Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00123180/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00146736/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00153022/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja inwestycji budowlanych w ramach programu „Dostępność PLUS dla Zdrowia” w SPZOZ
w Szamotułach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sukiennicza
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szamotuly.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bdde9156-bcac-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja inwestycji budowlanych w ramach programu „Dostępność PLUS dla Zdrowia” w SPZOZw Szamotułach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdde9156-bcac-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00092106/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Realizacja inwestycji budowlanych w ramach programu „Dostępność PLUS dla Zdrowia” w SPZOZ w Szamotułach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostosowanie Placówki POZ w Szamotułach w zakresie architektonicznym, cyfrowym i informacyjno - komunikacyjnym do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności;Poprawa dostępności Szpitala Powiatowego w Szamotułach2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123180
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-381-4/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 756213,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i montaż poręczy na klatkach schodowych (3) służących do pokonania różnicy wysokości umożliwi bezpiecznego i komfortowe przemieszczanie się pacjentów o szczególnych potrzebach.W razie potrzeby, w zależności od zastosowanego materiału, poręcze zostaną skontrastowane kolorowym pasem o szerokości minimum 10 cm w połowie ich wysokości.
Zadanie obejmuje zakup i montaż nowej wykładziny oraz instalację nakładek antypoślizgowych (klasa antypoślizgowa R11) na schodach i spocznikach (3 klatki schodowe).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 488591,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zadania Wnioskodawca zleci wykonanie robót remontowo-modernizacyjnych polegających na demontażu istniejących płytek gresowych, wylaniu wylewki betonoweji samopoziomującej, a także wykonaniu nowej posadzki z wykładziny (250,0 m2). Posadzka wykonana zostanie z materiałów antypoślizgowych, umożliwiających utrzymanie odpowiedniego poziomu higieny. Wykonane zostanie również oznakowanie dla osób niedowidzących. Zmiana na wykładzinę z kafelek, w kontrastowym do ścian kolorze, wraz ze ścieżką kierunkową. Realizacja zadania przyczyni się do zwiększenia dostępności architektonicznej Placówki
Wymienione zostaną źródła światła w poczekalni. Zdemontowane zostaną stare lampy
i zamontowane nowe, ledowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 111649,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamontowania instalacji wentylacji nawiewno-wyciągowej i klimatyzacji w pomieszczeniach Podstawowej Opieki Zdrowotnej (dalej POZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 155971,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena ofert najkorzystniejszych w pakietach nr 1 i 2 czyli oferty z najniższą ceną przewyższają
kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszych ofert.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena ofert najkorzystniejszych w pakietach nr 1 i 2 czyli oferty z najniższą ceną przewyższają
kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszych ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118895,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163442,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118895,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klima Perfect Serwis Katarzyna Grabarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872104145
7.3.4) Miejscowość: Szamotuły
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118895,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-15INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
- Sukcesywna dostawa rękawic
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1838P Wartosław - Lubowo w m. Wartosław na odcinku ok. 200mb"
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynkach Zespołu Przedszkoli nr 3 w Białymstoku
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Kompleksowa modernizacja sal dydaktycznych oraz korytarza w Przedszkolu Nr 1 w Radzyminie
- Wykonanie izolacji poziomych i pionowych ścian piwnic w budynku położonym przy ul. Lubelskiej 30/32 w Warszawie.
- Dostosowanie budynku MPP Nr 4 w zakresie przepisów przeciwpożarowych
- Budowa windy w budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Konopczyńskiego 4 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2025)
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.