eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławWymiana pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi na budynku PUP



Ogłoszenie z dnia 2021-10-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi na budynku PUP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650960248

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 167431111

1.5.8.) Numer faksu: 166212188

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pup@jaroslaw.praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: jaroslaw.praca.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi na budynku PUP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd563827-108a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00210070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003166/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi na budynku PUP w Jarosławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174064/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy PZP) nie złożono żadnej oferty ani wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f28ae3f6-f03a-11eb-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PO.242.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: „Wymiana pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi na budynku PUP w Jarosławiu”
2. Przedmiotem postępowania są roboty budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020.1333) [dalej ustawy Pb], obejmujące rozbiórkę istniejącego pokrycia papowego, obróbek blacharskich i rynien, wykonanie nowego pokrycia dwuwarstwowego z pap termozgrzewalnych, wykonanie renowacji tynków kominów z obsadzeniem kratek wentylacyjnych otwieranych, wykonanie nowych obróbek blacharskich i założenie nowych rynien. Wykonanie systemu podgrzewania gzymsu z rynną od strony frontowej oraz wymianę instalacji odgromowej budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu przy ul. Słowackiego 2.
3. Oznaczenie CPV: 45000000-7 – Roboty budowlane; 45261000-4 Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty; 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres rodzajowy, ilościowy i jakościowy robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia określają:
a) Projekt budowlany – załącznik nr 1 do SWZ.
b) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 2 do SWZ.
c) Przedmiary robót – załącznik nr 3 do SWZ.
d) Projekt czasowej organizacji ruchu – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane RENOMEX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922299956

7.3.3) Ulica: Dojazdowa 33

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.