Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00173045/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa strefy płatnego parkowania na drogach publicznych zlokalizowanych na terenie miasta Ustka w latach 2022-2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ W USTCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367436569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zim.ustka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.ustka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zim.ustka.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa strefy płatnego parkowania na drogach publicznych zlokalizowanych na terenie miasta Ustka w latach 2022-20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e3d95fb-da91-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034982/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa obsługa strefy płatnego parkowania na drogach publicznych zlokalizowanych na terenia m. Ustka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173045/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-ZP.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 898284,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa strefy płatnego parkowania na drogach publicznych zlokalizowanych na terenie miasta Ustka w latach 2022-2023.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
3. Do sporządzenia oferty należy przyjąć 974 miejsca postojowe w obrębie funkcjonowania SPP. Bilans miejsc postojowych z podziałem na poszczególne ulice zawiera załącznik nr 11 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
4.1. przeprowadzanie kontroli poprawności wnoszenia opłat za postój pojazdów na obszarze SPP,
4.2. obsługa biura SPP wraz z obsługą klientów,
4.3. prowadzenie windykacji
o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 SWZ – wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 933290,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 933290,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 933290,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projekt Parking Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831699408
7.3.3) Ulica: Drużbickiego
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-693
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres: inkasa, oznakowanie pionowe i poziome, wdrożenie i utrzymanie oprogramowania windykacyjnego
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 933290,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Budowa hali magazynowej na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie
- Bieżące remonty nawierzchni ulic na terenie miasta Ustka w 2025 roku
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i urządzeń teletechnicznych stanowiących majątek Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Ustce w 2025 roku - II postępowanie
- Wymiana okien połaciowych na poddaszu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
więcej: przetargi w Ustce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.