Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00150142/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00168007/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż 4 „zielonych” wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6d62319-c95c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż 4 „zielonych” wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6d62319-c95c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049030/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż 4 zielonych wiat przystankowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa oraz modernizacja infrastruktury transportowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150142
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż 4 „zielonych” wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój publicznego transportu niskoemisyjnego – budowa oraz modernizacja infrastruktury transportowej”.
1. Lokalizacja „zielonych” wiat przystankowych:
1) Ostrów Wielkopolski, ul. Gimnazjalna - dz. 31 obręb mapy 0076,
2) Ostrów Wielkopolski, ul. Limanowskiego - dz. 5/8 obręb mapy 0030,
3) Ostrów Wielkopolski, ul. Śmigielskiego - dz. 10/3 obręb mapy 0083,
4) Ostrów Wielkopolski, ul. Wojska Polskiego - dz. 27/2 obręb mapy 0069.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) W zakresie dokumentacji projektowej „zielonych” wiat przystankowych:
a) wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej z dochowaniem niezbędnej szczegółowości oraz niezbędnych pozostałych projektów, np.: organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, projekty warsztatowe oraz innych niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia;
b) uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień, pozwoleń administracyjnych, decyzji, zgód i zatwierdzeń oraz odstępstw od obowiązujących przepisów jeżeli zajdzie taka konieczność;
c) wykonanie opinii, ekspertyz i uzgodnień niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowo – kosztorysowej i zrealizowania robót budowlanych, np. uzgodnienia z gestorami sieci zlokalizowanymi na terenie przedmiotowej inwestycji itp.;
d) uzgodnienia z właściwą jednostką czasowej organizacji ruchu na czas realizacji Inwestycji.
2) W zakresie dokumentacji utrzymania zieleni wiaty przystankowej – opracowanie wytycznych, wymagań oraz opisu niezbędnych prac, zabiegów itp. dla prawidłowego utrzymania zieleni.
3) W zakresie prac budowlano – montażowych:
a) wykonanie i dostarczenie zaprojektowanych elementów zielonej wiaty przystankowej;
b) przeprowadzenie wszystkich niezbędnych, zaprojektowanych prac rozbiórkowych;
c) przygotowanie placu i zaplecza budowy wraz z zapewnieniem ochrony terenu w trakcie realizacji;
d) wykonanie robót budowlano – montażowych oraz nasadzeń zieleni na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej;
e) zapewnienia wszelkich mediów niezbędnych na czas realizacji inwestycji;
f) uprzątnięcie po zakończeniu inwestycji terenu, na którym prowadzone były roboty;
g) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej;
h) przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
4.1. Wykonawca w okresie realizacji robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
4.2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
4.3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okresy nie krótsze niż:
1) 60 miesięcy na konstrukcję stalową wiaty, dachu i zielonej ściany,
2) 24 miesiące na powłokę lakierniczą,
3) 12 miesięcy na prace montażowe,
4) 24 miesiące na nasadzenia roślin,
licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
UWAGA!
Okres gwarancji na konstrukcję stalową wiaty, dachu i zielonej ściany jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
4.4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części w celu uzyskania jednorodnych typów wiat przystankowych, a przedmiot zamówienia może być wykonany w całości przez MŚP.
4.5. Zamawiający wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione były osoby wykonujące w realizacji zamówienia czynności związane z:
1) przygotowaniem terenu pod inwestycję (roboty rozbiórkowe oraz demontażowe, niwelacja terenu),
2) montażem „zielonych” wiat przystankowych,
3) obsadzeniem materiałem roślinnym „zielonych” wiat przystankowych,
4) odtworzeniem nawierzchni po pracach montażowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
44212321-5 - Wiaty autobusowe
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255609,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277689,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255609,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPP Enviro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431806101
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- część zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy: produkcja wiat przystankowych
- nazwa podwykonawcy: Arret Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255609,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie analogowych materiałów zasobu i ich wprowadzenie do bazy danych oraz georeferencja z podziałem na zadania
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Skanowanie analogowych dowodów zmian danych ewidencyjnych oraz dokumentów stanowiących podstawy wpisów w operacie ewidencyjnym z podziałem na zadania
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Ocena stanu technicznego wraz z projektem niezbędnych prac naprawczych i zabezpieczających zewnętrznych murów kamiennych w kompleksie Zamku Książ w Wałbrzychu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań inwestycyjnych polegających na budowie Psich Parków
więcej: Wiaty autobusowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.