Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00199961/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
- 2022/BZP 00235103/01 - Wynik z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sztabin w okresie od 01.07.2022 r. do 30.12.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZTABIN
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671024
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Augustowska 53
1.4.2.) Miejscowość: Sztabin
1.4.3.) Kod pocztowy: 16-310
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsztabin@sztabin.ug.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztabin.ug.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210565
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00199961/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sztabin w okresie od 01.07.2022 r. do 30.06.2023 r.
Po zmianie:
Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sztabin w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sztabin od 1 lipca 2022 r. do 30 czerwca 2023 r.
Zamówienie obejmuje odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych.
UWAGA! Zamówienie nie obejmuje odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych (m.in. przedsiębiorcy, sklepy, bank, poczta, ośrodek zdrowia itp. )
Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdej ilości zebranych odpadów komunalnych.
Odbiór odpadów komunalnych winien odbywać się zgodnie z wytycznymi obowiązującego Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podlaskiego, obowiązującymi uchwałami Rady Gminy Sztabin tj. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sztabin, w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz innymi aktami prawa krajowego lub miejscowego mogącymi mieć wpływ na realizację zamówienia.
Instalacja Komunalna dla Gminy Sztabin to:
- Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Koszarówce ze Stacją Przeładunkową w Augustowie lub w Dąbrowie Białostockiej;
- Zakład Recyklingu w Dolistowie Starym.
Operator Instalacji, to BIOM sp. z o. o. z siedzibą w Dolistowie Starym 144,19-124 Jaświły, Biuro Zarządu: Zabiele 37, 19-124 Jaświły, tel. 85 733 18 20, tel./fax 85 716 17 55.
Odpady komunalne zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Sztabin należy przekazać do:
- Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce ze Stacją Przeładunkową w Augustowie lub Dąbrowie Białostockiej – odpady komunalne zmieszane, popiół zebrany selektywnie, odpady wielkogabarytowe, zużyte opony i odpady ulegające biodegradacji;
- Zakładu Recyklingu w Dolistowie Starym – odpady komunalne selektywnie zebrane (papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metale, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, przeterminowane lekarstwa).
Zamówienie obejmuje :
• Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych, gromadzonych przez mieszkańców w pojemnikach o pojemności min. 120 l oraz odbiór selektywnie zbieranych odpadów komunalnych gromadzonych przez mieszkańców w workach, następujących frakcji odpadów:
- papier i tektura,
- tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale,
- odpady opakowaniowe ze szkła,
- popiół,
- odpady ulegające biodegradacji,
- pozostałe odpady zbierane selektywnie tj.:
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
- meble i inne odpady wielkogabarytowe,
- zużyte opony,
- przeterminowane lekarstwa.
Szacunkowa planowana łączna ilość wytwarzanych odpadów zmieszanych i segregowanych objętych niniejszym zamówieniem wynosi około 700 ton (12 miesięcy) . Ilość ta została określona przez Zamawiającego z należytą starannością, należy traktować ją jednak jako przybliżoną.
Łączna ilość posesji z których odbierane będą odpady komunalne zmieszane i segregowane wynosi 1243.
Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych według ustalonego harmonogramu bezpośrednio z terenu nieruchomości następujących frakcji odpadów komunalnych z następującą częstotliwością:
a) Odpady zmieszane odbierane będą:
- z gospodarstw domowych – 1 raz w miesiącu,
- z terenu Wspólnoty Mieszkaniowej – na zgłoszenie Zamawiającego.
b) Odpady zbierane selektywnie: papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz odpady opakowaniowe ze szkła, metale odbierane będą:
- z gospodarstw domowych – 1 raz w miesiącu,
- z terenu Wspólnoty Mieszkaniowej – 2 razy w miesiącu.
c) Odpady ulegające biodegradacji odbierane będą:
- z gospodarstw domowych – 1 raz w miesiącu,
- z terenu Wspólnoty Mieszkaniowej – 2 razy w miesiącu.
d) zbierany selektywnie popiół:
- dla Wspólnoty Mieszkaniowej co najmniej 1 raz na pół roku ,
- w sezonie grzewczym dla gospodarstw domowych – 1 raz w miesiącu.
e) pozostałe odpady zbierane selektywnie tj.:
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, baterie
- meble i inne odpady wielkogabarytowe,
- zużyte opony
- przeterminowane lekarstwa
jeden raz w I półroczu 2023 r.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sztabin od 1 lipca 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.
Zamówienie obejmuje odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych.
UWAGA! Zamówienie nie obejmuje odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych (m.in. przedsiębiorcy, sklepy, bank, poczta, ośrodek zdrowia itp. )
Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdej ilości zebranych odpadów komunalnych.
Odbiór odpadów komunalnych winien odbywać się zgodnie z wytycznymi obowiązującego Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podlaskiego, obowiązującymi uchwałami Rady Gminy Sztabin tj. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sztabin, w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz innymi aktami prawa krajowego lub miejscowego mogącymi mieć wpływ na realizację zamówienia.
Instalacja Komunalna dla Gminy Sztabin to:
- Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Koszarówce ze Stacją Przeładunkową w Augustowie lub w Dąbrowie Białostockiej;
- Zakład Recyklingu w Dolistowie Starym.
Operator Instalacji, to BIOM sp. z o. o. z siedzibą w Dolistowie Starym 144,19-124 Jaświły, Biuro Zarządu: Zabiele 37, 19-124 Jaświły, tel. 85 733 18 20, tel./fax 85 716 17 55.
Odpady komunalne zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Sztabin należy przekazać do:
- Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce ze Stacją Przeładunkową w Augustowie lub Dąbrowie Białostockiej – odpady komunalne zmieszane, popiół zebrany selektywnie, odpady wielkogabarytowe, zużyte opony i odpady ulegające biodegradacji;
- Zakładu Recyklingu w Dolistowie Starym – odpady komunalne selektywnie zebrane (papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metale, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, przeterminowane lekarstwa).
Zamówienie obejmuje :
• Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych, gromadzonych przez mieszkańców w pojemnikach o pojemności min. 120 l oraz odbiór selektywnie zbieranych odpadów komunalnych gromadzonych przez mieszkańców w workach, następujących frakcji odpadów:
- papier i tektura,
- tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale,
- odpady opakowaniowe ze szkła,
- popiół,
- odpady ulegające biodegradacji,
- pozostałe odpady zbierane selektywnie tj.:
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
- meble i inne odpady wielkogabarytowe,
- zużyte opony,
- przeterminowane lekarstwa.
Szacunkowa planowana łączna ilość wytwarzanych odpadów zmieszanych i segregowanych objętych niniejszym zamówieniem wynosi około 350 ton (6 miesięcy) . Ilość ta została określona przez Zamawiającego z należytą starannością, należy traktować ją jednak jako przybliżoną.
Łączna ilość posesji z których odbierane będą odpady komunalne zmieszane i segregowane wynosi 1243.
Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych według ustalonego harmonogramu bezpośrednio z terenu nieruchomości następujących frakcji odpadów komunalnych z następującą częstotliwością:
a) Odpady zmieszane odbierane będą:
- z gospodarstw domowych – 1 raz w miesiącu,
- z terenu Wspólnoty Mieszkaniowej – na zgłoszenie Zamawiającego.
b) Odpady zbierane selektywnie: papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz odpady opakowaniowe ze szkła, metale odbierane będą:
- z gospodarstw domowych – 1 raz w miesiącu,
- z terenu Wspólnoty Mieszkaniowej – 2 razy w miesiącu.
c) Odpady ulegające biodegradacji odbierane będą:
- z gospodarstw domowych – 1 raz w miesiącu,
- z terenu Wspólnoty Mieszkaniowej – 2 razy w miesiącu.
d) zbierany selektywnie popiół:
- dla Wspólnoty Mieszkaniowej co najmniej 1 raz na pół roku ,
- w sezonie grzewczym dla gospodarstw domowych – 1 raz w miesiącu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2023-06-30
Po zmianie:
2022-12-31
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-17 08:00
Po zmianie:
2022-06-20 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-17 09:00
Po zmianie:
2022-06-20 09:00
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru odpadów medycznych oraz odpadów komunalnych
- Rozbiórka budynku oraz rozbiórka zasieku i budynku gospodarczego położonego przy ulicy Moniuszki 7 w Kościanie
- ,,Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych oraz odbiór, transport, odzysk i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z terenu ZOZ we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II"
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin Somianka i Wyszków w roku 2025".
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów powstających w ramach działalności ZGKiM w Rudnej
- Kompleksowe świadczenie usługi polegającej na obsłudze technicznej basenów
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.