eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i uruchomienie zestawu endoskopowego wraz z niezbędnym wyposażeniem dla potrzeb Przychodni przy ul. Szczęśliwickiej 36 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i uruchomienie zestawu endoskopowego wraz z niezbędnym wyposażeniem dla potrzeb Przychodni przy ul. Szczęśliwickiej 36 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010202670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 36

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpzlo-ochota.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo-ochota.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i uruchomienie zestawu endoskopowego wraz z niezbędnym wyposażeniem dla potrzeb Przychodni przy ul. Szczęśliwickiej 36 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fd7f4cd-d689-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210211

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065838/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i uruchomienie zestawu endoskopowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167736/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2511-05-MDM/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i uruchomienie zestawu endoskopowego oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego. Szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i dezynfekcji urządzenia, odbędą się w terminie ustalonym z Zamawiającym:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi (Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych, wymaganych ) – Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym – Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy wyprodukowany w 2022 roku, niepowystawowy, nierekondycjonowany, nie będący aparatem ,,demo’’– kompletny i gotowy do użytkowania bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych zakupów inwestycyjnych .
5. Zaoferowany sprzęt musi posiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski, tj. certyfikat CE i deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych. Ponadto oferowany sprzęt musi być wyrobem medycznym dopuszczonym do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
6. Jeżeli w SWZ wskazany jest znak towarowy, patent, lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, dopuszcza się produkt równoważny o parametrach nie gorszych niż we wskazanych przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ.
7. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu sporządzonych w języku polskim instrukcji obsługi, konserwacji i serwisowania, a także dokumenty (karty) gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty (np. paszporty techniczne, certyfikaty) – wraz z dostawą aparatu .
8. Na oferowany zestaw, Wykonawca udzieli min. 24-miesięcznego okresu gwarancji – kryterium oceniane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33168100-6 - Endoskopy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Endoelektronik.PL Sp. z. o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342356491

7.3.3) Ulica: ul. Borkowa 12

7.3.4) Miejscowość: Brwinów

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.