eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2023 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z prawem opcji



Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2023 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z prawem opcji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdwlodz.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2023 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z prawem opcji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06b36844-b995-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016669/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Dostawa znaków drogowych pionowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120382

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.2611.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2023 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z prawem opcji (do 50% zamówienia podstawowego w ilości zgodnej z załączonym formularzem wyceny).
A: zamówienie podstawowe:
Zadanie Nr 1 - Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Lipowa 67A.
B: Prawo opcji:
Opcja obejmuje dostawę znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2023 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w ilości do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego. Ceny jednostkowe znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.5.) Wartość części: 125386,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2023 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z prawem opcji (do 50% zamówienia podstawowego w ilości zgodnej z załączonym formularzem wyceny).
A: zamówienie podstawowe:
Zadanie Nr 2 - Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łowiczu, 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 171.
B: Prawo opcji:
Opcja obejmuje dostawę znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2023 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w ilości do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego. Ceny jednostkowe znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.5.) Wartość części: 280403,54 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2023 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z prawem opcji (do 50% zamówienia podstawowego w ilości zgodnej z załączonym formularzem wyceny).
A: zamówienie podstawowe:
Zadanie Nr 3 - Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim, 97-400 Piotrków Trybunalski, ul. Jarosława Dąbrowskiego 13.
B: Prawo opcji:
Opcja obejmuje dostawę znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2023 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w ilości do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego. Ceny jednostkowe znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.5.) Wartość części: 147373,63 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2023 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z prawem opcji (do 50% zamówienia podstawowego w ilości zgodnej z załączonym formularzem wyceny).
A: zamówienie podstawowe:
Zadanie Nr 4 - Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Poddębicach, 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 32.
B: Prawo opcji:
Opcja obejmuje dostawę znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2023 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w ilości do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego. Ceny jednostkowe znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.5.) Wartość części: 152978,99 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2023 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z prawem opcji (do 50% zamówienia podstawowego w ilości zgodnej z załączonym formularzem wyceny).
A: zamówienie podstawowe:
Zadanie Nr 5 - Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sieradzu, 98-200 Sieradz, ul. Targowa 9.
B: Prawo opcji:
Opcja obejmuje dostawę znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2023 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w ilości do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego. Ceny jednostkowe znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.5.) Wartość części: 167892,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129215,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175555,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129215,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Erplast Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542922856

7.3.3) Ulica: Witebska

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-778

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129215,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266933,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331544,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266933,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Erplast Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542922856

7.3.3) Ulica: Witebska

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-778

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266933,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140891,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177286,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140891,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Erplast Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542922856

7.3.3) Ulica: Witebska

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-778

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140891,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172479,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200141,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172479,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Erplast Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542922856

7.3.3) Ulica: Witebska

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-778

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172479,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135854,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176019,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135854,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Erplast Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542922856

7.3.3) Ulica: Witebska

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-778

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135854,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.