Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117900/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00130228/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu budynku filii Centrum Promocji Kultury tj. Terminal Kultury Gocław, przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 24
w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM PROMOCJI KULTURY W DZIELNICY PRAGA-POŁUDNIE M.ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011217870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PODSKARBIŃSKA 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-833
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 277 08 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cpk.art.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cpk.art.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cpk-art.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu budynku filii Centrum Promocji Kultury tj. Terminal Kultury Gocław, przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 24w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe4a6724-b96f-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020259/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu budynku filii Centrum Promocji Kultury tj. Terminal Kultury Gocław, przy ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24 w Warszawie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117900/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CPK.DOA.261.30.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku Terminala Kultury Gocław i terenów przyległych w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy w Warszawie przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 24 w terminie od 15.06.2022 r. do 31.12.2022 r.
Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania prac w budynku do specyfiki prowadzonej przez niego działalności i podziale prac porządkowych na:
a) serwis dzienny (bieżące utrzymanie czystości w budynku).
b) serwis nocny (gruntowne sprzątanie budynku, z zachowaniem wymaganej częstotliwości określonej w szczegółowym harmonogramie prac związanych z usługą codziennego utrzymania czystości budynku Terminal Kultury Gocław przedstawionym w załączniku nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis oraz zakres usług określają załączniki nr 9 i 10 do SWZ.
3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) pracowników wykonujących bezpośrednio następujące czynności: sprzątanie pomieszczeń biurowych i archiwum, sprzątanie pomieszczeń sanitarnych, sprzątanie pomieszczeń socjalnych, sprzątanie korytarzy i ciągów komunikacyjnych, sprzątanie terenów zewnętrznych.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa § 8 Wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285077,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 611355,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285077,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁKA CYWILNA INTERLUX KANIA MAŁGORZATA, KANIA ŁUKASZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7610001898
7.3.3) Ulica: Stefana Żeromskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-417
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERLUX ŁUKASZ KANIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INTERLUX ŁUKASZ KANIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285077,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Wykonanie obsadzeń roślinami w pasach drogowych miasta Poznania
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zagospodarowanie terenu zieleni pomiędzy ulicą Wiatraczną a Krzywoustego
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.