eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówOpracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowych Gminy Miasto Lubartów



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowych Gminy Miasto Lubartów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 818552273

1.5.8.) Numer faksu: 818552016

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@umlubartowpl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowych Gminy Miasto Lubartów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ccf4ac2-a436-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024830/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dokumentacje techniczne przebudowy dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088425/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196604,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów ul. Królowej Jadwigi (103429 L) – na całej długości tj. ok. 423 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonania zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej.
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 22171,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów ul. Zygmunta I Starego (103676 L) – na całej długości tj. ok. 510 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej.
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 26731,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej -Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów ul. Zygmunta II Augusta (112684 L) – na całej długości tj. ok. 390 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej.
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 20441,81 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów – ul. Świerkowej (103480 L) – na odcinku gruntowym drogi tj. ok. 118 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej.
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 6184,96 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Budowa chodnika łączącego ulice Bukową z ul. Wierzbową (dz. nr 415/5 obr. 4 Zagrody Lubartowskie) długość ok. 60 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- utwardzenia terenu działki,
- wykonania podbudowy,
- wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej ,
- przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z budową chodnika,
- urządzenia zieleni,
- montażu elementów małej architektury (ławki, kosze na odpady).
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
- pozyskanie mapy do celów projektowych (jeśli zajdzie taka potrzeba)
- opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 1514,83 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa łącznika ulic Bukowej i Cisowej (dz. nr 415/5 obr. 4 Zagrody Lubartowskie).
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
-rozebranie istniejącej nawierzchni z tłucznia,
- wykonania podbudowy,
- wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA z warstwą wiążącą,
- przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z budową ciągu pieszo-jezdnego,
- urządzenia zieleni,
- montażu elementów małej architektury (ławki, kosze na odpady).
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
- opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 2306,26 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów – ul. 1 Maja (103439 L) – na odcinku od ul. Szkolnej do ul. Piaskowej tj. ok. 540 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 28304,03 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej -Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Stefana Batorego (112685 L) – na całej długości tj. ok. 390 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 20442,81 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Bolesława Śmiałego (112683 L) – na całej długości tj. ok. 390 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 20441,81 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Mieszka I (112679 L i 103441 L) – na całej długości tj. ok. 760 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 39835,31 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Jana III Sobieskiego (112682 L) – na odcinku od ul. Henryka Sienkiewicza do ul. Kazimierza Wielkiego tj. ok. 140 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 7338,09 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi wewnętrznej Miasta Lubartów – boczna ul. Leśnej – dojazd do firmy HOVET – nr dz. 441/1 i 443 obr. 1 Wincentów – ok. 147 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 7704,98 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Cichej (103396 L) – na odcinku od ronda w kierunku wschodnim – tj. ok. 260 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 13627,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniki Robót Budowlanych Mariusz Kożuchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364199229

7.3.3) Ulica: Szczygły Górne 6

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIGA Usługi Inżynierskie Leszek Mazurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360266182

7.3.3) Ulica: ul. Kleeberga 8/92

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-243

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniki Robót budowlanych Mariusz Kożuchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364199229

7.3.3) Ulica: Szczygły Górne 6

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIGA Usługi Inżynierskie Leszek Mazurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360266182

7.3.3) Ulica: ul. Kleeberga 8/92

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-243

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIGA Usługi Inżynierskie Leszek Mazurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360266182

7.3.3) Ulica: ul. Kleeberga 8/92

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-243

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIGA Usługi Inżynierskie Leszek Mazurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360266182

7.3.3) Ulica: ul. Kleeberga 8/92

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-243

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2002-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIGA Usługi Inżynierskie Leszek Mazurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360266182

7.3.3) Ulica: ul. Kleeberga 8/92

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-243

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniki Robót Budowlanych Mariusz Kożuchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364199229

7.3.3) Ulica: Szczygły Górne 6

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniki Robót Budowlanych Mariusz Kożuchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364199229

7.3.3) Ulica: Szczygły Górne 6

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37730,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37730 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dro-Koncept Biuro Projektów Drogowych Krzysztof Sławiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061445571

7.3.3) Ulica: ul. Feliksa Araszkiewicza 88

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-834

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37730 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIGA Usługi Inżynierskie Leszek Mazurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360266182

7.3.3) Ulica: ul. Kleeberga 8/92

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-243

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIGA Usługi Inżynierskie Leszek Mazurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360266182

7.3.3) Ulica: ul. Kleeberga 8/92

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-243

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na fakt, że zaoferowana cena przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tej części zamówienia tj. 16 762,28 zł brutto, a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do wysokości złożonej oferty, zobligowany był unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.