Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00021523/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
- 2024/BZP 00061056/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych nr 110237 L w m. Chomęciska Duże, 110215 L w m. Udrycze-Koniec, 110208 L w m. Udrycze-Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stary Zamość
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stary Zamość
1.5.2.) Miejscowość: Stary Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-417
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@staryzamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2af2e062-adff-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych nr 110237 L w m. Chomęciska Duże, 110215 L w m. Udrycze-Koniec, 110208 L w m. Udrycze-Wola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2af2e062-adff-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006636/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa dróg gminnych nr 110237L w m. Chomęciska Duże, 110215L w m. Udrycze - Koniec, 110208L w m. Udrycze - Wola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00021523
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.2710.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2339755,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych nr 110237 L w m. Chomęciska Duże, 110215 L w m. Udrycze-Koniec, 110208 L w m. Udrycze-Wola. Przedmiot umowy obejmuje zrealizowanie robót w oparciu o dokumentację techniczną, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane, w szczególności:
1.1. Zadanie 1 – Przebudowa drogi gminnej nr 110237L w m. Chomęciska Duże.
1.2. Zadanie 2 – Przebudowa drogi gminnej nr 110215L w m. Udrycze Koniec.
1.3. Zadanie 3 – Przebudowa drogi gminnej nr 110208L w m. Udrycze Wola.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.:
1. Zadanie 1 – Przebudowa drogi gminnej nr 110237L w m. Chomęciska Duże:
1.1. roboty przygotowawcze;
1.2. roboty ziemne;
1.3. konstrukcja drogi;
1.4. roboty wykończeniowe;
1.5. oznakowanie pionowe;
2. Zadanie 2 – Przebudowa drogi gminnej nr 110215L w m. Udrycze Koniec:
2.1. roboty przygotowawcze;
2.2. roboty ziemne;
2.3. konstrukcja drogi;
2.4. zjazdy;
2.5. roboty wykończeniowe;
2.6. oznakowanie pionowe;
3. Zadanie 3 – Przebudowa drogi gminnej nr 110208L w m. Udrycze Wola:
3.1. roboty przygotowawcze;
3.2. roboty ziemne;
3.3. przepusty;
3.4. konstrukcja drogi;
3.5. zjazdy;
3.6. pobocza;
3.7. roboty wykończeniowe;
3.8. oznakowanie pionowe;
4. opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu i oznakowanie na czas prowadzenia robót i zatwierdzenia projektu oraz oznakowania miejsc prowadzenia robót zgodnie z tym projektem;
5. wykonania w niezbędnym zakresie robót związanych z przebudową bądź zabezpieczeniem urządzeń obcych kolidujących z przebudową;
6. wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru,
7. wykonanie dokumentacji powykonawczej;
8. prowadzenie dziennika budowy;
9. zapewnienie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót;
10. przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (.pdf), który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oddzielnie dla każdej branży w formie gis/cad i wersji papierowej (w ilości po 3 egz.), dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania;
11. uporządkowanie terenu inwestycji;
12. przekazanie zrealizowanych robót własnościowym dysponentom.
13. Wykonawca jest zobowiązany wykonać również inne prace związane z realizacją zakresu określonego w załączonej dokumentacji technicznej.
14.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna (zał. nr 1 do SWZ) oraz załącznik nr 6 – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2992466,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3237094,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2992466,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI Infrastruktura S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8161465524
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 10e
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przewiduje możliwość powierzenia podwykonawcom całości zamówienia poza robotami bitumicznymi.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2992466,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- "Remont drogi powiatowej nr 2700E w miejscowościach Sokołów, Podsokołów, Jasionna - gmina Bolimów"
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.