) ocieplenie stropu i ścian poddasza,
8) remont kominów,
9) roboty towarzyszące i porządkowe,
10) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) roboty rozbiórkowe pieców węglowych i starych instalacji centralnego ogrzewania,
2) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania etażowego,
3) montaż gazowych kotłów centralnego ogrzewania wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji wodnej i elektrycznej,
4) wykonanie instalacji gazowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie docieplenia przegród zewnętrznych i wewnętrznych,
2) wykonanie demontażu i osadzenia nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
3) wykonanie naprawy kominów i pokrycia dachowego,
4) wykonanie prac porządkowych,
5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
6) wykonanie instalacji gazu.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, opinia Miejskiego Konserwatora Zabytków stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 1562623,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w dzielnicy Paruszowiec – Piaski w Rybniku.Zadanie nr 2: Budynek przy ul. Ogrodowskiego 3
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe stolarki okiennej i drzwiowej,
2) docieplenie ścian zewnętrznych sprefabrykowanymi płytami izolacyjnymi,
3) roboty izolacyjne ścian piwnic,
4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
5) ocieplenie dachu nad częścią mieszkalną,
6) naprawa pokrycia dachowego,
7) ocieplenie stropu i ścian poddasza,
8) remont kominów,
9) roboty towarzyszące i porządkowe,
10) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) roboty rozbiórkowe pieców węglowych i starych instalacji centralnego ogrzewania,
2) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania etażowego,
3) montaż gazowych kotłów centralnego ogrzewania wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji wodnej i elektrycznej,
4) wykonanie instalacji gazowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie docieplenia przegród zewnętrznych i wewnętrznych,
2) wykonanie demontażu i osadzenia nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
3) wykonanie naprawy kominów i pokrycia dachowego,
4) wykonanie prac porządkowych,
5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
6) wykonanie instalacji gazu.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, opinia Miejskiego Konserwatora Zabytków stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 1570586,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w dzielnicy Paruszowiec – Piaski w Rybniku.Zadanie nr 3: Budynek przy ul. Ogrodowskiego 5
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe stolarki okiennej i drzwiowej,
2) docieplenie ścian zewnętrznych sprefabrykowanymi płytami izolacyjnymi,
3) roboty izolacyjne ścian piwnic,
4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
5) ocieplenie dachu nad częścią mieszkalną,
6) naprawa pokrycia dachowego,
7) ocieplenie stropu i ścian poddasza,
8) remont kominów,
9) roboty towarzyszące i porządkowe,
10) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) roboty rozbiórkowe pieców węglowych i starych instalacji centralnego ogrzewania,
2) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania etażowego,
3) montaż gazowych kotłów centralnego ogrzewania wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji wodnej i elektrycznej,
4) wykonanie instalacji gazowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie docieplenia przegród zewnętrznych i wewnętrznych,
2) wykonanie demontażu i osadzenia nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
3) wykonanie naprawy kominów i pokrycia dachowego,
4) wykonanie prac porządkowych,
5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
6) wykonanie instalacji gazu.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, opinia Miejskiego Konserwatora Zabytków stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 1574180,51 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w dzielnicy Paruszowiec – Piaski w Rybniku.Zadanie nr 4: Budynek przy ul. Ogrodowskiego 7
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe stolarki okiennej i drzwiowej,
2) docieplenie ścian zewnętrznych sprefabrykowanymi płytami izolacyjnymi,
3) roboty izolacyjne ścian piwnic,
4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
5) ocieplenie dachu nad częścią mieszkalną,
6) naprawa pokrycia dachowego,
7) ocieplenie stropu i ścian poddasza,
8) remont kominów,
9) roboty towarzyszące i porządkowe,
10) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) roboty rozbiórkowe pieców węglowych i starych instalacji centralnego ogrzewania,
2) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania etażowego,
3) montaż gazowych kotłów centralnego ogrzewania wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji wodnej i elektrycznej,
4) wykonanie instalacji gazowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie docieplenia przegród zewnętrznych i wewnętrznych,
2) wykonanie demontażu i osadzenia nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
3) wykonanie naprawy kominów i pokrycia dachowego,
4) wykonanie prac porządkowych,
5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
6) wykonanie instalacji gazu.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, opinia Miejskiego Konserwatora Zabytków stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 1568212,56 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w dzielnicy Paruszowiec – Piaski w Rybniku.Zadanie nr 5: Budynek przy ul. Ogrodowskiego 9
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe stolarki okiennej i drzwiowej,
2) docieplenie ścian zewnętrznych sprefabrykowanymi płytami izolacyjnymi,
3) roboty izolacyjne ścian piwnic,
4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
5) ocieplenie dachu nad częścią mieszkalną,
6) naprawa pokrycia dachowego,
7) ocieplenie stropu i ścian poddasza,
8) remont kominów,
9) roboty towarzyszące i porządkowe,
10) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) roboty rozbiórkowe pieców węglowych i starych instalacji centralnego ogrzewania,
2) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania etażowego,
3) montaż gazowych kotłów centralnego ogrzewania wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji wodnej i elektrycznej,
4) wykonanie instalacji gazowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie docieplenia przegród zewnętrznych i wewnętrznych,
2) wykonanie demontażu i osadzenia nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
3) wykonanie naprawy kominów i pokrycia dachowego,
4) wykonanie prac porządkowych,
5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
6) wykonanie instalacji gazu.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, opinia Miejskiego Konserwatora Zabytków stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 1566255,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1698888,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1698888,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1698888,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "MEDREM" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6420009531
7.3.3) Ulica: Zamysłowska 10c
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "MEDREM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1698888,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1658888,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1658888,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1658888,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "MEDREM" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6420009531
7.3.3) Ulica: Zamysłowska 10c
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "MEDREM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1658888,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1598888,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1645000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1598888,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "MEDREM" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6420009531
7.3.3) Ulica: Zamysłowska 10c
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "MEDREM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1598888,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1781478,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1781478,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1781478,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONT-EX Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6423182419
7.3.3) Ulica: Larysza 11
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część robót budowlanych i instalacyjnych - Podwykonawca zostanie wybrany w późniejszym terminie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1781478,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1745000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1745000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1745000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BUD CONSTRUCTION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6423225011
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 11
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-218
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFO-BUD CONSTRUCTION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INFO-BUD CONSTRUCTION SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1745000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Ochrona osób i mienia w Starym Ratuszu w Rybniku - siedzibie Muzeum im. o. Emila Drobnego oraz USC przy ul. Rynek 18, a także w budynku Rafał w Edukatorium Juliusz, ul. Klasztorna 11
- 2 ,,Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Rybniku"
- Budowa zatok autobusowych na ulicy Sportowej i ulicy Niedobczyckiej w systemie zaprojektuj i wybuduj w związku z dokończeniem budowy Regionalnej Drogi Racibórz-Pszczyna z podziałem na 2 zadania
- Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: "OZE w budynkach mieszkalnych na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego"
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 części.
- Renowacja kolektora na cieku "Młynówka", dzielnica Paruszowiec - Piaski
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Prace remontowo budowlane w budynku byłej synagogi w Józefowie
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Klub Malucha w Szczebrzeszynie
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.