eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzWykonanie remontu drogi w miejscowości Chojne, ul. Piaskowa i konserwacja drogi w miejscowości Dąbrowa Wielka na terenie Gminy Sieradz



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu drogi w miejscowości Chojne, ul. Piaskowa i konserwacja drogi w miejscowości Dąbrowa Wielka na terenie Gminy Sieradz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERADZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50

1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugsieradz.e-zp.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu drogi w miejscowości Chojne, ul. Piaskowa i konserwacja drogi w miejscowości Dąbrowa Wielka na terenie Gminy Sieradz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cd6d8ed-d0f8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051266/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Konserwacja nawierzchni bitumicznej drogi gminnej w Dąbrowie Wielkiej

1.1.7 Remont drogi gminnej w miejscowości Chojne, ul. Piaskowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152819/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 309575,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Chojne, ul. Piaskowa oraz wykonanie konserwacji nawierzchni bitumicznej drogi gminnej w miejscowości Dąbrowa Wielka na terenie Gminy Sieradz, w podziale na dwie części.
a) Część 1 – wykonanie remontu drogi w miejscowości Chojne, ul. Piaskowa
Wykonanie remontu drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Chojne, ul. Piaskowa od km 0+000, tj. od końca istniejącej nawierzchni bitumicznej na zjeździe z ul. Wjazdowej, do km 0+282, tj. do zjazdu bitumicznego z ul. Środkowej (działka nr ew. 1082 i 1084 obręb Chojne).
Dane ogólne:
klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa
obciążenie ruchem - nie określa się
prędkość miarodajna - 30 km/h
szerokość jezdni – 4,00 m
szerokość poboczy 1,25 – 1,80 w tym utwardzone 1,00 m
długość odcinka – 282,00 m
Remont drogi będzie polegał w szczególności na:
- wytyczeniu istniejącej osi drogi w terenie,
- wyplantowaniu istniejącej nawierzchni jezdni wraz z zagęszczeniem w celu poprawy spadków poprzecznych i równości podłużnej,
- ułożeniu warstwy wzmacniająco-wyrównawczej z mieszanki tłuczniowej o frakcji 0+31,5 mm przy grubości średniej 7 cm,
- plantowaniu pozostałej części poboczy wraz z zagęszczeniem do założonych spadów poprzecznych,
- ułożeniu warstwy betonu asfaltowego o grubości 5 cm,
- skropieniu krawędzi podbudowy emulsją asfaltową,
- utwardzeniu poboczy mieszanką tłucznia kamiennego przy średniej grubości 8 cm,
- regulacji istniejących pokryw studni kanalizacji sanitarnej,
- regulacji skrzynek zaworów wodociągowych,
- ustawieniu oznakowania pionowego
Remont drogi nie wymaga wykonania wykopów, roboty będą wykonywane na istniejącym poziomie, z uwzględnieniem wykonanych nakładek.
Przed przystąpieniem do robót należy zabezpieczyć punkty osnowy geodezyjnej, pokrywy studni kanalizacji sanitarnej oraz skrzynki zaworów wodociągowych. Roboty w promieniu 1.50 m od tych urządzeń należy wykonać ręcznie i pod nadzorem ich użytkowników.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, przedmiary i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załączniki Nr 8, 9, 10 do SIWZ.
4) Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
- czynności związane z robotami w zakresie poboczy,
- czynności związane z robotami w zakresie nawierzchni drogi, (obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy / robót).
b) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 131414,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Chojne, ul. Piaskowa oraz wykonanie konserwacji nawierzchni bitumicznej drogi gminnej w miejscowości Dąbrowa Wielka na terenie Gminy Sieradz, w podziale na dwie części.
b) Część 2 – konserwacja drogi w miejscowości Dąbrowa Wielka
Wykonanie konserwacji nawierzchni bitumicznej drogi gminnej w miejscowości Dąbrowa Wielka (Kozy) na odcinku od km 0+000, tj. od zjazdu bitumicznego z drogi powiatowej nr 1713E Dąbrowa Wielka - Izabela –Baszków, do km 0+724, tj. do końca istniejącej nawierzchni bitumicznej, (działka nr ew. 150, obręb Dąbrowa Wielka)
Dane ogólne:
długość odcinka – 724,00 m,
obciążenie ruchem - nie określa się,
szerokość poboczy – 1,00 – 1,50 m,
szerokość jezdni – 3,50 – 4,00 m.
Konserwacja odcinka drogi będzie polegała w szczególności na:
- odtworzeniu w terenie przebieg osi jezdni istniejącej,
- oczyszczeniu jezdni bitumicznej mechanicznie z uwzględnieniem krawędzi jezdni,
- skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową kationową,
- ułożeniu warstwy ścieralnej grubości 4cm betonu asfaltowego,
- wykonaniu plantowania poboczy z ich zagęszczeniem.
Przed przystąpieniem do plantowania poboczy należy zlokalizować i zabezpieczyć przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej, studnie kanalizacji sanitarnej oraz zasuwy zaworów wodociągowych. Roboty w promieniu 1,50 m od tych urządzeń należy prowadzić ręcznie i pod nadzorem odpowiednich służb technicznych.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, przedmiary i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załączniki Nr 8, 9, 10 do SIWZ.
4) Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
- czynności związane z robotami w zakresie poboczy,
- czynności związane z robotami w zakresie nawierzchni drogi, (obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy / robót).
b) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 178161,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160806,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160806,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160806,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271873187

7.3.4) Miejscowość: Czartki

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160806,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217722,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217722,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217722,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271873187

7.3.4) Miejscowość: Czartki

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217722,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.