Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00139473/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH WG 7 PAKIETÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 64 68 210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kstopinska@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-499ab4db-c3f6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SZPITAL SP. Z O.O.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH WG 7 PAKIETÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-499ab4db-c3f6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210987
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139473
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 69/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1Filtr bakteryjny wydechowy z pułapką wodną do respiratora Bennett 840. Filtr jednorazowego użytku. - 1 000,00
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzony w karcie produktu. Na opakowaniu jednostkowym trwałe znakowanie zgodnie z MDR 2017/745, PN-EN ISO 15223-1:2022-01 Wyroby medyczne -Symbole do stosowania wraz z informacjami dostarczanymi przez producenta -Część 1: Wymagania ogólne. KLASYFIKACJA: wyrób medyczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 59400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2Pojemnik na badanie kału z nakrętką. Łopatka do pobierania kału w nakrętce. Pojemnik niesterylny. Pojemność do 25 ml. - 700 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzony w karcie produktu. Na opakowaniu jednostkowym trwałe znakowanie zgodnie z MDR 2017/745, PN-EN ISO 15223-1:2022-01 Wyroby medyczne -Symbole do stosowania wraz z informacjami dostarczanymi przez producenta -Część 1: Wymagania ogólne. KLASYFIKACJA: wyrób medyczny. Zamawiający wymaga dostarczenia próbki produktu: pojemnik na badanie kału z nakrętką-1 sztuka celem weryfikacji parametrów zawartych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 605,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płatki celulozowe, bezpyłowe 12 -warstwowe, mocno bielone. Płatki z możliwością sterylizacji w temperaturze do 134 stopni C. Opakowane zawiera 2 rolki po 500 sztuk. Rozmiar 4 cm x 5 cm. Opakowanie płatków mieści się w dozownik opisanym w punkcie 2. 4 cm x 5 cm 500 opakowanieDozownik na płatki celulozowe w rolce. Dozownik przezroczysty, wykonany z polistyrenu. Dozownik mieści 1 opakowanie-2 rolki z płatkami celulozowymi opisanymi w punkcie 1. Pojemnik zamykany, maksymalna szerokość wypełnienia 10 cm. - 10 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzony w karcie produktu. Na opakowaniu jednostkowym trwałe znakowanie zgodnie z MDR 2017/745, PN-EN ISO 15223-1:2022-01 Wyroby medyczne -Symbole do stosowania wraz z informacjami dostarczanymi przez producenta -Część 1: Wymagania ogólne. KLASYFIKACJA: wyrób medyczny. dotyczy pozycji 1. Zamawiający wymaga dostarczenia próbki produktu: oryginalne opakowanie jednostkowe celem weryfikacji parametrów zawartych w SWZ. Dotyczy pozycji 1 i 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6432 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4Osłona foliowa w kolorze ciemnoniebieskim, matowa, nieprzezroczysta. Osłona zakładana na butelki lub worki z lekami -cytostatyki, stosowana jako osłona przed światłem i promieniami UV. Osłona wykonana z Polietylenu LDPE. Grubość folii od 0,06 mm. W osłonie foliowej jest wymagany otwór umożliwiający zawieszenie butelki/ worka z lekiem na stojaku. Wymiary 25-27 cm x 47-50 cm. Wymiary 25-27 cm x 47-50 cm 50 000 sztuka
Osłona foliowa w kolorze ciemnoniebieskim, matowa, nieprzezroczysta. Osłona zakładana na butelki lub worki z lekami -cytostatyki, stosowana jako osłona przed światłem i promieniami UV. Osłona wykonana z Polietylenu LDPE. Grubość folii od 0,06 mm. W osłonie foliowej jest wymagany otwór umożliwiający zawieszenie butelki/ worka z lekiem na stojaku. Wymiary 15-17 cm x 40-45 cm. Wymiary 15-17 cm x 40-45 cm 30 000 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzony w karcie produktu, w karcie danych technicznych oraz deklaracji grubości wyrobu. Zamawiający wymaga dostarczenia próbki produktu: Osłona foliowa w kolorze ciemnoniebieskim -1 sztuka celem weryfikacji parametrów zawartych w SWZ. Dotyczy pozycji 1 i 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 116850 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5Butelka plastikowa surowiec PE HD + nakrętka. Pojemność butelki 340 ml. Pojemność 340 ml 5 000 sztuka
Butelka plastikowa surowiec PE HD + nakrętka. Pojemność butelki 600 ml. Pojemność 600 ml 500 sztuka
Butelka plastikowa surowiec PE HD + nakrętka. Pojemność butelki 1100 ml. Pojemność 1100 ml 1000 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzony w karcie produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 69500 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6Moździerz bez wylewu + tłuczek do moździerza 120 mm - komplet Fi 120 mm 7 komplet
Moździerz bez wylewu + tłuczek do moździerza 196 mm - komplet Fi 216 mm 3 komplet
Moździerz bez wylewu + tłuczek do moździerza 236 mm - komplet Fi 236 mm 3 komplet
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzony w karcie produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1600 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7PIPETA TYPU PASTEURA z bańką ssącą. Pojemność 3-4 ml z podziałką do 3,0 ml co 0,5 ml, jednorazowa, niesterylna, wykonana z PE. Pojemność 3-4 ml 30 000 sztuka
Wszystkie parametry potwierdzone w karcie produktu. Na opakowaniu jednostkowym trwałe znakowanie zgodnie z MDR 2017/745, PN-EN ISO 15223-1:2022-01 Wyroby medyczne -Symbole do stosowania wraz z informacjami dostarczanymi przez producenta -Część 1: Wymagania ogólne. KLASYFIKACJA: wyrób medyczny
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3240 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011206233
7.3.3) Ulica: Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podst. prawna: art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podst. prawna: art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113652,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113652,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113652,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARBARA SZCZEPANIEC PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PERSPEKTYWA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003894009
7.3.3) Ulica: Osiedle Kalinowe 4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-812
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113652 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podst. prawna: art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podst. prawna: art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podst. prawna: art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podst. faktyczna: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od stycznia do czerwca 2025 roku
- dostawa 1 szt. laptopa dla WEiP -DE-dzp.272-720/24
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa wyrobów przemysłu metalowego
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa bloków betonowych wraz z ich ułożeniem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
- Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.