Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00141056/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 7
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalplonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplonsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalplonsk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56c64691-c792-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062704/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawy artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141056/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.261.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 722062,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z przepisami Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 września 2010 r.w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz Rozporządzeniem WE nr 853 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15131130-5 - Wędliny
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15431100-9 - Margaryna
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15530000-2 - Masło
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 68151,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z przepisami Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 września 2010 r.w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz Rozporządzeniem WE nr 853 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15131130-5 - Wędliny
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15431100-9 - Margaryna
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15530000-2 - Masło
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 197612,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z przepisami Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 września 2010 r.w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz Rozporządzeniem WE nr 853 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15131130-5 - Wędliny
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15431100-9 - Margaryna
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15530000-2 - Masło
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 154725,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z przepisami Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 września 2010 r.w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz Rozporządzeniem WE nr 853 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15131130-5 - Wędliny
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15431100-9 - Margaryna
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15530000-2 - Masło
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 62390,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z przepisami Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 września 2010 r.w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz Rozporządzeniem WE nr 853 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15131130-5 - Wędliny
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15431100-9 - Margaryna
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15530000-2 - Masło
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 98316,65 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z przepisami Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 września 2010 r.w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz Rozporządzeniem WE nr 853 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15131130-5 - Wędliny
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15431100-9 - Margaryna
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15530000-2 - Masło
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 19945,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z przepisami Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 września 2010 r.w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz Rozporządzeniem WE nr 853 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15131130-5 - Wędliny
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15431100-9 - Margaryna
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15530000-2 - Masło
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 4740,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z przepisami Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 września 2010 r.w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz Rozporządzeniem WE nr 853 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15131130-5 - Wędliny
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15431100-9 - Margaryna
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15530000-2 - Masło
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 36965,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z przepisami Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 września 2010 r.w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz Rozporządzeniem WE nr 853 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15131130-5 - Wędliny
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15431100-9 - Margaryna
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15530000-2 - Masło
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 29717,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z przepisami Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 września 2010 r.w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz Rozporządzeniem WE nr 853 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15131130-5 - Wędliny
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15431100-9 - Margaryna
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15530000-2 - Masło
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 49500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176046,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176046,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176046,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "Hubertus" Hubert Grala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671720652
7.3.3) Ulica: A. Kubińskiego 15
7.3.4) Miejscowość: Baboszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 09-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176046,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203583,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203583,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203583,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.3) Ulica: Szpitalna 24
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203583,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194516,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199167,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194516,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: King Dystrybucja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482592215
7.3.3) Ulica: Bielska 78
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194516,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103391,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131722,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103391,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: King Dystrybucja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482592215
7.3.3) Ulica: Bielska 78
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103391,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146865,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199215,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146865,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.3) Ulica: Szpitalna 24
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146865,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.3) Ulica: Szpitalna 24
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5805,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5805,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5805,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.3) Ulica: Szpitalna 24
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5805,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51810,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.3) Ulica: Szpitalna 24
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35402,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35402,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35402,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.3) Ulica: Szpitalna 24
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35402,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Bilicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671157458
7.3.3) Ulica: Targowa 42
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Mechaniczne zamiatanie dróg powiatowych - ulic i parkingów w mieście Płońsk w 2025 roku
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2992W Chmielewo - Bolino - Garwolewo".
- Remont ulicy Moniuszki w Płońsku
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu - postępowanie ponowne
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Ministerstwa Aktywów Państwowych w Warszawie przy ulicy Kruczej 36/Wspólnej 6
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.