eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GębiceBudowa parkingu wraz z drogą dojazdową



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu wraz z drogą dojazdową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH W BIELICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000094679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bielice 1

1.5.2.) Miejscowość: Gębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-330

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs-bielice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs-bielice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zs_bielice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu wraz z drogą dojazdową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2ed0cc6-c670-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068770/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa parkingu wraz z drogą dojazdową w Bielicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138101/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSB.261.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 468590,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zasadniczym zadaniem jest budowa parkingu i drogi dojazdowej. Projekt zakłada budowę płyty parkingu w kształcie prostokąta o wymiarach 55x30 m z miejscami parkingowymi usytuowanymi prostopadle do dróg manewrowych o szerokości 2,5 mi długości 5,0 m, oraz o szerokości 3,6 m dla osób niepełnosprawnych. Wjazd na parking odbywać się będzie przez projektowaną drogę dojazdową o szerokości 5,0 m. Pod wyjazdem z parkingu zaprojektowano przepusty o śr. 400 mm by zachować ciągłość rowu bezodpływowego. W ramach zadania zostanie również wykonane oświetlenie parkingu i monitoring
ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE MIĘDZY INNYMI:
• usunięcie humusu,
• roboty ziemne,
• profilowanie i zagęszczenie podłoża,
• wykonanie warstwy odsączającej,
• wykonanie podbudowy na parkingu,
• ustawienie krawężników,
• wykonanie nawierzchni parkingu i drogi dojazdowej,
• wykonanie przepustów pod wjazdami,
• budowę oświetlenia parkingu,
• montaż monitoringu,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
Niniejsze zadanie Zamawiający przewiduje zrealizować w dwóch etapach. Część robót w 2022 r. i część robót w 2023 r.
W roku 2022 należy wykonać:
• roboty ziemne na powierzchni minimum 892 m2,
• podbudowy na powierzchni minimum 869 m2,
• nawierzchnie na powierzchni minimum 834 m2,
• ustawienie krawężników na długości minimum 159 m,
• wykonanie części odwodnienia minimum 76 m2,
• malowanie pasów i humusowanie minimum 36 m2,
• oświetlenie (wszystkie roboty związane z ułożeniem kabli, bednarki itp. w gruncie wraz z montażem słupów)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu robót do wykonania w 2022 r. w zależności o zaoferowanej ceny i posiadanych środków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorys ofertowy które są załącznikiem do niniejszego postępowania i zostały umieszczone na stronie zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570691,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOST - BRUK Adrian Biegasiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652964678

7.3.3) Ulica: Ul. Cegielińska 52

7.3.4) Miejscowość: Wilczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 62-550

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

około 20% wartości zamówienia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.