Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00161656/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT W BUDYNKU GŁÓWNYM KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obwodowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 825 22 81
1.5.8.) Numer faksu: 81 826 41 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_krasnik@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppspkrasnik.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/3c0e40a1-9123-469e-9950-10271439cab41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT W BUDYNKU GŁÓWNYM KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f8ab186-9374-4e71-868e-4e73d0bdec22
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00158977/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont w budynku głownym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161656
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PKT.2370.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 198435,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części I zamówienia jest remont klatki schodowej i pomieszczeń w budynku głównym KP PSP Kraśnik. W ramach Części I zamówienia należy wykonać m.in. następujące roboty remontowe: remont w następujących punktach: klatka schodowa, hol i wiatrołap, stanowisko kierowaniai pomieszczenie socjalne, piwnica i szatnia JRG, w następującym zakresie: uzupełnienie ubytków; malowanie; wymiana i naprawa oświetlenia; włączników i gniazd elektrycznych; doprowadzenie zasilania szyfratora; wymiana rynienek okablowania; kratek wentylacyjnych; położenie tynku żywicznego – wiatrołap; wymiana parapetu wewnętrznego – klatka schodowa; w piwnicy dodatkowo - wymiana drzwi wewnętrznych - demontaż metalowych drzwi i futryn, położenie płytek, tynku żywicznego; wymiana drzwi zewnętrznych i okna typu fix; wymiana domofonu; wymiana lamp oświetlenia zewnętrznego; wymiana kamer; wymiana drzwiczek skrzynki elektrycznej; wymiana parapetu zewnętrznego; remont schodów zewnętrznych – demontaż starych płyt i położenie nowych, odnowienie barierki. Szczegółowy opis przedmiotu Części I zamówienia został zawarty w Dokumentacji Technicznej i Projektowej (DTiP) - Część I zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
44113200-7 - Płytki
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
44220000-8 - Stolarka budowlana
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
44113120-2 - Płyty chodnikowe
32552600-3 - Domofony
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
4.5.5.) Wartość części: 129536,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części II zamówienia jest wymiana balustrady oraz wejścia do części biurowej w KP PSP Kraśnik. W ramach Części II zamówienia należy wykonać m.in. następujące roboty:- wymiana balustrady: demontaż starej, dostawa i montaż nowej balustrady;
- wymiana wejścia do części biurowej: demontaż drzwi i krat metalowych, dostawa i montaż ścianki aluminiowo - szklanej z drzwiami.
Szczegółowy opis przedmiotu Części II zamówienia został zawarty w DTiP - Część II zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
34928300-1 - Bariery ochronne
45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych
44220000-8 - Stolarka budowlana
4.5.5.) Wartość części: 68898,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121619,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345739,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121619,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Automatyki Inteligentnej Arkadiusz Pastuszak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191790666
7.3.3) Ulica: Małków Nowy 3/2
7.3.4) Miejscowość: Mircze
7.3.5) Kod pocztowy: 22-530
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Automatyki Inteligentnej Arkadiusz Pastuszak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Automatyki Inteligentnej Arkadiusz Pastuszak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121619,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79999,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186167,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79999,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa TREMBUD Mariusz Matuszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151197435
7.3.3) Ulica: aleja Tysiąclecia 72
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MATUSZEWSKI MARIUSZ FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "TREMBUD"
jakie przetargi wygrała firma
MATUSZEWSKI MARIUSZ FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "TREMBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79999,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2735L Stróża-Sulów na terenie gminy Kraśnik
- Budowa drogi gminnej ul. Modrzewiowej w Kraśniku wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap II
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Etap 4. Stolarka drewniana i PCV w piwnicy
- Remont pomieszczeń biurowych i korytarzy na 4 piętrze w budynku Sądu przy ulicy Ogrodowej 51A w Warszawie
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.