Og³oszenie z dnia 2023-05-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00126919/01 - Og³oszenie z dnia 2023-03-08
- 2023/BZP 00132946/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00135093/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
OPATRUNKI
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Specjalistyczny w Ja¶le
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444486
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 22
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.szpital.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OPATRUNKI2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dca452b7-bdb5-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00210454
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00026118/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Opatrunki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00126919
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/7/2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opaski dziane i elastyczne, gaza, wata,4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 109991,52 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podk³ady pod gips; opaski gipsowe, kompresy,4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 74691,50 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gaza i pakiety gazowe ja³owe4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 256501,08 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przylepce; opatrunki i opatrunki specjalistyczne,4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 100141,00 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunki specjalistyczne4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 51438,24 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwety operacyjne4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 113724,00 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opaski gipsowe, opatrunki specjalistyczne4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 38716,92 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunki specjalistyczne4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9147,17 PLN
Czê¶æ 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunki ró¿ne4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 55857,60 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych - Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, chyba ¿e zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ tê kwotê do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postepowaniu zosta³y z³o¿one 2 oferty, oferta z najni¿sz± cen± oraz kolejna nie mieszcz± siê w limicie ustalonym przez Zamawiaj±cego.
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 98213,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 103240,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98213,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet-Kraków Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Toruñskie Zak³ady Materia³ów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792108034
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 98213,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 284103,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 284103,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303450,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648 199 77 18
7.3.4) Miejscowo¶æ: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 284103,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 116915,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 116915,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116915,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731-000-49-93
7.3.4) Miejscowo¶æ: Pabianice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 116915,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych - Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Na Pakiet 5 i Pakiet 7 w niniejszym postêpowaniu, nie z³o¿ono ¿adnej oferty – brak ofert.
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 136080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 192942,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOMED Barbara Stañczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-001-89-84
7.3.4) Miejscowo¶æ: Piaseczno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 136080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych - Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Na Pakiet 5 i Pakiet 7 w niniejszym postêpowaniu, nie z³o¿ono ¿adnej oferty – brak ofert.
Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 8890,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 9336,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8890,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOMED Barbara Stañczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-001-89-84
7.3.4) Miejscowo¶æ: Piaseczno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 8890,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 9
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 46157,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 46157,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46157,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 9)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-02-04-212
7.3.4) Miejscowo¶æ: Nadarzyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 46157,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z JAS£A
- Dostawa i monta¿ o¶wietlenia solarnego oraz progów zwalniaj±cych Zadanie Nr I - Dostawa i monta¿ o¶wietlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i monta¿ progów zwalniaj±cych
- ..Transport uczestników DDP niesamodzielnych, maj±cych trudno¶ci z poruszaniem siê, w tym osób z niepe³nosprawno¶ciami z miejsca ich zamieszkania do DDP i odwo¿enia ich do miejsca zamieszkania.
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Gminy Jas³o w 2025 roku"
- "Dowóz uczniów niepe³nosprawnych z terenu Gminy Jas³o do placówek o¶wiatowych w celu realizacji obowi±zku szkolnego i nauki w 2025 roku"
- wyposa¿enie dla zadania pod nazw±: "Przebudowa i doposa¿enie Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Ja¶le"
- Inspektor Nadzoru dla Projektu pn. "Program poprawy czysto¶ci zlewni rzeki Wis³oki - Etap V - Gmina Brzostek, Gmina Sko³yszyn"
wiêcej: przetargi w Ja¶le »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦rodków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pêcherzowe oddzielanie siê naskórka
- Dostawa materia³ów opatrunkowych i siatek chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Dostawa materia³ów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materia³ów do pielêgnacji pacjentów
- Dostawa produktów leczniczych, opatrunków, materia³ów i wyrobów medycznych.
- Dostawa materia³ów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Turku
- Sukcesywne dostawy leków i innych produktów medycznych od dnia 01 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
wiêcej: Opatrunki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.