Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00131125/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Stacji Uzdatniania Wody, studni głębinowej i infrastruktury technicznej na ujęciu wody w miejscowości Srokowo, gm. Srokowo dz. 995/4, 1000 obręb 20 Srokowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SROKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742818
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Rynkowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Srokowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-420
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 754 45 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminasrokowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminasrokowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminasrokowo.logintrade.net/zapytania_email,117936,19b2f5fe8c1d7888fb47cbb87ed07afd.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Stacji Uzdatniania Wody, studni głębinowej i infrastruktury technicznej na ujęciu wody w miejscowości Srokowo, gm. Srokowo dz. 995/4, 1000 obręb 20 Srokowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e04911aa-bebb-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049067/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa Stacji Uzdatniania Wody, studni głębinowej i infrastruktury technicznej na ujęciu wody w miejscowości Srokowo, gm. Srokowo dz. nr 995/4, 1000 obręb 20 Srokowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131125
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGT.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4848290,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” budowy Stacji Uzdatniania Wody, studni głębinowej i infrastruktury technicznej na ujęciu wody w miejscowości Srokowo, gmina. Srokowo. Przedsięwzięcie obejmuje w szczególności:
1.1 opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz z przeniesieniem na zamawiającego pełni autorskich praw majątkowych, w szczególności prawo do korzystania i rozporządzania utworem lub jego częścią, bez jakichkolwiek ograniczeń czasowych i terytorialnych;
Forma i zakres Dokumentacji Projektowej musi spełniać wymogi:
- Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – tekst jednolity – Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 grudnia 2021r. (Dz.U. 2021 poz. 2351);
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 11 września 2020 r. (Dz.U. 2020 poz. 1609),
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 25 czerwca 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2021 poz. 1169),
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – tekst jednolity - OBWIESZCZENIE MINISTRA INWESTYCJI I ROZWOJU z dnia 8 kwietnia 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2019 poz. 1065).
Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z odpowiednimi przepisami Prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, wymaganiami technicznymi Zamawiającego i potrzebami sprawnego przeprowadzenia procesu inwestycyjnegooraz spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Zakres i treść dokumentacji projektowej powinna być dostosowana do specyfiki i charakteru obiektu oraz stopnia skomplikowania Robót budowlano-montażowych, a realizacja powinna zapewnić osiągnięcie celu głównego – parametry wody uzdatnionej zgodne z odnośnymi przepisami.
Wykonawca opracuje:
1) Aktualizację mapy do celów projektowych w niezbędnym zakresie i skali, wersja papierowa i elektroniczna - 1kpl.
2) Projekt Budowlany wielobranżowy opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami, zawierający:
- projekt zagospodarowania terenu z informacją o obszarze oddziaływania obiektu
- projekt architektoniczno-budowlany
- projekt techniczny, dla celów realizacji inwestycji opracowany zgodnie z wymaganiami
- informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
-uzgodnienie Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej
- uzgodnienie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
- uzgodnienia rzeczoznawców ds. bhp, ppoż. i sanitarnych
- inne wymagane prawem uzgodnienia
- decyzję pozwolenia na budowę:
wykonany w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf w 4 egz.;
3) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia - wykonany w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf w 3 egz.,
4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) dla każdego rodzaju Robót budowlanych – wykonany w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf w 3 egz.,
5) Projekt Organizacji Robót – wykonany w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf w 3 egz.,
6) Projekt rozruchu - wykonany w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf w 3 egz.,
7) Dokumentacja dotycząca studni głębinowej Nr 4 - wykonana w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf w 3 egz.,
oraz dokumenty porealizacyjne obejmujące:
8) Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i przyłączy - 3 kpl.,
9) Dokumentację Techniczno-Ruchową wszystkich urządzeń odrębnie - 2 kpl.,
10) Instrukcje stanowiskowe oraz instrukcje BHP, p.poż. - 2 kpl.,
11) Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego - 2 kpl.,
12) Dokumenty ze szkolenia personelu -2 kpl.,
13) Protokoły sprawdzeń i badań oraz inne dokumenty wymagane przepisami i warunkami uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie -3 kpl.,
14) Pozwolenie na użytkowanie.
Ponadto, Wykonawca przekaże dokumentację projektową oraz każdy inny opracowany dokument w formie papierowej i elektronicznej –płyta CD lub Pen Drive. Opisy, rysunki i schematy w rozszerzeniu *pdf.
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie procesu projektowego.
1.2 wykonanie wszelkich robót budowlanych i prac, związanych z realizacją zadania, obejmujących budowę Stacji Uzdatniania Wody, studni głębinowej i infrastruktury technicznej na ujęciu wody w miejscowości Srokowo, w szczególności budowę:
1) nowego budynku technologicznego stacji,
2) nowego układu technologicznego uzdatniania wody,
3) 2 zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej po 50 m3 każdy,
4) Urządzenia wodnego do poboru wód podziemnych - nowej studni głębinowej - o wydajności 45 m3/h,
5) sieci/przyłączy wodno-kanalizacyjnych i elektroenergetycznych,
6) zbiornika bezodpływowego,
7) zbiornika wód popłucznych,
8) drogi dojazdowej i komunikacji na terenie stacji,
9) mikroinstalacji fotowoltaicznej do 50 kW
10) montaż agregatu prądotwórczego do 50 kW, w wolnostojącej wiacie
oraz rozruch Stacji Uzdatniania Wody wraz z doprowadzeniem do prawidłowych i zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa parametrów mikrobiologicznych i fizyko-chemicznych uzdatnionej wody.
1.3 Zakres robót, usług i dostaw:
Wykonawca w ramach ceny oferty, zaprojektuje i wykona następujące czynności, usługi, roboty budowlane i dostawy:
- inwentaryzacja terenu i obiektów,
- mapa do celów projektowych,
- uzgodnienia z gestorami mediów i terenów objętych ochroną,
- uzupełniająca opinia geotechniczna, jeśli będzie konieczna,
- projekt budowlany z uzgodnieniami i decyzją pozwolenia na budowę,
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- roboty budowlano-montażowe:
* budynek Stacji Uzdatniania Wody
* urządzenia technologiczne uzdatniania wody
* zbiorniki retencyjne
* studnia głębinowa
* zbiornik bezodpływowy
* zbiornik wód popłucznych
* agregat prądotwórczy z wiatą
* mikroinstalacja fotowoltaiczna
* przyłącza wodociągowe
* przyłącza kanalizacyjne
* zasilanie elektroenergetyczne, przyłącza elektroenergetyczne i oświetlenie zewnętrzne
* roboty drogowe:
- przebudowa zjazdu z ul. Węgorzewskiej
- przebudowa drogi gminnej od zjazdu z ul. Węgorzewskiej do wjazdu na teren Stacji
- przebudowę zjazdu z drogi gminnej na teren Stacji
- budowę komunikacji wewnętrznej i dojść do obiektów na terenie Stacji
- wykonanie nasadzeń drzew i krzewów
- wykonanie trawników
- roboty porządkowe
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- pełnienie nadzoru geodezyjnego
- montaż tablicy informacyjnej
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie Stacji Uzdatniania Wody i decyzję pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód podziemnych,
- dostawa wyposażenia, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
16700000-2 - Ciągniki
34144212-7 - Cysterny do transportu wody
34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy
16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych
34954000-9 - Suwnice bramowe
38543000-3 - Urządzenia do wykrywania gazów
42924740-8 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5996250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6275460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5996250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP ”PALWOD” EXPORT-IMPORT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471003255
7.3.3) Ulica: Suwalska 16
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5996250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.