Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00152590/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00163857/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa systemu kontroli dostępu w budynku Sądu Apelacyjnego w Katowicach przy Al. W. Korfantego 117/119
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003502660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wojciecha Korfantego 117/119
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-156
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@katowice.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://katowice.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91ab7df1-cc92-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa systemu kontroli dostępu w budynku Sądu Apelacyjnego w Katowicach przy Al. W. Korfantego 117/1192.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91ab7df1-cc92-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152590
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.030.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 371362,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż urządzeń, niezbędne roboty budowlane, skonfigurowanie oraz uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu zgodnie z dokumentacją projektową. Zamówienie obejmuje dostosowanie wejść do budynku Sądu Apelacyjnego w Katowicach przy Al. W. Korfantego 117/119 do wytycznych Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczących zabezpieczenia technicznego, w tym:
1.1. Montaż dwustronnej kontroli dostępu (dalej KD) wraz z bramkami obrotowymi (typu tripod) oraz bramkami uchylnymi dla wejścia głównego do budynku od Al. W. Korfantego oraz wejścia dla pracowników z parkingu wewnętrznego;
1.2. Montaż dwustronnej kontroli dostępu dla wejść pomocniczych do budynku oraz wejścia dla służb Policji;
1.3. Wyposażenie wybranych projektowanych przejść kontroli dostępu w wideodomofony oraz przyciski umożliwiające zdalne otwarcie przejść kontrolowanych;
1.4. Montaż elektronicznych depozytorów kluczy z kontrolą dostępu za pomocą tej samej karty co KD (integracja na poziomie karty);
1.5. Integracja projektowanych przejść kontroli dostępu oraz bramek obrotowych i uchylnych z istniejącym systemem sygnalizacji pożaru;
1.6. Integracja projektowanych elementów kontroli dostępu na zasadzie rozbudowy z systemem kontroli dostępu Roger w budynku sądu przy Al. W. Korfantego 117A oraz podłączenie do istniejących punktów dystrybucyjnych. W punktach dystrybucyjnych są gniazda w switchach do podłączenia projektowanych urządzeń.
1.7. Dla wybranych przejść kontroli dostępu wymagana jest sygnalizacja w pomieszczeniu ochrony nieautoryzowanego otwarcia drzwi, pozostawienia drzwi otwartych, itp Sygnalizacja ta będzie realizowana w sposób programowy w systemie nadzoru KD.
2. Szczegółowy zakres zamówienia jest określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113300-2 - Instalacje bezpieczeństwa
35123100-3 - System kart magnetycznych
35125200-8 - System kontroli czasu lub rejestrator czasu pracy
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367427,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464677,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367427,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ochrony, Szkolenia, Asekuracji FOSA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276565432
7.3.3) Ulica: Katowicka 115 c
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA OCHRONY, SZKOLENIA, ASEKURACJI FOSA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA OCHRONY, SZKOLENIA, ASEKURACJI FOSA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367427,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- KWP w Katowicach - modernizacja budynków A, B i C - KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 - I etap - przystosowanie do przepisów przeciwpożarowych - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Dostawa ekranu holograficznego
- Dostawa punktów dostępu bezprzewodowego
- Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach"
- Dostawa czasopism zagranicznych w roku 2025
- Dostawa do pracowni transportu kolejowego w postaci symulatora pojazdu kolejowego oraz wyposażenia symulatora ruchu kolejowego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
- ADAPTACJA I WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY PROGRAMU "AKTYWNY MALUCH - PIERWSZY DZIENNY OPIEKUN W GMINIE 2024" W BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W RĄBINIE
więcej: Instalacje bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.