eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BodzentynZatrudnienie specjalistów do prowadzenia zajęć aktywizujących ruchowo dla seniorów warsztatów plastycznych, florystycznych i kulinarnych oraz usługa organizacji turnusów rehabilitacyjnych.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zatrudnienie specjalistów do prowadzenia zajęć aktywizujących ruchowo dla seniorów warsztatów plastycznych, florystycznych i kulinarnych oraz usługa organizacji turnusów rehabilitacyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BODZENTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290605847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Suchedniowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Bodzentyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-010

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 31 15 541

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@bodzentyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgopsbodzentyn.naszbip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bodzentyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zatrudnienie specjalistów do prowadzenia zajęć aktywizujących ruchowo dla seniorów warsztatów plastycznych, florystycznych i kulinarnych oraz usługa organizacji turnusów rehabilitacyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dca6f72-b7cc-4207-927d-bb3447d46917

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00414115/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 . Pakiety rehabilitacyjne: Rehabilitacja w miejscu zamieszkania, Turnusy rehabilitacyjne, Masaże lecznicze, Specjalistyczne usługi opiekuńcze

1.3.2 Zatrudnienie specjalistów do prowadzenia zajęć aktywizujących ruchowo dla seniorów, zajęć rehabilitacji społecznej, warsztatów plastycznych, florystycznych i kulinarnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108701

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MGOPS-PS.26.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 296208,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zatrudnienie trenera/prowadzącego zajęcia aktywizujące ruchowo dla seniorów, w ramach realizacji projektu „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów.
Zadanie nr 1: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia cyklu zajęć nordic walking dla seniorów.
Zadanie nr 2: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia cyklu zajęć typu zumba dla seniorów .
Zadanie nr 3: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia cyklu zajęć jogi dla seniorów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.5.5.) Wartość części: 42438,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zatrudnienie trenera/prowadzącego warsztaty plastyczne i florystyczne oraz kulinarne dla seniorów, w ramach realizacji projektu „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów.
Zadanie nr 1: Przeprowadzenie warsztatów plastycznych i florystycznych dla 8 grup 14-17 osobowych uczestników projektu.
Zadanie nr 2 : Przeprowadzenie warsztatów kulinarnych dla 8: 14-18- osobowych grup uczestników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92312000-1 - Usługi artystyczne

37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 153770,08 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III – ORGANIZACJA TURNUSÓW REHABILITACYJNYCH

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie trzech turnusów rehabilitacyjnych . Wyjazd na turnus rehabilitacyjny
w okresie:
marca 2025 r. – listopada 2025r. 19 osób x 1 turnus wyjazdowy rehabilitacyjny 14-dniowy
stycznia 2026 r. – listopada 2026r. 11 osób x 1 turnus wyjazdowy rehabilitacyjny 14- dniowy

Lokalizacja ośrodka/ośrodków: Lokalizacja ośrodka wymagana jest na terenie woj. świętokrzyskiego lub województwach ościennych.
W ramach organizacji turnusu Wykonawca musi zapewnić:
- transport dla grupy uczestników turnusu w obie strony.
- nocleg w pokoju max. dwu lub trzy osobowym przez cały okres trwania turnusu, usytuowane na 1 lub 2 piętrze w przypadku braku windy;
- 5 zabiegów leczniczych / osoba / doba przepisanych wg zaleceń lekarza, odbywających się codziennie również w niedzielę i święta (w ramach zabiegów maksymalnie 2 terapie manualne 20 minutowe tygodniowo),
- indywidualne konsultacje lekarskie,
- śniadania w formie bufetu szwedzkiego,
- lunch,
- obiadokolacje w formie bufetu

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869

7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 55

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-950

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-28 do 2027-01-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZakładDoskonalenia Zawodowego w Kielcach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869

7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-950

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-26 do 2027-01-22

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Fundacja Sprawni Niepełnosprawni

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Komplex świętokrzyska Ploana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811924606

7.3.3) Ulica: Laskowa 95

7.3.4) Miejscowość: Zagnańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 26-050

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1170000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.