eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaSukcesywne koszenie traw w ciągach komunikacyjnych, drogowych, pieszych, wokół przystanków autobusowych oraz placach zabaw i boiskach wraz z pielęgnacją zagospodarowanych terenów zieleni



Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne koszenie traw w ciągach komunikacyjnych, drogowych, pieszych, wokół przystanków autobusowych oraz placach zabaw i boiskach wraz z pielęgnacją zagospodarowanych terenów zieleni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d96ce46-d2af-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne koszenie traw w ciągach komunikacyjnych, drogowych, pieszych, wokół przystanków autobusowych oraz placach zabaw i boiskach wraz z pielęgnacją zagospodarowanych terenów zieleni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d96ce46-d2af-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00507472/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Sukcesywne koszenie traw w ciągach komunikacyjnych, drogowych, pieszych, wokół przystanków autobusowych oraz placach zabaw i boiskach na ter. gm. Ustka wraz z utrzym. zagosp. terenów zieleni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162775

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.23.2023.MA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywne koszenie traw w ciągach komunikacyjnych, drogowych, pieszych, wokół przystanków autobusowych oraz placach zabaw i boiskach wraz z pielęgnacją zagospodarowanych terenów zieleni”.
2. Przedmiot umowy obejmuje:
2.1 Zadanie I:
Koszenie, grabienie oraz wywóz trawy z ciągów komunikacyjnych drogowych i pieszych, placów zabaw i boisk oraz wokół przystanków autobusowych zlokalizowanych na obszarze gm. Ustka.
Rejon I - ciągi komunikacyjne.
Szacunkowa ilość metrów kwadratowych do wykoszenia: 57 410 m2, w tym ilość metrów
kwadratowych do wykoszenia przy ciągach komunikacyjnych przy każdej ławce (1m x 1m) 417 m2
Rejon II - place zabaw i boiska sportowe.
Szacunkowa ilość metrów kwadratowych do wykoszenia: 73 000 m2
Rejon III - przystanki autobusowe.
Szacunkowa ilość metrów kwadratowych do wykoszenia: 510 m2
Łączna szacunkowa ilość metrów kwadratowych do wykoszenia: 130 920 m2

Częstotliwość koszenia Rejon I i Rejon III 1 raz w miesiącu w okresie od 17 kwietnia 2023 roku do 17 września 2023 roku (łącznie 5 razy w trakcie trwania umowy), natomiast Rejon II - 2 razy w miesiącu (łącznie 10 razy w trakcie trwania umowy).

2.2 Zadanie II:
Pielęgnacja zagospodarowanych terenów zieleni obejmuje:
- teren zieleni urządzonej (skarpa) przy boisku sportowym w Duninowie (fragment dz. nr 182), wraz z rondem przy ul. Spokojnej (fragment dz. nr 179/1).
- teren zieleni urządzonej przy ul. Morskiej w Przewłoce (dz. nr 585),
- teren zieleni urządzonej przy ul. Wczasowej w Przewłoce (dz. nr 2/1),
- rondo u zbiegu ulic Armii Krajowej i Usteckiej (droga powiatowa) w Przewłoce (dz. nr 416),
- rondo u zbiegu ulic Armii Krajowej i Gen. Grota Roweckiego w Przewłoce (dz. nr 416).
W skład zadań wchodzi bieżąca pielęgnacja (odchwaszczanie, przycinanie roślin) oraz podlewanie.
Szacunkowa wielkość powierzchni rond wynosi 140 m2, ciąg nasadzeń przy ul. Wczasowej wynosi około 200 m2, teren zieleni urządzonej przy ul. Morskiej w Przewłoce około 900 m2, skarpy przy boisku sportowym w Duninowie wynosi około 700 m2 oraz ronda w Duninowie przy boisku wynosi około 40 m2.
Łączna szacunkowa ilość metrów kwadratowych do pielęgnacji: 2 000 m2.

Częstotliwość pielęgnacji ww. terenów jeden raz w miesiącu w okresie od 17 kwietnia do 17 września 2023 roku.

3. Zakres prac dla Zadania I oraz Zadania II – został szczegółowo opisany w załączniku nr 6
(opis przedmiotu zamówienia)

4. Opis przedmiotu zamówienia przy pomocy kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów .

5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 oraz w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2, jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących usługi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. sukcesywnego koszenia traw w ciągach komunikacyjnych, drogowych, pieszych, wokół przystanków autobusowych oraz placach zabaw i boiskach wraz z pielęgnacją zagospodarowanych terenów zieleni. Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 5 do SWZ – wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142108,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334411,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142108,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jupi Jump Małgorzata Kuleta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387090598

7.3.3) Ulica: Duninowo 30

7.3.4) Miejscowość: Ustka

7.3.5) Kod pocztowy: 76-270

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142108,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.