eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim"Dostawa dwuosiowego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa dwuosiowego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368467945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bema 12A

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 334768063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzuk.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65d41768-d4b9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa dwuosiowego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65d41768-d4b9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210188

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170163

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK/01/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 640000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pojazd musi być fabrycznie nowy; rok produkcji min 2022.
2. Pojazd nierejestrowany.
3. Dostawca musi podać w ofercie przetargowej producenta oferowanego urządzenia.
4. Urządzenie nie może być prototypem.
5. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z przeprowadzeniem prób technicznych i szkoleniem z obsługi – do 6 osób.
6. Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. W szczególności wymagane będą: świadectwo homologacji dla pojazdu skompletowanego wraz z zabudową lub tzw. dopuszczenie cząstkowe.
7. Książki gwarancyjne, instrukcje obsługi oraz katalogi części zamiennych w języku polskim.
8. Wykonawca zapewnia Autoryzowany Serwis, przy czym czas reakcji serwisu rozumiany jako przyjazd i rozpoczęcie usuwania awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin od daty zgłoszenia awarii.
9. Przeglądy gwarancyjne zabudowy zapewniające bezusterkową eksploatację w okresie udzielonej gwarancji wraz z materiałami. Przeglądy gwarancyjne zabudowy realizowane na bazie w siedzibie Zamawiającego lub stacjonarnie jeśli odległość od serwisu nie przekracza 60 km od siedziby Zamawiającego. Przeglądy gwarancyjne max co 6 miesięcy min. 5 przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji 24 miesiące.
10. Przeglądy gwarancyjne podwozia zapewniające bezusterkową eksploatację w okresie udzielonej gwarancji wraz z materiałami. Przeglądy gwarancyjne podwozia realizowane na bazie w siedzibie Zamawiającego lub stacjonarnie jeśli odległość od serwisu nie przekracza 60 km od siedziby Zamawiającego. Min. 3 przeglądy olejowe w okresie 24 miesięcy.

Wymagania techniczne dla podwozia pojazdu:
1. Podwozie musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń w danej serii, nie dopuszcza się pojazdów już rejestrowanych.
2. Rok produkcji min. 2022
3. Podwozie o dmc min. 18 t
4. Rozstaw osi w przedziale 3550 – 4000 mm
5. Nośność osi przedniej min. 8000 kg.
6. Nośność osi tylnej napędowej min. 11500kg.
7. Homologacja pojazdu kompletnego lub dopuszczenie jednostkowe.
8. Układ napędowy 4x2
9. Zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył . Oś napędowa na dwóch poduszkach powietrznych.
10. Silnik o zapłonie samoczynnym i mocy 280 KM, o pojemności min 9 litrów, spełniający wymagania Euro 6.
11. Układ wydechowy - wylot powietrza wyprowadzony do tyłu.
12. Blokada mechanizmu różnicowego
13. Skrzynia biegów automatyczna lub zautomatyzowana
14. Wyposażony w hamulce tarczowe, układ EBS, ASR, system kontroli trakcji, systemy bezpieczeństwa biernego zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi.
15. System zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach.
16. Zbiornik paliwa aluminiowy lub stalowy o pojemności min. 200 litrów
17. Kabina dzienna krótka 3 osobowa w kolorze białym
18. Centralny zamek z pilotem
19. Światło ostrzegawcze zamontowane na kabinie pojazdu z napisem „MZUK” w kształcie cienkiej belki.
20. Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego.
21. Sygnał alarmu charakteryzujący się szybkim rozproszeniem, kierunkowy (emisja kierunkowa z możliwością lokalizacji kierunku źródła dźwięku), zorientowany wyłącznie na strefę zagrożenia i słyszalny tylko w polu zagrożenia.
22. Zróżnicowana częstotliwość sygnału alarmu, przy jednoczesnym szybkim rozproszeniu dźwięku poza strefą zagrożenia.
23. Dźwięk alarmu o niskiej uciążliwości.
24. Silnik wyposażony w przystawkę odbioru mocy odsilnikową napędzającą zabudowę.
25. Lusterko przednie dojazdowe po stronie pasażera.
26. Legalizowany tachograf (instrukcja w języku polskim)
27. Regulowana wielofunkcyjna przekładnia kierownicza ze wspomaganiem.
28. Dwa stopnie wejściowe do kabiny.
29. Opony dla osi przedniej 315/80R22.5 R, bieżnik regionalny lub terenowo-regionalny.
30. Opony dla osi tylnej napędowej 315/80R22.5, bieżnik typu regionalny lub terenowo-regionalny.
31. Immobilizer fabryczny.
32. Komputer pokładowy, komunikaty wyświetlane w języku polskim.
33. Podłączenie i dostawa wraz z pojazdem urządzeń peryferyjnych kompatybilnych z użytkowanym przez Zamawiającego zintegrowanym systemem lokalizacji GPS/systemem organizacji procesu odbioru odpadów, w tym lokalizatora GPS typu Professional, czujnika rozładunku, dedykowanych systemowi Globtrak – Zamawiający posiada w swoich zasobach jedynie system Globtrak na pozostałych pojazdach.
34. System lokalizacji GPS
Lokalizator GPS-CAN zapewniający monitoring pracy pojazdu, odczyt z samochodowej szyny CAN współpracujący z systemem Globtrak (zakres zadań przypadający jednostce typu GPS Professional) obsługującym czujniki systemu oraz sondę paliwową z funkcjonalnościami co najmniej:
a) śledzenie pojazdu online/analiza trasy,
b) generowanie raportów dotyczących pojazdu,
c) możliwość monitorowania sygnału z czujników dodatkowych, w tym czujnik otwarcia odwłoka śmieciarki.
35. Gniazdo elektryczne 12 V.
36. Dywaniki gumowe dla kierowcy i pasażerów.
37. Zderzak przedni plastikowy lub metalowy.
38. Pojazd wyposażony w osłony boczne anty-rowerowe oraz błotniki.
39. Akumulatory min. 2x140Ah, Alternator min. 100A
40. Elektrycznie regulowane z kabiny podgrzewane lusterka wsteczne lewe i prawe
41. Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej
42. Światła przeciwmgielne przednie
43. Radio z ekranem 5” i z zestawem głośnomówiącym
44. Skrzynka narzędziowa nie mniejsza niż 100l
45. Pojemnik na wodę z kranikiem min. 10l
46. Kabina klimatyzowana.

Wymagane parametry techniczne dla zabudowy pojazdu:
1. Skrzynia ładunkowa poj. min. 16 m3, jednokomorowa, o konstrukcji stalowej, zamknięta, szczelna, z jednego arkusza blachy, nie ulegająca odkształceniom, ze spawami wykonanymi spoiną ciągłą, gruntowana i lakierowana w kolorze białym, wykonana ze stali o grubości min. 3,2 mm.
2. Rok produkcji min. 2022.
3. Tablica rejestracyjna tył, montowana nad zasypem, z oświetleniem LED.
4. Podłoga skrzyni ładunkowej płaska lub owalna wykonana ze stali o grubości min. 4 mm.
5. Dno wanny zasypowej wykonane ze stali Hardox 450 lub równoważnej o grubości min. 8 mm.
6. Pozostałe elementy dna odwłoka wykonane ze stali o grubości min. 4 mm.
7. Objętość kosza zasypowego min.1,8 m3
8. Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5
9. Czas opróżniania pojemników dwukołowych i czterokołowych na grzebieniu max. 8 sekund
10. Czas opróżniania pojemników na dodatkowych ramionach max. 12 sekund
11. Czas wykonania pełnego cyklu prasy zagęszczającej max. 30 sekund
12. Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie
13. Stopnie robocze dla pracowników obsługi składane, z wbudowanym czujnikiem obciążenia.
14. Blokada jazdy pojazdu do tyłu w przypadku, gdy ze stopni korzysta pracownik (ładowacz), wraz z automatyczną informacją do kabiny kierowcy
15. Zabudowa przystosowana do obsługi zgodnych z normami europejskimi pojemników typu MGB 90L, 110L, MGB 120-360L, MGB 660,770,1100 zgodnych z normami DIN, (przy pojemnikach od 660 – 1100l dodatkowo załadunek typu „widły”)
16. Pompa o zmiennej wydajności lub pompa o stałej wydajności.
17. Osłona rozdzielacza głównego w odwłoku śmieciarki. Osłona rozdzielacza głównego w odwłoku śmieciarki nie będzie wymagana, jeżeli ofertowana przez Wykonawcę zabudowa będzie posiadać trzy oddzielne rozdzielacze oddzielnie dla skrzyni ładunkowej, wrzutnika i prasy. Żaden z nich nie może mieć styczności z odpadami i winien być usytuowany tak, aby zminimalizować możliwość uszkodzenia mechanicznego. W tym przypadku Zamawiający dopuści rozwiązanie bez dodatkowej osłony rozdzielacza głównego.
18. Przycisk alarmowy min. 2 szt. - dla pracowników obsługi z możliwością wyłączania z kabiny.
19. Automatyczne sterowanie prędkości obrotowej silnika w zależności od obciążeń.
20. Włączanie i wyłączanie z kabiny kierowcy układów sterujących pracą mechanizmu do obsługi pojemników i mechanizmu zagęszczającego
21. Możliwość sterowania urządzeniem zasypowym ręcznie za pomocą dźwigni hydraulicznych lub przycisków.
22. Zawór odpływowy w wannie zasypowej.
23. Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone na bocznych ścianach po obu stronach odwłoka, z możliwością automatycznego blokowania pracy urządzenia zasypowego w razie awarii lub niebezpieczeństwa.
24. Sterowanie urządzeniem opróżniającym skrzynię ładunkową z pulpitu sterującego umieszczonego w kabinie kierowcy lub z pulpitu umieszczonego na bocznej ścianie skrzyni ładunkowej
25. Sposób załadunku odpadów szufladowy lub jarzmowy
26. Dźwiękowy sygnał podczas opuszczania odwłoka skrzyni ładunkowej
27. Oświetlenie zabudowy zgodnie z obowiązującymi przepisami: światła hamowania, kierunkowskazy, postojowe oraz dwa światła ostrzegawcze - wyłącznie w systemie LED
28. Pasy odblaskowe na kabinie i na zabudowie
29. Oświetlenie robocze z boku i z tyłu zabudowy po min. 2 sztuki na stronę oraz min. 2 z tyłu zabudowy
30. Dodatkowe lampy LED biegu wstecznego – 2 szt. umieszczone w połowie zabudowy umożliwiające doświetlenie tylnej osi – „toru jazdy”
31. Kamera wsteczna z monitorem LCD min5” zamontowanym w kabinie
32. Błotniki kół tylnych wyposażone w chlapacze
33. Lampa ostrzegawcza z przodu i z tyłu zabudowy – w systemie LED 2 szt.
34. Uchwyt na łopatę i miotłę
35. Zabudowa wykonana zgodnie z prawem unijnym i posiadająca znak CE
36. System centralnego smarowania wszystkich ruchomych punków smarownych: min. siłowniki prasy, sworznie prasy, szyny ślizgowe, siłowniki mechanizmu wywrotu, ramiona mechanizmu wywrotu, siłowniki szuflady (nie mniej niż 16 punktów smarowania) przy czym przewody centralnego smarowania - średnica zewnętrzna nie większa niż 4 mm, przystosowana do smaru EPX -00. Dodatkowo przewody w miejscach narażonych na uszkodzenia mechaniczne zabezpieczone maskownicą.

Pozostałe wymagania w informacjach dodatkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 735000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 735000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOCEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273547304

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 8

7.3.4) Miejscowość: Rekowo Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 84-123

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 735000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia - ofertę Wykonawcy:

EKOCEL Sp. z o.o.

ul. Nowa 8
84-123 Rekowo Górne

Cena ofertowa brutto: 904 050,00 zł brutto
Cena ofertowa netto: 735 000,00 zł netto
Okres gwarancji i rękojmi: 37 miesięcy
Termin dostawy: do 1 tygodnia od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.