Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00151221/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół Budowlanych w Bolesławcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BOLESŁAWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821629
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 12
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 732 32 58
1.5.8.) Numer faksu: 75 732 32 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatboleslawiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://bip.powiatboleslawiecki.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół Budowlanych w Bolesławcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95ed36b9-cfa4-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021300/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół Budowlanych w Bolesławcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół Budowlanych w Bolesławcu"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151221/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZ.272.1.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2550907,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 - Branża architektoniczna. W ramach branży architektonicznej należy wykonać hydro oraz termoizolację budynków. Roboty budowlane w szczególności obejmują:• zabezpieczenie terenu,
• zabezpieczenie elementów budynku nieobjętych pracami,
• demontaż płytek klinkierowych ze ścian i cokołu,
• usunięcie odspojonych tynków,
• odsłonięcie ścian piwnic,
• montaż rusztowań,
• demontaż krat okiennych,
• demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
• wykonanie iniekcji krystalicznej ścian piwnic,
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w strefie cokołowej,
• ocieplenie ścian zewnętrznych cokołowych styropianem ekstrudowanym
o grubości 15cm i współczynniku przenikania ciepła λ=0,035W/mK,
• wykonanie kołkowania ocieplenia strefy cokołowej,
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic w postaci folii kubełkowej w obrębie zasypanej części,
• wykończenie strefy cokołowej mineralnymi płytkami klinkierowymi,
• ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia styropianem o grubości 15cm
i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,033W/mK i reakcji na ogień E,
• ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną (reakcja na ogień A1) o grubości 22cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,040W/mK (tylko w budynku A),
• ocieplenie ścian wewnętrznych na poddaszu styropianem o grubości 10cm
i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,040W/mK (tylko w budynku A),
• wymiana stolarki okiennej na nową o współczynniku przenikania ciepła U≤0,90W/m2K (z wyłączeniem okien połaciowych),
• wymiana stolarki drzwiowej na nową o współczynniku przenikania ciepła
U≤1,30W/m2K,
• tynkowanie strefy nadziemia tynkiem cienkowarstwowym mineralnym barwionym w masie,
• odtworzenie opasek wokół okien z wykończeniem za pomocą mineralnych płytek klinkierowych,
• montaż systemowych doświetli okien piwnicy wraz z zadaszeniami okien,
• wymiana wszystkich obróbek blacharskich na nowe z blachy stalowej tytanowocynkowej,
• wymiana orynnowania na nowe wykonane z blachy tytanowo-cynkowej,
• odtworzenie nawierzchni utwardzonych wokół budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45261320-3 - Kładzenie rynien
4.5.5.) Wartość części: 1518981,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Branża elektryczna. W ramach branży elektrycznej należy wykonać modernizację instalacji oświetlenia oraz montaż nadachowej instalacji fotowoltaicznej.Roboty budowlane w szczególności obejmują:
• demontaż istniejących opraw oświetlenia podstawowego,
• montaż nowoprojektowanych opraw oświetlenia podstawowego,
• montaż nadachowej instalacji fotowoltaicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 392902,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Branża sanitarna. W ramach branży sanitarnej należy wykonać modernizację instalacji centralnego ogrzewania.Roboty budowlane w szczególności obejmują:
• wymiana pionów i poziomów rozprowadzających,
• wymiana podejść pod grzejniki,
• wymianę grzejników w pomieszczeniach,
• wymiana armatury instalacyjnej i rozdzielacza w węźle cieplnym,
• wykonanie nowego ocieplenia przewodów instalacji c.o.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45442100-8 - Roboty malarskie
45262522-6 - Roboty murarskie
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.5.) Wartość części: 639024,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2208680,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3198000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2208680,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MST Firma Usługowo Budowlana Tomasz Budzik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121532555
7.3.3) Ulica: Topolowa 1
7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-700
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MST Firma Usługowo Budowlana BUDZIK TOMASZ
jakie przetargi wygrała firma
MST Firma Usługowo Budowlana BUDZIK TOMASZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2208680,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania w części 2 jest art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poinformował, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości:
- części 2: 483.269,99 zł brutto; W postępowaniu w części 2 ceny wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 534000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 841320,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania w części 3 jest art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poinformował, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości: - części 3: 786.000,01 zł brutto. W postępowaniu w części 3 ceny wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 852390,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 852390,00 PLN
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Świadczenie usługi dozoru siedziby MZGM w Bolesławcu przy ul. Dolne Młyny 23 w roku 2025
- Usługi cateringowe dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławcu w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- SUKCESYWNE DOSTAWY NABIAŁU
- "Przywrócenie przejezdności komunikacyjnej drogi powiatowej nr 2273D w miejscowości Kraszowice uszkodzonej przez powódź - wrzesień 2024"
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Wymiana części stolarki okiennej w budynku nr 8 - I piętro (Centrum Zdrowia Psychicznego)
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.