Og³oszenie z dnia 2024-02-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00404474/01 - Og³oszenie z dnia 2023-09-20
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
BON-IV.272.37.2023.£C Dostawa materia³ów promocyjnych V
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Województwo Podlaskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667685
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-097
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@podlaskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://przetargi.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8181631.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BON-IV.272.37.2023.£C Dostawa materia³ów promocyjnych V2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0701360f-52d7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00210615
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00033125/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Materia³y promocyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Tytu³ Projektu: „Projekt profilaktyki chorób odkleszczowych i eliminowania skutków ich wystêpowania w najbardziej zagro¿onych grupach ryzyka województwa podlaskiego”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00404474
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BON-IV.272.37.2023.£C
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Apteczka pierwszej pomocy4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22286,46 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lupa4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6780,49 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Torba bawe³niana4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 24983,74 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gniotek antystresowy4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7950,00 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pude³ko na leki4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 10241,19 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 34110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUBMAR Andrzej Lubera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731681869
7.3.4) Miejscowo¶æ: Tarnów
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 9075,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 18450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9075,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promobay Brzoskowski Kamaj sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721268329
7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9075,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 34194,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 88560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34194,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED FLAMINGO Krzysztof budzyñski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393447025
7.3.4) Miejscowo¶æ: Olsztyn
7.3.6.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Red Flamingo Krzysztof Budzyñski
jakie przetargi wygra³a firma
Red Flamingo Krzysztof Budzyñski
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 34194,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 7650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 11945,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja promocyjna "WENA" Jolanta £yszkowska - Socha
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Agencja promocyjna "WENA" Tomasz Socha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841016321
7.3.4) Miejscowo¶æ: Gdañsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 7650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 24600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowo Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6441853060
7.3.4) Miejscowo¶æ: Sosnowiec
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO "B & W" WOJCIECH JANECKI
jakie przetargi wygra³a firma
AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO "B & W" WOJCIECH JANECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 19680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Obs³uga weterynaryjna Schroniska dla Zwierz±t "Dolina Dolistówki" w Bia³ymstoku - uzupe³nienie
- Kompleksowe us³ugi polegaj±ce na przegl±dzie i konserwacji d¼wigów, prace remontowe oraz przegl±dy specjalne d¼wigów w obiektach Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokó³ce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o warto¶ci nieruchomo¶ci w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Remont w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Bia³ymstoku - czê¶æ I Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont w Poradni Rehabilitacji przy ul. Swobodnej 24 - czê¶æ II
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokó³ka - Krynki na odcinku od km 14+674,70 do km 15+674,70.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi w zakresie kompleksowej organizacji stoiska narodowego, misji przyjazdowych, raportów bran¿owych oraz kampanii info-promo w ramach Sektorowego Programu Promocji dla bran¿y motoryzacyjnej
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materia³ów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru ró¿norodno¶ci biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- Us³uga wykonania materia³ów promocyjnych.
- Organizacja strefy funduszy europejskich dla MJWPU podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywaj±cych siê na terenie województwa mazowieckiego w 2025 roku
- Dostawa materia³ów promocyjnych dla AIPN (BAG-40/25)
- 4WOG-1200.2712.20.2025 Us³uga wykonania materia³ów promocyjnych
wiêcej: Materia³y reklamowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.