Og³oszenie z dnia 2025-04-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ul. Woronieckiego w Lublinie na odcinku od ul. S³omkowskiego do ul. Rodakiewicza od km 0+525,00 do km 0+660,23
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D DRÓG I TRANSPORTU MIEJSKIEGO W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060433560
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Krochmalna 13j
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-401
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdtm.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zdtm.lublin.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
gminna jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ul. Woronieckiego w Lublinie na odcinku od ul. S³omkowskiego do ul. Rodakiewicza od km 0+525,00 do km 0+660,23
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7fe12e8b-5291-4a11-b771-4447ff595fc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00210803
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00045327/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.13 "Budowa ul. Woronieckiego."
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10944153.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1094415
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy przekazuj± wy³±cznie drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy. Zamawiaj±cy przekazuje o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy lub za po¶rednictwem e-mail. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu
elektronicznego lub do³±czenia katalogu elektronicznego do oferty.
3. Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem postêpowania w nastêpuj±cy sposób:
3.1. Zaleca siê, aby przed rozpoczêciem wype³niania formularza sk³adania oferty Wykonawca zalogowa³ siê do systemu, a je¿eli nie posiada konta, za³o¿y³ bezp³atne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca bêdzie mia³ ograniczone funkcjonalno¶ci, np. brak widoku wiadomo¶ci prywatnych od Zamawiaj±cego w systemie lub brak mo¿liwo¶ci wycofania oferty lub wniosku bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.
3.2. Wykonawca sk³ada ofertê poprzez wype³nienie formularza oferty (wg za³±cznika nr 4 do SWZ) oraz dodanie go w zak³adce „OFERTY" wraz z innymi dokumentami (za³±cznikami) okre¶lonymi w niniejszej SWZ. Wykonawca winien opisaæ za³±cznik nazw± umo¿liwiaj±c± jego identyfikacjê.
3.3. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ za³±czone w osobnym miejscu przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiêbiorstwa. Do oferty nale¿y do³±czyæ tak¿e uzasadnienie, w którym wykonawca wyka¿e, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Brak jednoznacznego wskazania przez wykonawcê, które informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa oznaczaæ bêdzie, ¿e wszelkie o¶wiadczenia i za¶wiadczenia sk³adane w trakcie niniejszego postêpowania s± jawne bez zastrze¿eñ.
3.4. Po wype³nieniu „Formularza sk³adania oferty” i za³adowaniu wszystkich wymaganych za³±czników nale¿y klikn±æ przycisk „Przejd¼ do podsumowania”. Nastêpnie w drugim kroku sk³adania oferty lub wniosku nale¿y sprawdziæ poprawno¶æ z³o¿onej oferty, za³±czonych plików oraz ich ilo¶ci. Po weryfikacji poprawno¶ci nale¿y klikn±æ przycisk „Z³ó¿ ofertê”.
Ostatnim krokiem jest wy¶wietlenie siê komunikatu i przes³anie wiadomo¶ci e‑mail z platformazakupowa.pl z informacj± na temat z³o¿onej oferty.
3.5. Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem „Formularza sk³adania oferty” Z uwagi na to, ¿e oferta lub wniosek wykonawcy s± zaszyfrowane nie mo¿na ich edytowaæ. Przez zmianê oferty lub wniosku rozumie siê z³o¿enie nowej oferty i wycofanie poprzedniej, jednak nale¿y to zrobiæ przed up³ywem terminu zakoñczenia sk³adania ofert w postêpowaniu. Z³o¿enie nowej oferty lub wniosku i wycofanie poprzedniej w postêpowaniu w którym zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie tylko jednej oferty lub wniosku przed up³ywem terminu zakoñczenia sk³adania ofert w postêpowaniu powoduje wycofanie oferty poprzednio z³o¿onej.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza w szczególno¶ci przesy³anie danych w formatach m.in.: .doc, .docx, .odt, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty lub wniosku do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB. Nale¿y podpisaæ ka¿dy plik osobno.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych (Dz.Urz. Eu L 119, s.1) – dalej RODO – informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie (dalej: „ZDiTM w Lublinie”) ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, tel. 81 466-57-00, e-mail: zdtm@zdtm.lublin.eu
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - odo@zdtm.lublin.eu lub pisemnie na adres administratora danych.
3. Pani/Pana dane bêd± przetwarzane w celu wype³nienia obowi±zku archiwizacji dokumentów wynikaj±cego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach – na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz nastêpuj±cych przepisów prawa:
4.1. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
4.2. Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Pana/Pani dane osobowe mog± równie¿ zostaæ przekazane podmiotom zewnêtrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych w zakresie niezbêdnym do przeprowadzenia postêpowania, a tak¿e podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów obowi±zuj±cego prawa.
6. Pani/Pana dane bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Po wykonaniu umowy bêdziemy przechowywaæ dane przez okres wskazany w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt ZDiTM w Lublinie ustalonym przez Archiwum Pañstwowe w Lublinie, który jest dostêpny do wgl±du w siedzibie Administratora.
7. Posiada Pani/Pan:
7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, przy czym je¿eli wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO (tj. prawa dostêpu do swoich danych i otrzymania ich kopii) wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator - Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u i jego za³±czników;
7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego
(...)
Pe³ny zakres informacji zwi±zanych z ochron± danych osobowych zosta³ zawarty we wzorze umowy zamieszczonym na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ-P.231.1.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje zrealizowanie robót zgodnie z zatwierdzon± dokumentacj± projektow±, szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, a w szczególno¶ci:
1. budowê jezdni ulicy, obustronnych chodników dla pieszych, zatok parkingowych,
2. budowê o¶wietlenia drogowego,
3. demonta¿ istniej±cych s³upów o¶wietleniowych wraz z fundamentami,
4. budowê kanalizacji deszczowej na odcinku od ul. S³omkowskiego do ul. Rodakiewicza od km 0+525,00 do km 0+660,23,
5. wykonanie monitoringu telewizyjnego budowanych oraz wcze¶niej wykonywanych odcinków kanalizacji deszczowej wraz z ewentualnym podczyszczeniem - z obecnego etapu budowy ulicy oraz wszystkich robót zrealizowanych w poprzednich etapach na podstawie decyzji nr 1466/17 o zezwoleniu na realizacjê inwestycji drogowej,
6. opracowanie sta³ej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia przez Wydzia³ Zarz±dzania Ruchem Drogowym i Mobilno¶ci± Urzêdu Miasta Lublin oraz wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z elementami bezpieczeñstwa ruchu drogowego,
7. opracowanie czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia przez Wydzia³ Zarz±dzania Ruchem Drogowym i Mobilno¶ci± Urzêdu Miasta Lublin i sporz±dzenie oraz utrzymanie oznakowania na czas prowadzenia robót,
8. sporz±dzenie inwentaryzacji podwykonawczej z obecnego etapu budowy ulicy oraz wszystkich robót zrealizowanych na podstawie decyzji nr 1466/17 o zezwoleniu na realizacjê inwestycji drogowej.
Szczegó³owy zakres rzeczowy przedmiotu umowy zosta³ okre¶lony w Opisie przedmiotu zamówienia na który sk³adaj± siê m.in.: dokumentacja projektowa (w tym projekty budowlano-wykonawcze), szczegó³owe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
44322100-4 - Kana³y kablowe
45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga:1. Wykonania (zakoñczenia) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane dróg w klasie technicznej D lub wy¿szej wraz z o¶wietleniem drogowym lub kanalizacj± deszczow± o warto¶ci co najmniej 500 000,00 z³ brutto ka¿da robota.
Zamawiaj±cy wymaga, aby warunek by³ spe³niony w sposób samodzielny przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub ka¿dy z podmiotów musi posiadaæ wymagane do¶wiadczenie).
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
2. Dysponowania osobami, które bêd± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±cymi realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci:
a) co najmniej 1 osob± zdoln± do pe³nienia funkcji Kierownika budowy, posiadaj±c± wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci in¿ynieryjnej-drogowej. W/w osoba musi wykazaæ siê co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem zawodowym w pe³nieniu funkcji Kierownika budowy na minimum 1 inwestycji drogowej polegaj±cej na budowie lub przebudowie (w rozumieniu ustawy "Prawo budowlane") drogi w klasie technicznej D lub wy¿szej wraz z o¶wietleniem drogowym lub kanalizacj± deszczow±, przy czym inwestycja ta powinna byæ wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczona oraz odebrana przez Inwestora;
b) co najmniej 1 osob± zdoln± do pe³nienia funkcji kierownika robót bran¿y elektroenergetycznej posiadaj±c± wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych. W/w osoba musi wykazaæ siê co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
c) co najmniej 1 osob± zdoln± do pe³nienia funkcji kierownika robót bran¿y sanitarnej posiadaj±c± wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych. W/w osoba musi wykazaæ siê co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;
d) co najmniej 1 uprawnionym geodet± posiadaj±cym do¶wiadczenie przy budowie lub przebudowie min. jednej drogi w zakres której wchodzi³y roboty instalacyjne w zakresie sieci: sanitarnych, elektrycznych i telekomunikacyjnych. Wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie okre¶lonym w art. 43 pkt 4 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, tj. uprawnienia zawodowe w zakresie: geodezyjna obs³uga inwestycji;
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia funkcji Kierownika budowy z innymi funkcjami wymienionymi w niniejszym punkcie.
Uprawnienia powinny byæ wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
Osoba przewidziana do wykonywania us³ug geodezyjnych musi posiadaæ wymagane uprawnienia, które zosta³y wydane zgodnie z ustaw± z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, natomiast w przypadku osób które uzyska³y uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej, a tak¿e osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Ksiêstwo Liechtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej, posiadane uprawnienia musz± spe³niaæ warunki okre¶lone w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. Osoby spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej musz± siê legitymowaæ decyzj± o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzj± o prawie do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych, a wszelkie towary (materia³y i urz±dzenia) okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, pochodz±ce od konkretnych producentów s± okre¶lone minimalnymi parametrami technicznymi i u¿ytkowymi jakim musz± odpowiadaæ towary, abyspe³niæ wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego. Wykonawca mo¿e powo³aæ siê w ofercie na zastosowanie towarów (materia³ów i urz±dzeñ) równowa¿nych opisywanych w opisie przedmiotu zamówienia, sk³adaj±c okre¶lony Wykaz towarów (materia³ów i urz±dzeñ) równowa¿nych wraz z dowodami – dokumentami, o których mowa w pkt 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego towary (materia³y i urz±dzenia), spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania(kryteria równowa¿no¶ci).
2. Wszêdzie tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, Zamawiaj±cy dopuszcza zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w wy¿ej wymienionych normach, co oznacza ¿e odniesieniu takiemu ka¿dorazowo towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”. W takim przypadku Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, sk³adaj±c Opis rozwi±zañ równowa¿nych, wraz z dokumentami – dowodami, o których mowa w pkt 4.
3. W przypadku zaoferowania materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych: wykaz materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych okre¶laj±cy ich nazwy (symbole, typy) oraz zawieraj±cy porównanie pomiêdzy parametrami technicznymi i u¿ytkowymi, jako¶ciowymi i funkcjonalnymi materia³ów i urz±dzeñ opisanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz materia³ów i urz±dzeñ oferowanych przez wykonawcê. Do wykazu wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ dokumenty– dowody potwierdzaj±ce, ¿e oferowane materia³y i urz±dzenia odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiotowymi dowodami mog± byæ np. karty katalogowe oferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych.
4. W przypadku zaoferowania zastosowania rozwi±zañ równowa¿nych: opis rozwi±zañ równowa¿nych potwierdzaj±cy równowa¿no¶æ oferowanych przez Wykonawcê rozwi±zañ w stosunku do rozwi±zañ opisanych w opisie przedmiotu zamówienia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Wszystkie dokumenty, o których mowa w wykazie przedmiotowych ¶rodków dowodowychSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Sk³adaj±cy ofertê powinien wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w wysoko¶ci:11 000,00 z³ (s³ownie: jedena¶cie tysiêcy z³otych i 00/100).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcy musi zostaæ wykazany przez ka¿dego z wykonawców. Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie powinno byæ z³o¿one wspólnie przez Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z par. 14 ust. 3 umowy:3. Strony przewiduj± nastêpuj±ce rodzaje i warunki zmiany tre¶ci Umowy:
1) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Stawka podatku VAT ulegnie zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzaj±cych zmianê stawki podatku VAT,
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku:
a) dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Umowy w okre¶lonym pierwotnie terminie – o czas dzia³ania si³y wy¿szej oraz czas potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania. Pod pojêciem si³y wy¿szej, Strony rozumiej± zdarzenia zewnêtrzne w stosunku do powo³uj±cego siê na ni± podmiotu, a zarazem nadzwyczajne i w konsekwencji nieuchronne oraz w danym uk³adzie stosunków niemo¿liwe do przewidzenia, czyli o „przemo¿nej” mocy oddzia³ywania, przed którego skutkami nie by³o ¿adnej obrony, a zw³aszcza zdarzenie o charakterze katastrofalnych w skutkach dzia³añ przyrody (m.in.: powodzie, po¿ary, wy³adowania elektryczne w czasie burzy powoduj±ce uszkodzenia wa¿nych urz±dzeñ itp.), zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeñ ¿ycia zbiorowego (m.in. dzia³ania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, epidemie, zarazy, stany nadzwyczajne, itp.), akty w³adzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wyw³aszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), które utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± terminowe wykonanie przedmiotu Umowy. Wykonawca, powo³uj±c siê na wyst±pienie po jego stronie si³y wy¿szej, ka¿dorazowo zobowi±zany jest uprawdopodobniæ tê okoliczno¶æ wraz ze szczegó³owym wskazaniem ilo¶ci i rodzaju trudno¶ci / ograniczeñ w odniesieniu do konkretnych elementów / bran¿ / etapów robót oraz przedstawiæ informacje dotycz±ce okresu w jakim w/w prace nie mog³y byæ prowadzone ze wzglêdu na bezpo¶redni zwi±zek z wyst±pieniem si³y wy¿szej. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wniesienia uwag do danych przedstawionych w tym zakresie przez Wykonawcê i wezwania Wykonawcy do przedstawienia dodatkowych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych wp³yw okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem si³y wy¿szej na terminowe wykonanie umowy. Wykonawca jest zobowi±zany do powiadomienia Zamawiaj±cego o zaistnieniu okoliczno¶ci, o której mowa powy¿ej, niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie trzech dni roboczych od dnia jej zaistnienia, a je¶li nie bêdzie to mo¿liwe w tym terminie – niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ na drugi dzieñ, po ustaniu przeszkody.
b) realizacji w drodze odrêbnej umowy prac powi±zanych z przedmiotem niniejszej Umowy, wymuszaj±cej konieczno¶æ skoordynowania prac i uwzglêdnienia wzajemnych powi±zañ – o okres niezbêdny do wykonania prac powi±zanych z przedmiotem niniejszej Umowy, realizowanych w drodze odrêbnej umowy. Przez wszelkie prace powi±zane z przedmiotem niniejszej Umowy nale¿y rozumieæ wszelkie prace wykonywane w ramach odrêbnych umów zawartych z Wykonawc± lub innymi podmiotami, których zakres prac realizowany jest na tym samym obszarze, co zakres prac realizowanych w ramach przedmiotowej Umowy lub w bezpo¶rednim s±siedztwie tego obszaru.
c) przerwy w wykonywaniu robót budowlanych spowodowanej niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemo¿liwiaj±cymi prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych. Fakt ten musi byæ pisemnie potwierdzony przez Zamawiaj±cego - o okres trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych.
(...)
Szczegó³owy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ zawarty we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiaj±cego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-15 08:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1094415
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-15 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty oraz o¶wiadczenia:1. Formularz ofertowy – w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± oraz o¶wiadczenie o czê¶ci zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez wykonawcê czê¶ci zamówienia podwykonawcom. Uwaga! W o¶wiadczeniu nale¿y podaæ równie¿ nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostan± powierzone do wykonania czê¶ci zamówienia (o ile s± mu wiadome na tym etapie).
2. O¶wiadczenia wymagane z pkt 9.1 SWZ.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o realizacjê zamówienia - o¶wiadczenie wykonawców, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy.
4. W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby – dokumenty wymagane w Rozdz. 8 SWZ.
5. Ewentualne przedmiotowe ¶rodki dowodowe.
6. Informacja dot. powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw± z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i us³ug.
7. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu odpowiednio Wykonawcy oraz podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, chyba, ¿e Wykonawca w formularzu oferty wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiaj±cego (poprzez np. podanie nr KRS, NIP, REGON).
8. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy oraz podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, je¿eli w imieniu odpowiednio Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Postanowienia dotycz±ce pe³nomocnictwa okre¶lone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje siê odpowiednio.
9. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 Pzp (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej), je¿eli ich imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Postanowienia dotycz±ce pe³nomocnictwa okre¶lone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje siê odpowiednio.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Pe³na obs³uga serwisowa urz±dzenia gamma kamery
- Dostawa i monta¿ systemu zasilania si³owni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
- Wykonanie instalacji antenowych na wybranych obiektach Policji garnizonu lubelskiego
- Us³ugê odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddzia³u RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- ,,Rozszerzenie Dostêpno¶ci Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardyna³a Wyszyñskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materia³ów i akcesoriów do utrzymania czysto¶ci obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU S¡DU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓ£NOCNA
- Remont wewnêtrznych traktów komunikacyjnych w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku - I etap
- Uporz±dkowanie gospodarki ¶ciekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Czê¶æ I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowni± ¶cieków w miejscowo¶ciach S³awoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa infrastruktury przyrodniczo-dydaktycznej w ramach projektu "Eko-adaptacja i eko-edukacja w Mie¶cie i Gminie Buk ."
- BUDOWA O¦WIETLENIA W TECHNOLOGII LED NA UL.MODLIÑSKIEJ (CZÊ¦Æ DW630), GMINA JAB£ONNA
- Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowo¶ci Kaliska
wiêcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.