eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaZakup i dostawa betonu



Ogłoszenie z dnia 2024-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa betonu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "LIDER USŁUG KOMUNALNO-SAMORZĄDOWYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630965758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nad Strugą 8

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@luks-sroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.luks-sroda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79b516eb-bb76-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa betonu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79b516eb-bb76-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067265

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LUKS/02/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa betonu.
1.2. Dostawa obejmuje sukcesywne (w zależności od potrzeb i zamówień zamawiającego ) dostarczenie i wyładunek gotowych mieszanek betonowych w ilości, terminie i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na obszarze w promieniu do 50 km od miasta Środa Wielkopolska,
a w szczególności:
a) zakup następujących mieszanek betonowych:
- betonu stabilizacyjnego RM 1,5-2,5 Mpa
- betonu stabilizacyjnego RM 2,5-5,0 Mpa
- betonu stabilizacyjnego RM 5,0-7,5 Mpa
- betonu chudego B 6-9
- betonu drogowego C 12-15
- betonu drogowego C 20-25

b) dostawę pojazdem Wykonawcy umożliwiającym bezpośredni wyładunek gotowej mieszanki betonowej, na jego koszt, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego znajdującym się na obszarze w promieniu do 50 km od miasta Środa Wielkopolska , w dni robocze w godzinach 7:00 do 15:00.
1.3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV: 44114100-3 (gotowa mieszanka betonowa)
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie podstawowe oraz SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie objęte prawem opcji
1.5. Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia, która wskazana została w SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie objęte prawem opcji i obejmuje cały asortyment szczegółowo tam wymieniany, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować („zamówienie podstawowe”) oraz zamówienie objęte prawem opcji, który został określony w SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie podstawowe. Przy ocenie złożonej oferty, Zamawiający będzie oceniał wartość oferty obejmującej łącznie wartość brutto zamówienia podstawowego oraz wartość brutto zamówienia objętego prawem opcji.
1.6. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy przed dniem, w którym zamówienie objęte prawem opcji ma zostać zrealizowane, oraz określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji.
1.7. Ilości minimalne, których realizacje Zamawiający przewiduje w całości (zamówienie podstawowe) określone zostały w SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie podstawowe, ilości maksymalne stanowiące górną granice potrzeb zamawiającego (prawo opcji) określone zostały SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie objęte prawem opcji.
1.8. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
1.9. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości z zamówienia podstawowego w okresie nieprzekraczającym terminu, na który została zawarta umowa.
1.10. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw mieszanek betonu objętych prawem opcji, w wielkości wskazanej przez Zamawiającego.
1.11. Dostawy betonu zamawiane w ramach realizacji prawa opcji realizowane będą na takich samych warunkach jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym.
1.12. Cena jednostkowa mieszanek betonu zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak cena w zamówieniu podstawowym i zawiera koszt transportu oraz wyładunku. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który zaoferuje cenę jednostką mieszanek betonu
w ramach prawa opcji inną niż w zamówieniu podstawowym.
1.13. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat.
1.14. Zamawiający dopuszcza możliwość otrzymywania od Wykonawcy faktur wystawianych w formie elektronicznej tzw. e-faktur.

Przedmiot zamówienia precyzują:
1) SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie podstawowe
2) SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie objęte prawem opcji
3) SWZ IV – Projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 44114100-3 - Gotowa mieszanka betonu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267057,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267057,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267057,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Gielniak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MADO" MACIEJ GIELNIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861096666

7.3.3) Ulica: Sulęcinek

7.3.4) Miejscowość: Sulęcinek

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267057,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.