eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chlewska WolaModernizacja budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Chlewskiej Woli



Ogłoszenie z dnia 2024-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Chlewskiej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W CHLEWSKIEJ WOLI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292425322

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: XX

1.5.2.) Miejscowość: Chlewska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-130

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Ilona.p@moskorzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.moskorzew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.moskorzew.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenia

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Chlewskiej Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47c49971-a96d-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001813/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Chlewskiej Woli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002422

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSP.271.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 171420,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Istniejący budynek strażnicy murowany z cegły z przybudówką. Dach konstrukcja drewniana dwuspadowy, pokryty eternitem nieocieplony. Strop belki drewniane podbite od spodu płytą pilśniową. Podłoga z desek na legarach. Okna PCV, drzwi stalowe. Wyposażony w instalacje elektryczną. Wymiary budynku zewnętrzne 16,10 x 9,37 m wysokość kalenicy 6,60m, do okapu 3,60m, cokół wys. średnio 0,60m. Dobudówka od strony północnej przeznaczona na garaż samochodu, pokryta blachą nie podlega wymianie. Budynek nieocieplony. Rynny, rury spustowe, instalacja odgromowa do wymiany. Instalacja elektryczna częściowa wymiana i uzupełnienie.
Opis prac do wykonania:
Roboty rozbiórkowe
 rozbiórka rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej, obróbek blacharskich
 rozbiórka pokrycia z płyt azbestowo cementowych
 rozbiórka ołacenia dachu
 demontaż lamp oświetleniowych oraz przewodów
 demontaż podsufitki z płyt pilśniowych
 wywóz materiałów z rozbiórki
Wymiana pokrycia
 częściowa wymiana zużytej konstrukcji około 10%
 przedłużenie krokwi poprzez nabicie dwustronne desek w celu uzyskania okapu 0,50m od ściany po ociepleniu
 dwukrotna impregnacja konstrukcji oraz belek stropowych
 ułożenie folii dachowej przymocowanej kontrłatami 4x2,5cm na krokwiach
 ołacenie połaci łatami 38x50mm z wykonaniem okapu na ścianach szczytowych 0,3m od ściany po dociepleniu
 zamontowanie wiatrownicy bocznej oraz wykonanie podbicia z desek okapów
 montaż wiatrownic oraz blach okapowych
 pokrycie dachu blachą trapezową
 montaż obróbek blacharskich
 wykonanie podbicia z blachy trapezowej powlekanej okapów
 montaż wyłazu dachowego
 montaż rynien i rur spustowych
 montaż instalacji odgromowej złączy do rynny i kontrolnych
Strop, poddasze
 wykonanie podsufitki z płyt OSB 18mm
 izolacja z folii
 ocieplenie stropu wełną mineralną 20cm
 wykonanie podłogi na stropie z płyt OSB gr.20mm
 izolacja z wełny mineralnej gr.15cm między krokwiami
 izolacja z folii przymocowana do krokiew od spodu
 odbudowa połaci od spodu z płyt sklejkowych
 wykonanie stropu podwieszonego kasetonowego typu amstrong
 ułożenie przewodów w rurkach oraz zamontowanie lamp oświetleniowych 10 szt. w tym 2 szt. awaryjne
 montaż wyłazu stropowego z drabiną rozkładaną
Roboty towarzyszące
 wymiana złącza kablowego
 wymiana i montaż dodatkowych wyłączników różnicowo – prądowych i nadprądowych
 wykonanie daszka nad wejściem z profila zamkniętego 40mm o wymiarach 1,50 x 1,00m
 pokrycie zadaszenia blachą
 rozbiórka istniejącej płyty wejścia
 ułożenie palisady przy schodkach dwa stopnie 15 x 30cm wym. zew. 2,60 x 2,30m
 wykonanie podbudowy
 ułożenie kostki polbruk
Ocieplenie budynku:
 wykucie drzwi i zamurowanie otworu
 wymiana drzwi ewakuacyjnych
 zmycie ścian
 ocieplenie ścian oraz ościeży styropianem gr 15cm wraz z wyprawą elewacyjną z tynku mineralnego
 docieplenie fundamentu styrodurem 5 cm wraz z wyprawą elewacyjną cokołu
 wykonanie podbudowy pod opaskę
 ułożenie obrzeży opaski
 ułożenie kostki polbruk na opasce
2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a.Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
b. Przedmiarach robót,
c. Wzorze umowy,
które stanowią załączniki do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262660-5 - Usuwanie azbestu

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217769,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217769,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GER-BUD DEVELOPMENT Kacper Kucharek - LIDER KONSORCJUM

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FIRMA USŁUGOWA GER-BUD Grzegorz Kucharek - PARTNER KONSORCJUM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090084190

7.3.3) Ulica: Piaski 2

7.3.4) Miejscowość: Secemin

7.3.5) Kod pocztowy: 29-145

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217796,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.