Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00154061/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
- 2022/BZP 00158560/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-13
- 2022/BZP 00165775/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pruszek-iskra@ujd.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55c7bda6-d113-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023826/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dotawa mebli - szafy, biurka, regały
1.2.14 Dostawa mebli - fotele biurowe
1.2.15 Dostawa mebli - fotele biurowe 3 szt., krzesła
1.2.16 Dostawa mebli - tapczany, łóżka, materace, sofa
1.2.51 Dostawa mebli - fotele biurowe 3 szt.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154061/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.37.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42764,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 1: Łóżka drewniane z szufladą na pościel (20 sztuk).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi: dla zadania numer 1, 2, 3, 4, 5, 6 - 24 miesiące - od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym „bez uwag”.
W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania dowodu, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami Zamawiającego i w stopniu równoważnym spełniają wymagania Specyfikacji Warunków Zamówienia (specyfikacji technicznej).
Stosowanie rozwiązań równoważnych jest dopuszczalne w stosunku do wymagań, dla których w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacji technicznej), Zamawiający dopuścił taką możliwość.
Wykonawca zobowiązany jest zgłosić w ofercie stosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej (załącznik numer 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia).
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzające, że proponowane rozwiązania w sposób równoważny spełniają wymagania określone w specyfikacji technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 13821,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
- zadanie numer 2: Materace (20 sztuk).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi: dla zadania numer 1, 2, 3, 4, 5, 6 - 24 miesiące - od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym „bez uwag”.
W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania dowodu, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami Zamawiającego i w stopniu równoważnym spełniają wymagania Specyfikacji Warunków Zamówienia (specyfikacji technicznej).
Stosowanie rozwiązań równoważnych jest dopuszczalne w stosunku do wymagań, dla których w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacji technicznej), Zamawiający dopuścił taką możliwość.
Wykonawca zobowiązany jest zgłosić w ofercie stosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej (załącznik numer 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia).
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzające, że proponowane rozwiązania w sposób równoważny spełniają wymagania określone w specyfikacji technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
Fotel biurowy obrotowy dla Centrum Obsługi Wydziału Nauk Ścisłych, Przyrodniczych i Technicznych (1 sztuka).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi: dla zadania numer 1, 2, 3, 4, 5, 6 - 24 miesiące - od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym „bez uwag”.
W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania dowodu, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami Zamawiającego i w stopniu równoważnym spełniają wymagania Specyfikacji Warunków Zamówienia (specyfikacji technicznej).
Stosowanie rozwiązań równoważnych jest dopuszczalne w stosunku do wymagań, dla których w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacji technicznej), Zamawiający dopuścił taką możliwość.
Wykonawca zobowiązany jest zgłosić w ofercie stosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej (załącznik numer 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia).
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzające, że proponowane rozwiązania w sposób równoważny spełniają wymagania określone w specyfikacji technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele
4.5.5.) Wartość części: 1300,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 4: Fotele biurowe obrotowe dla Sekcji do Spraw Inwestycji (2 sztuki).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi: dla zadania numer 1, 2, 3, 4, 5, 6 - 24 miesiące - od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym „bez uwag”.
W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania dowodu, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami Zamawiającego i w stopniu równoważnym spełniają wymagania Specyfikacji Warunków Zamówienia (specyfikacji technicznej).
Stosowanie rozwiązań równoważnych jest dopuszczalne w stosunku do wymagań, dla których w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacji technicznej), Zamawiający dopuścił taką możliwość.
Wykonawca zobowiązany jest zgłosić w ofercie stosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej (załącznik numer 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia).
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzające, że proponowane rozwiązania w sposób równoważny spełniają wymagania określone w specyfikacji technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 813,01 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 5: Biurka oraz kontenery z szafką i szufladą.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi: dla zadania numer 1, 2, 3, 4, 5, 6 - 24 miesiące - od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym „bez uwag”.
W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania dowodu, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami Zamawiającego i w stopniu równoważnym spełniają wymagania Specyfikacji Warunków Zamówienia (specyfikacji technicznej).
Stosowanie rozwiązań równoważnych jest dopuszczalne w stosunku do wymagań, dla których w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacji technicznej), Zamawiający dopuścił taką możliwość.
Wykonawca zobowiązany jest zgłosić w ofercie stosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej (załącznik numer 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia).
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzające, że proponowane rozwiązania w sposób równoważny spełniają wymagania określone w specyfikacji technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 6: Fotele dla Domu Studenta Skrzat (6 sztuk).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi: dla zadania numer 1, 2, 3, 4, 5, 6 - 24 miesiące - od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym „bez uwag”.
W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania dowodu, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami Zamawiającego i w stopniu równoważnym spełniają wymagania Specyfikacji Warunków Zamówienia (specyfikacji technicznej).
Stosowanie rozwiązań równoważnych jest dopuszczalne w stosunku do wymagań, dla których w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacji technicznej), Zamawiający dopuścił taką możliwość.
Wykonawca zobowiązany jest zgłosić w ofercie stosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej (załącznik numer 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia).
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzające, że proponowane rozwiązania w sposób równoważny spełniają wymagania określone w specyfikacji technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48585 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masłoń Małgorzata EURO-MEBLE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440015569
7.3.3) Ulica: ulica Biskupa Herberta Bednorza 2a-6
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-384
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6888 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11537,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6888 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masłoń Małgorzata EURO-MEBLE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440015569
7.3.3) Ulica: ulica Biskupa Herberta Bednorza 2a-6
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-384
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6888 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1476 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1476 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masłoń Małgorzata EURO-MEBLE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440015569
7.3.3) Ulica: ulica Biskupa Herberta Bednorza 2a-6
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-384
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1476 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masłoń Małgorzata EURO-MEBLE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440015569
7.3.3) Ulica: ulica Biskupa Herberta Bednorza 2a-6
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-384
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9660,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22263 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9975,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Waldemar Saternus Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "WALDII"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730201245
7.3.3) Ulica: Stacyjna 13
7.3.4) Miejscowość: Korwinów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-263
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9975,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6937,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8191,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6937,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masłoń Małgorzata EURO-MEBLE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440015569
7.3.3) Ulica: ulica Biskupa Herberta Bednorza 2a-6
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-384
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6937,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Sukcesywne wykonywanie i dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz tablic informacyjnych na drogi powiatowe i wojewódzkie dla potrzeb PZD w Częstochowie.
- "Remonty wolnych lokali miesz. zlok. w bud. miesz., stanowiących zasób kom. gminy zarz. i adm. przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. oraz sporz. świadectw charakt. energ. wyremont. lokali"
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego zagospodarowania obszaru Doliny Warty w Częstochowie na podstawie programu koncepcyjnego.
- Obsługa prawna Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- Dostawa odczynników laboratoryjnych od II do VII 2025 r.
- "Remonty instalacji gazowych w budynkach i lokalach mieszkalnych stanowiących zasób komunalny, zarządzany i administrowany przez ZGM "TBS" w Częstochowie Spółka z o.o."
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej -I
- Dostawa krzeseł biurowych do pracy z monitorem ekranowym przez ponad połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli dla potrzeb Poradni Leczenia Uzależnień i innych komórek
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kierznie w celu utworzenia oddziału przedszkolnego - wyposażenie (etap II)
- IR.ZP.271.2.2025 Budowa Szkoły Podstawowej wraz z salą sportową w miejscowości Gródek - pierwsze wyposażenie
- Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych krzeseł ergonomicznych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.