Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00121200/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów budowlanych- część 4- farby, lakiery i akcesoria malarskie".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa materiałów budowlanych- część 4- farby, lakiery i akcesoria malarskie".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d05dd83b-b961-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211051
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121200/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2022/EZM/39
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), na zasadach określonych w umowie, farb, lakierów i akcesoriów malarskich, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”.
Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie
w 30 partiach. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.
Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedawane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu, o którym mowa w pkt 4.1.
Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie
lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.
Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1.
Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 13:00.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt
i we własnym zakresie.
Do każdej dostawy przedmiotu zamówienia winny zostać dołączone następujące dokumenty:
a) dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT,
b) karty charakterystyki,( przy pierwszej dostawie każdego z asortymentów),
c) dopuszczenia na rynek polski,
d) świadectwo jakości ( jeśli jest wydawane przez producenta).
Okres przydatności przedmiotu zamówienia do użytku winien być, nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy materiału do Zamawiającego. Jeśli okres przydatności ma zastosowanie do danego asortymentu.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101778,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144960,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101778,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metalzbyt-Hurt Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Piotra Bardowskiego 2,
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101778,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z dystrybucją energii elektrycznej do budynków Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego w Wieliczce
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E do budynków Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego w Wieliczce w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- "Wykonanie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce"
- Wykonanie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Wieliczce od 02.01.2025 do 31.12.2025r
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci z oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 6 w Wieliczce do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.