Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00100236/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
- 2024/BZP 00207590/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie, dostawa i montaż zabudowy meblowej według indywidualnego projektu Zamawiającego oraz gotowych mebli i wyposażenia dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310338
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jeleniogórska, 4
1.4.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: asulkowska@szpitalboleslawiec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbol.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210912
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00100236
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
Kryterium ceny i kosztu
Po zmianie:
Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1, Część 1) Przed zmianą:
60
Po zmianie:
25,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 1) Przed zmianą:
40
Po zmianie:
25,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Jakość i sposób wykonania
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
50,0
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
5.1.1. Katalog lub prospekt lub folder - w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia - zawierający dane identyfikujące zaoferowany przedmiot zamówienia wraz z numerem katalogowym zaoferowanego przedmiotu zamówienia (numer katalogowy musi być zgodny, z numerem podanym w formularzu cenowym) - w oparciu o które została przygotowana oferta. W katalogu/ prospekcie/ folderze należy wyraźnie zaznaczyć, których pozycji i jakiego zadania (dotyczy gotowych mebli, urządzeń lub wyposażenia)) dotyczy dany zapis celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia i numeru katalogowego. W przypadku braku numeru katalogowego lub informacji o numerze katalogowym w katalogu, prospekcie lub folderze, należy złożyć oświadczenie Wykonawcy, w powyższym zakresie.
5.1.2. Próbki demonstracyjnej mebli i wyposażenia w zakresie Zadania 1 i 2 w postaci jednego egzemplarza mebla, wyposażenia lub jego części elementu np. wzornika, stelaża, przekroju płyty, siedziska które jako środki dowodowe służyć będą potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymogami, cechami i kryteriami określonymi w opisie w trakcie demonstracji działania, testowania, sprawdzenia walorów użytkowych.
Po zmianie:
5.1.1. Katalog lub prospekt lub folder - w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia - zawierający dane identyfikujące zaoferowany przedmiot zamówienia wraz z numerem katalogowym zaoferowanego przedmiotu zamówienia (numer katalogowy musi być zgodny, z numerem podanym w formularzu cenowym) - w oparciu o które została przygotowana oferta. W katalogu/ prospekcie/ folderze należy wyraźnie zaznaczyć, których pozycji i jakiego zadania (dotyczy gotowych mebli, urządzeń lub wyposażenia)) dotyczy dany zapis celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia i numeru katalogowego. W przypadku braku numeru katalogowego lub informacji o numerze katalogowym w katalogu, prospekcie lub folderze, należy złożyć oświadczenie Wykonawcy, w powyższym zakresie.
5.1.2. Próbki demonstracyjnej mebli i wyposażenia w zakresie Zadania 1 w postaci jednego egzemplarza mebla, wyposażenia lub jego części elementu np. wzornika, stelaża, przekroju płyty, siedziska które jako środki dowodowe służyć będą potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymogami, cechami i kryteriami określonymi w opisie w trakcie demonstracji działania, testowania, sprawdzenia walorów użytkowych.5.2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbki na swój koszt w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do 22.02.2024 r. do siedziby Zamawiającego tj.:
Zespól Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
ul. Jeleniogórska 4
59- 700 Bolesławcu
Z dopiskiem: „Próbka do postępowania 4/PN/2024”
Wykonawca oczekuje próbki oferowanego wyposażenia meblowego :
1. Taboret – zadanie 1 poz. 4
2. Fotel wypoczynkowy – zadanie 1 poz. 4
3. Fotel obrotowy - zadanie 1 poz. 18
Wraz z meblami należy dostarczyć wzorniki płyt meblowych, wzorniki tapicerek oraz odpowiednie karty katalogowe tych mebli umożliwiające ocenę wyznaczonych parametrów. Wykonawca umieści na każdym z dostarczonych mebli jednakowe oznakowanie, pozwalające na jednoznaczną identyfikację danego Wykonawcy.
Zamawiający zwróci próbki wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty na adres wskazany w Załączniku nr 1 do SWZ
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Adaptacja części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16b w Bolesławcu na utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Żłobka Publicznego nr 1 w Bolesławcu
- Dostępna przestrzeń publiczna dla mieszkańców Gminy Bolesławiec
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ ORAZ BUDOWA DŹWIGU TOWAROWO OSOBOWEGO
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnego wyposażenia meblowego na potrzeby Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - biurka elektryczne, fotele, zestaw dwóch stolików
- Dostawa wyposażenia szkolnego do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu.
- Dostawa mebli do budynku szkoły podstawowej w miejscowości Wilczyce
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
- "Modernizacja Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej przy ulicy Zygmunta Augusta 8 w Limanowej"
- Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.