Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00030519/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
- 2024/BZP 00055157/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu dla potrzeb osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671983721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Andrzeja Łukasika 3
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-612
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: (048)384-20-74
1.5.8.) Numer faksu: (048) 363-48-73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pupradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pupradom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8735271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu dla potrzeb osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23a47229-b091-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029923/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie budynku PUP w Radomiu dla potrzeb osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030519
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.TP.26.01.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowie pomieszczeń biurowych wewnątrz budynku PUP w Radomiu ul. ks. A. Łukasika 3(pokoje 103,104,105,106 - I etap oraz pokoje 128,129,130,131- II etap), której celem jest likwidacja barier achitektonicznych i umożliwienie osobom niepełnosprawnym na wózkach inwalidzkich swobodne poruszanianie się oraz dostęp do stanowisk obsługi znajdujacych się na terenie Urzędu. Zakresem robót objete są:
- roboty rozbiórkowe (wyburzenie ściany, rozebranie gresu i zdjęcie wykładziny typu Tarkett),
- roboty elektryczne przeniesienie klimatyzatorów,
- montaż ścianek działowych z płyty kartonowo gipsowych,
- przygotowanie podłogi (wylewka) i położenie wykładziny,
- naprawa i malowanie ścian i sufitu,
- obsadzenie drzwi.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji technicznej wg załącznika nr 8 dotyczy cz. A
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262520-2 - Roboty murowe
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 228200,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach zadania wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić roboty budowlane polegające na wymianie drzwi wejściowych rozwiernych w parterze niskim / wejście od strony wewnętrznego dziedzińca budynku i parkingu dla klientów w tym osób niepełnosprawnych i pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na drzwi przesuwne otwierane automatycznie- oznaczonej w dokumentacji jako III – etap.2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji technicznej załącznika nr 9 dotyczy cz. B4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 39769,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Dostawie i montażu platformy przyschodowej wewnątrz budynku między parterem wysokimi niskim- przy pokoju 124, oznaczonej w dokumentacji jako III – etap. Przeznaczeniem podstawowym będzie transport niepełnosprawnych osób na wózkach inwalidzkich. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenie było fabrycznie nowe, nieużywane, było w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletnym i gotowym do użytkowania bez konieczności zakupu dodatkowych elementów i akcesoriów, spełniało wymagane prawem normy i było wolne od wad prawnych. 2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji technicznej wg załącznika nr 9 dotyczy cz. C
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34514700-0 - Platformy ruchome
4.5.5.) Wartość części: 51733,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277671,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277671,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHIBUD Małgorzata Pluta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482165542
7.3.3) Ulica: ul. Gazowa 4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277671,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie otrzymał żadnej oferty dla części B do wyznaczonego terminu złożenia ofert tj do dnia 26.01.2024 r. do godz. 8.00 w związku z powyższym postanowiono unieważnić postępowanie w tej części.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Dźwigowo-Budowlany Janus Hubert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962335517
7.3.3) Ulica: ul. Batorego 30 m 13/14
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego i urządzeń BRD na terenie miasta Radomia
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu
- Świadczenie Usługi Wsparcia dla Oprogramowania Enigma Centaur
- Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Platformy ruchome »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.