Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i wychowanków Zespołu Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932091780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Iwaszkiewicza 9a
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 717345910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zssolawa.szkolnastrona.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zssolawa.szkolnastrona.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i wychowanków Zespołu Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05758c8e-ef5d-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający dwukrotnie wszczynał postępowanie w trybie podstawowym na przedmiotowe działanie. Oba postępowania były zostały unieważnione z powodu: w przypadku pierwszego postępowania braku środków finansowych na pokrycie kosztów oferty najkorzystniejszej, drugie postępowanie z uwagi na brak ofert nie podlegających odrzuceniu. Zamawiający wystąpił do organu prowadzącego z wnioskiem o zwiększenie środków finansowych na realizację zadania. Wniosek został negatywnie rozpatrzony. Zamawiający musiał zatem zmienić termin wykonania zadania - skrócić czas realizacji zamówienia. Jednocześnie Zamawiający musiał pilnie przystąpić do realizacji zamówienia tj. zapewnić dzieciom przedszkolnym i szkolnym posiłki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSS/ZP/02/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 113267,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyżywienia dla uczniów i wychowanków Zespołu Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie:
2. Dzieci przedszkolne: wiek dzieci od 3 do 9 lat.
a) W okresie od dnia podpisania umowy do 31.07.2023r. ilość dzieci objętych żywieniem – max 15 (z zachowaniem diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z informacją otrzymaną od zamawiającego np.: posiłki z zaleceniami diety bezmlecznej, bezglutenowej, bez jajek, bez orzechów)
b) rodzaje posiłków: śniadanie, zupa i owoc, II danie, kompot oraz podwieczorek.
3. Dzieci szkolne: wiek dzieci od 7 lat do 25 lat.
a) w okresie od dnia podpisania umowy do 22.06.2023r ilość dzieci, objętych żywieniem – max 85 (z zachowaniem diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z informacją otrzymaną od zamawiającego np.: posiłki z zaleceniami diety bezmlecznej, bezglutenowej, bez mięsnej.)
b) rodzaje posiłków:
- obiad ( zupa i II danie, kompot oraz owoc)
- zupa i owoc
- II danie, kompot i owoc
(Posiłki dla min. 25 osób z trudnościami w przełykaniu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113267,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113267,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113267,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bernadeta Rękas Beta-Druk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970032602
7.3.3) Ulica: Tęczowa 84
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-603
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113267,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej na odcinku od ul. Żeromskiego do skrzyżowania ul. Rybackiej i Siedleckiej w Oławie
- Przebudowa sieci wodociągowej w Bystrzycy
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa centrum przesiadkowego przy nowym przystanku kolejowym Oława Zachodnia"
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Oleśnicy Małej w gminie Oława
- Dostawa artykułów żywnościowych
- Budowa 2 stacji transformatorowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby zasilenia stacji ładowania pojazdów
więcej: przetargi w Oławie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.