Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00088425/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
- 2022/BZP 00218299/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowych Gminy Miasto Lubartów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 818552273
1.5.8.) Numer faksu: 818552016
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@umlubartowpl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowych Gminy Miasto Lubartów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ccf4ac2-a436-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024830/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dokumentacje techniczne przebudowy dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088425/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 196604,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów ul. Królowej Jadwigi (103429 L) – na całej długości tj. ok. 423 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonania zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej.
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 22171,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów ul. Zygmunta I Starego (103676 L) – na całej długości tj. ok. 510 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej.
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 26731,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej -Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów ul. Zygmunta II Augusta (112684 L) – na całej długości tj. ok. 390 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej.
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 20441,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów – ul. Świerkowej (103480 L) – na odcinku gruntowym drogi tj. ok. 118 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej.
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 6184,96 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Budowa chodnika łączącego ulice Bukową z ul. Wierzbową (dz. nr 415/5 obr. 4 Zagrody Lubartowskie) długość ok. 60 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- utwardzenia terenu działki,
- wykonania podbudowy,
- wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej ,
- przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z budową chodnika,
- urządzenia zieleni,
- montażu elementów małej architektury (ławki, kosze na odpady).
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
- pozyskanie mapy do celów projektowych (jeśli zajdzie taka potrzeba)
- opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 1514,83 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa łącznika ulic Bukowej i Cisowej (dz. nr 415/5 obr. 4 Zagrody Lubartowskie).2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
-rozebranie istniejącej nawierzchni z tłucznia,
- wykonania podbudowy,
- wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA z warstwą wiążącą,
- przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z budową ciągu pieszo-jezdnego,
- urządzenia zieleni,
- montażu elementów małej architektury (ławki, kosze na odpady).
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
- opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 2306,26 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów – ul. 1 Maja (103439 L) – na odcinku od ul. Szkolnej do ul. Piaskowej tj. ok. 540 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 28304,03 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej -Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Stefana Batorego (112685 L) – na całej długości tj. ok. 390 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 20442,81 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Bolesława Śmiałego (112683 L) – na całej długości tj. ok. 390 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 20441,81 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Mieszka I (112679 L i 103441 L) – na całej długości tj. ok. 760 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 39835,31 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Jana III Sobieskiego (112682 L) – na odcinku od ul. Henryka Sienkiewicza do ul. Kazimierza Wielkiego tj. ok. 140 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 7338,09 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi wewnętrznej Miasta Lubartów – boczna ul. Leśnej – dojazd do firmy HOVET – nr dz. 441/1 i 443 obr. 1 Wincentów – ok. 147 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 7704,98 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Cichej (103396 L) – na odcinku od ronda w kierunku wschodnim – tj. ok. 260 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 13627,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniki Robót Budowlanych Mariusz Kożuchowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364199229
7.3.3) Ulica: Szczygły Górne 6
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNIKI ROBÓT BUDOWLANYCH Mariusz Kożuchowski
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNIKI ROBÓT BUDOWLANYCH Mariusz Kożuchowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIGA Usługi Inżynierskie Leszek Mazurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360266182
7.3.3) Ulica: ul. Kleeberga 8/92
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-243
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARRIGA USŁUGI INŻYNIERSKIE LESZEK MAZUREK
jakie przetargi wygrała firma
ARRIGA USŁUGI INŻYNIERSKIE LESZEK MAZUREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniki Robót budowlanych Mariusz Kożuchowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364199229
7.3.3) Ulica: Szczygły Górne 6
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNIKI ROBÓT BUDOWLANYCH Mariusz Kożuchowski
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNIKI ROBÓT BUDOWLANYCH Mariusz Kożuchowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIGA Usługi Inżynierskie Leszek Mazurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360266182
7.3.3) Ulica: ul. Kleeberga 8/92
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-243
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARRIGA USŁUGI INŻYNIERSKIE LESZEK MAZUREK
jakie przetargi wygrała firma
ARRIGA USŁUGI INŻYNIERSKIE LESZEK MAZUREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIGA Usługi Inżynierskie Leszek Mazurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360266182
7.3.3) Ulica: ul. Kleeberga 8/92
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-243
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARRIGA USŁUGI INŻYNIERSKIE LESZEK MAZUREK
jakie przetargi wygrała firma
ARRIGA USŁUGI INŻYNIERSKIE LESZEK MAZUREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIGA Usługi Inżynierskie Leszek Mazurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360266182
7.3.3) Ulica: ul. Kleeberga 8/92
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-243
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARRIGA USŁUGI INŻYNIERSKIE LESZEK MAZUREK
jakie przetargi wygrała firma
ARRIGA USŁUGI INŻYNIERSKIE LESZEK MAZUREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2002-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIGA Usługi Inżynierskie Leszek Mazurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360266182
7.3.3) Ulica: ul. Kleeberga 8/92
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-243
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARRIGA USŁUGI INŻYNIERSKIE LESZEK MAZUREK
jakie przetargi wygrała firma
ARRIGA USŁUGI INŻYNIERSKIE LESZEK MAZUREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniki Robót Budowlanych Mariusz Kożuchowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364199229
7.3.3) Ulica: Szczygły Górne 6
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNIKI ROBÓT BUDOWLANYCH Mariusz Kożuchowski
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNIKI ROBÓT BUDOWLANYCH Mariusz Kożuchowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniki Robót Budowlanych Mariusz Kożuchowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364199229
7.3.3) Ulica: Szczygły Górne 6
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNIKI ROBÓT BUDOWLANYCH Mariusz Kożuchowski
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNIKI ROBÓT BUDOWLANYCH Mariusz Kożuchowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37730,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37730 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dro-Koncept Biuro Projektów Drogowych Krzysztof Sławiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061445571
7.3.3) Ulica: ul. Feliksa Araszkiewicza 88
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-834
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRO-KONCEPT BIURO PROJEKTÓW DROGOWYCH KRZYSZTOF SŁAWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
DRO-KONCEPT BIURO PROJEKTÓW DROGOWYCH KRZYSZTOF SŁAWIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37730 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIGA Usługi Inżynierskie Leszek Mazurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360266182
7.3.3) Ulica: ul. Kleeberga 8/92
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-243
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARRIGA USŁUGI INŻYNIERSKIE LESZEK MAZUREK
jakie przetargi wygrała firma
ARRIGA USŁUGI INŻYNIERSKIE LESZEK MAZUREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIGA Usługi Inżynierskie Leszek Mazurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360266182
7.3.3) Ulica: ul. Kleeberga 8/92
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-243
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARRIGA USŁUGI INŻYNIERSKIE LESZEK MAZUREK
jakie przetargi wygrała firma
ARRIGA USŁUGI INŻYNIERSKIE LESZEK MAZUREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na fakt, że zaoferowana cena przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tej części zamówienia tj. 16 762,28 zł brutto, a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do wysokości złożonej oferty, zobligowany był unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBARTOWIE
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby ZZO w Wólce Rokickiej
- Najem i serwisowanie odzieży roboczej
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Dokumentacja projektowa przebudowy ul. Powstańców Śląskich w Paniówkach
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi 2495P Komorniki - Puszczykowo na odcinku od DW 430 do m. Jeziory.
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.