Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00181241/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
- 2021/BZP 00187382/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-21
- 2021/BZP 00238831/01 - Wynik z dnia 2021-10-20
- 2021/BZP 00262512/01 - Wynik z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni i sal Małopolskiej Uczelni Państwowej w Oświęcimiu
w ramach Dydaktycznej Inicjatywy Doskonałości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKA UCZELNIA PAŃSTWOWA IM.ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO W OŚWIĘCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120073552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Maksymiliana Kolbego 8
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338430691
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty.dzp@uczelniaoswiecim.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uczelniaoswiecim.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/muposwiecim1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie pracowni i sal Małopolskiej Uczelni Państwowej w Oświęcimiuw ramach Dydaktycznej Inicjatywy Doskonałości
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-177e9b42-160a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00210625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00103459/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wyposażenia do pracowni automatyki przemysłowej i mechatroniki (modułowa linia produkcyjna z robotem przemysłowym, stanowiska do podstaw robotyki) w ramach Dydaktycznej Inicjatywy Doskonałości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181241/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 374386,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 374386,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zestaw dydaktyczny – pracownia diagnostyki przemysłowej; szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5a do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 38800000-3 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 87030,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw dydaktyczny z robotami przemysłowymi; szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5b do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31640000-4 - Maszyny i aparatura jednozadaniowa
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 249682,83 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
: Oprogramowanie do symulacji Zarządzania Projektami, Planowania Biznesu wraz z Modułem Praktyk Zawodowych dla Studentów. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5c do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem
4.5.5.) Wartość części: 48998,69 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stanowisko do elektroniki analogowej i podstaw automatyki w laboratorium mechatroniki; szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5d do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 67650,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stanowisko do podstaw robotyki; szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5e do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 7138,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 226 ust. 1 pkt. 14 pzp ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3.
Wykonawca tj. ASTOR sp. z o.o. nie wniósł we wskazanym terminie wadium tj. do dnia 27.09.2021 r. do godz. 10:00. Ofertę Wykonawcy należało zatem odrzucić.
Działając na podstawie art. 255 pkt 2 ) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą PZP, Zamawiający - unieważnia postępowanie, w zakresie części 2.
W myśl w/w artykułów Ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W prowadzonym postępowaniu złożona została jedna oferta. Oferta ta podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 27.09.2021r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie w zakresie części 4.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 27.09.2021r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie w zakresie części 5.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów kształcących się zawodowo w podziale na 4 części
- "Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wybojów i ubytków jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w 2025 roku"
- "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2025 roku"
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
- PRACE KONSERWAT. ELEMENTÓW ŻELBET ORAZ ZACHOW. FRAGMENTÓW MURU CEGLANEGO W OBRĘBIE KOMORY GAZOWEJ KREMATORIUM II (OBIEKT O NR INW. B-38) NA TERENIE BYŁEGO KL AUSCHWITZ II-BIRKENAU - II postępowanie
- Budowa Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w budynkach Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Oświęcimiu w podziale na 2 Części z dopuszczeniem ofert częściowych
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 im. C.K. Norwida w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy"
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka" POSTĘPOWANIE VI
- Budowa łącznika przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach
- "Dostawa specjalistycznego sprzętu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.