eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wo³ów"Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Wo³owskim wraz z nadzorem inwestorskim" realizowanego w ramach dofinansowania z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych



Og³oszenie z dnia 2024-02-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Wo³owskim wraz z nadzorem inwestorskim” realizowanego w ramach dofinansowania z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Wo³owski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934800

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pl. Piastowski 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wo³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatwolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiatwolowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Wo³owskim wraz z nadzorem inwestorskim” realizowanego w ramach dofinansowania z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f64b29da-cfe7-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00211275

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00067959/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Modernizacja dróg na terenie Powiatu Wo³owskiego wraz z nadzorem inwestorskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
W sytuacjach awaryjnych z wyj±tkiem sk³adania ofert zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê elektroniczn± poprzez e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl
Szczegó³owy zakres w Rozdz. 15 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie za- mieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Szczegó³owy zakres w Rozdz. 15 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wo³owski, z siedzib± w: 56 – 100 Wo³ów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.2)Informujemy, ¿e wyznaczyli¶my Inspektora Ochrony Danych. Mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê z nim poprzez wiadomo¶æ wys³an± na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wo³owie, 56 – 100 Wo³ów, Pl. Piastowski 2.3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:-art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp’’, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.W przypadku z³o¿enia najkorzystniejszej oferty Administrator bêdzie przetwarza³ dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak równie¿ do dochodzenia potencjalnych roszczeñ zwi±zanych z zawart± umow± (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagaj± od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.4)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:-podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa,-osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja niniejszego postêpowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,-podmioty wykonuj±ce zadania zlecone przez Administratora, w szczególno¶ci: dostawcy us³ug IT, podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi prawnicze, przy czym takie podmioty bêd± przetwarzaæ dane na podstawie umowy i wy³±cznie zgodnie z jego poleceniami.5)Okres przechowywania danych:a)w odniesieniu do podmiotów, których oferta nie zosta³a wybrana - przez okres 5 lat od dnia za- koñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,b)w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowi±zywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postêpowania, a tak¿e po jej zakoñczeniu, tj.:-przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia niniejszego postêpowania,-dane zawarte na umowie– do czasu przedawnienia lub wyga¶niêcia na innej podstawie ewentualnych roszczeñ wynikaj±cych z umowy,-w celach wynikaj±cych z przepisów prawa, w szczególno¶ci obowi±zku przechowywania dokumentów ksiêgowych, wystawienia faktur itp.,6)Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.7)Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich, nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie bêd± poddawane profilowaniu.8)Posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1,c)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2,d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;9)Nie przys³uguje Pani/Panu:a)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ pod- staw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.272.6.2024.RD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na jedn± czê¶æ

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji drogowej pn. „Modernizacja dróg powiatowych w Powiacie Wo³owskim wraz z nadzorem inwestorskim”, w ramach dofinansowania z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.

1) Przedmiotem zamówienia w czê¶ci 1 jest wykonanie robót budowlanych dla przedsiêwziêcia inwestycyjnego, polegaj±cych na remoncie nawierzchni odcinków dróg powiatowych o ³±cznej d³ugo¶ci 31,983 km;

Czê¶æ 1 - wykonanie robót budowlanych dla przedsiêwziêcia inwestycyjnego pod nazw±: Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Wo³owskim
1. Zakres robót objêtych modernizacj± obejmuje miedzy innymi:
1) utwardzenie poboczy frezowinami (zebranie nadmiaru ziemi – zawy¿one pobocza)
2) wykonanie wzmocnienia istniej±cej podbudowy drogi
3) wykonanie warstw bitumicznych nawierzchni z betonu asfaltowego

2. Zakres zamówienia podzielony zosta³ na 8 odcinków:
1) Odcinek 1: DP 1274D Wiñsko – gr. powiatu trzebnickiego d³. 10,3 km ,KL drogi Z
2) Odcinek 2: DP 1277D Wiñsko – Smogorzówek d³. 5,02 km, KL drogi Z
3) Odcinek 3: DP 1113D Rudawa – Smogorzów Wielki d³. 2,55 km, KL drogi Z
4) Odcinek 4: DP 1275D Wiñsko – Kozowo d³. 1,607 km, KL drogi Z
5) Odcinek 5: DP 1114D G³êbowice – Pe³czyn d³. 5,44 km, KL drogi Z
6) Odcinek 6: DP 1353D gr. pow. trzeb. – Godziêcin d³. 3,653 km, KL drogi Z
7) Odcinek 7: DP 1291 D od. Naborów – DW 341 d³. 1,876 KL drogi Z
8) Odcinek 8: DP Pogalewo Wielkie – Pogalewo Ma³e (dawna DW 341) d³. 1,537 KL drogi Z

3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentów SWZ, tj. Opisu przedmiotu zamówienia, Przedmiaru robót, map sytuacyjnych oraz obowi±zuj±cych przepisów prawa polskiego i wiedz± techniczn±;
2) Opracowanie Projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót, zatwierdzony przez organ zarz±dzaj±cy ruchem wraz z wyniesieniem oznakowania tymczasowego w terenie;
3) Opracowanie Projektu sta³ej organizacji ruchu dla wyniesionych progów zwalniaj±cych, zatwierdzony przez organ zarz±dzaj±cy ruchem wraz z wykonaniem oznakowania sta³ego w terenie;
4) Przygotowanie rozliczenia koñcowego robót;
5) Przekazanie zrealizowanych obiektów Zamawiaj±cemu;
6) Sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej z uwzglêdnieniem zmian i korekt wprowadzonych w czasie trwania robót budowlanych;
7) Opracowanie planu BIOZ (je¿eli jest wymagane).

4. Szczegó³owy zakres robot dla czê¶ci 1 zawiera Opis przedmiotu zamówienia i Przedmiar robót, stanowi±ce za³±czniki do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w CZʦCI 1 zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ poni¿szym kryterium oceny:

l.p. Kryterium Waga – udzia³ w ocenie
1. Cena (C) 60% = 60 pkt
2. Okres gwarancji (G) 40% = 40 pkt

1) Kryterium „Cena” (C)
Ocena w ramach kryterium bêdzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, obliczonej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, zasadami okre¶lonymi w Rozdziale 18 SWZ i podanej przez wykonawcê w Formularzu oferty.
Zamawiaj±cy na potrzeby oceny ofert bêdzie bra³ pod uwagê jako „Cenê” (C) ³±czn± sumê ofertow±.
Zamawiaj±cy ofercie o najni¿ej cenie spo¶ród ofert ocenianych przyzna 60 punktów a ka¿dej nastêpnej zostanie przyporz±dkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wed³ug wzoru:

Cena brutto najni¿szej z ocenianych ofert
Liczba punktów = …............................................................................... x 60
Cena brutto oferty badanej


2) Kryterium „Okres gwarancji” (G)
Ocena w ramach kryterium dokonana zostanie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcê w Formularzu oferty okresu gwarancji i rêkojmi.
Przyjmuje siê, ¿e punkty w tym kryterium bêd± przyznawane nastêpuj±co:
Wykonawca, który zaoferowa³:
-okres gwarancji – co najmniej 36 miesi±ce (wymagane) otrzymuje: 0 pkt
-okres gwarancji – co najmniej 48 miesiêcy otrzymuje: 20 pkt
-okres gwarancji – co najmniej 60 miesiêcy otrzymuje: 40 pkt

W przypadku podania przez Wykonawcê w formularzu oferty krótszego ni¿ wymagany okres gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

-Je¿eli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiaj±cy przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 36-miesiêczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzglêdniony w umowie.
-Je¿eli Wykonawca przedstawi okres gwarancji inny ni¿ punktowane okresy gwarancji, to punkty bêd± przyznane za osi±gniêcie pu³apu punktowanych liczby miesiêcy, tj. np. za 37 miesiêcy Wykonawca otrzyma 0 punktów, a do umowy zostanie przyjêty okres gwarancji zgodnie ze z³o¿on± ofert±; np. za 49 miesiêcy Wykonawca otrzyma 20 punktów, a do umowy zostanie przyjêty okres gwarancji zgodnie ze z³o¿on± ofert±.
-Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy do oceny ofert przyjmie okres 60 miesiêcy, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjêty okres gwarancji zgodnie ze z³o¿on± ofert±.

£¡CZNA LICZBA PUNKTÓW: Kryterium Cena + Kryterium Okres Gwarancji

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji drogowej pn. „Modernizacja dróg powiatowych w Powiacie Wo³owskim wraz z nadzorem inwestorskim”, w ramach dofinansowania z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.

2) Przedmiotem zamówienia w czê¶ci 2 jest prowadzenie nadzoru inwestorskiego dla przedsiêwziêcia inwestycyjnego.

Czê¶æ 2 – pe³nienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla przedsiêwziêcia inwestycyjnego pod nazw±: Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Wo³owskim.
Zakres obowi±zków Inspektora nadzoru inwestorskiego, zwanego dalej Wykonawc±, zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy zawiera min.:
1) udzia³ przy przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót przez Zamawiaj±cego;
2) sprawowanie kontroli zgodno¶ci robót budowlanych z dokumentacj± SWZ i zg³oszeniem i innymi decyzjami, przepisami i obowi±zuj±cymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz Umow± o realizacjê robót i harmonogramem robót;
3) organizowanie roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót z udzia³em Zamawiaj±cego (co najmniej 1 raz w miesi±cu, lub czê¶ciej w zale¿no¶ci od potrzeb) i innych niezbêdnych instytucji (w przypadku takiej konieczno¶ci);
4) kontrolowania terminowo¶ci wykonania robót w stosunku do harmonogramu robót i potwierdzania ich nale¿ytego wykonania w stosownych protoko³ach odbioru robót, np. sprawdzania zestawieñ wykonawcy zadania inwestycyjnego, warto¶ci zakoñczonych i odebranych robót wraz z potwierdzeniem kwot do wyp³aty;
5) sk³adania comiesiêcznych sprawozdañ z postêpu robót. W sprawozdaniu nale¿y przedstawiæ szczegó³owy wykaz robót wykonanych w okresie sprawozdawczym i narastaj±co od pocz±tku inwestycji oraz analizê zgodno¶ci postêpu robót z harmonogramem;
6) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno¶ci realizacji inwestycji z umow±, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
7) sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót i wbudowanych materia³ów, a w szczególno¶ci zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
8) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udzia³ w czynno¶ciach odbioru wykonanych prac i przekazywanie ich do u¿ytkowania,
9) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniêcia wad, a tak¿e na ¿±danie inwestora kontrolowanie rozliczeñ budowy,
10) przybycie na ka¿de uzasadnione wezwanie Zamawiaj±cego i wykonawcy robót objêtych nadzorem,
11) udzielanie na ¿±danie Zamawiaj±cego informacji o stanie realizacji robót,
12) dokonanie odbiorów robót,
13) nadzorowanie budowy w takich odstêpach czasu, aby by³a zapewniona skuteczno¶æ nadzoru, jednak nie rzadziej ni¿ jeden raz dziennie oraz na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, a tak¿e w wyj±tkowych sytuacjach niezw³ocznie, gdy obecno¶æ inspektora nadzoru bêdzie nieodzowna dla tocz±cych siê robót budowlanych,
14) wydawanie poleceñ i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawid³owego i rzetelnego wykonania prac okre¶lonych w umowie z wykonawc± robót budowlanych,
15) opiniowanie wniosków od wykonawcy robót budowlanych oraz ich przedstawianie do akceptacji Zamawiaj±cemu, w szczególno¶ci w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne), a tak¿e ustalania sposobu wykonania tych robót, w terminie 5 dni od z³o¿enia przez wykonawcê zadania inwestycyjnego stosownego wniosku,
16) opracowywania opinii dotycz±cych ewentualnych wad wykonanych robót budowlanych wraz z proponowanym terminem ich usuniêcia
17) prawo ¿±dania od kierownika budowy lub kierownika robót wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mog³a wywo³aæ zagro¿enie b±d¼ spowodowaæ niedopuszczaln± niezgodno¶æ z projektem lub pozwoleniem na budowê,
18) kontrolê jako¶ci u¿ywanych materia³ów ³±cznie z prawem ¿±dania dodatkowych badañ jako¶ciowych, a w szczególno¶ci obowi±zkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcê robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodno¶ci materia³ów przed ich wbudowaniem,
19) ¿±danie usuniêcia przez Wykonawcê robót budowlanych ujawnionych wad w wykonanych robotach oraz wnioskowanie o potr±cenie z wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku nie usuniêcia tych wad,
20) dokonywanie odbiorów czê¶ciowych oraz odbiorów prac zanikaj±cych i ulegaj±cych zakryciu,
21) udzia³ w czynno¶ciach odbioru koñcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynno¶ci Wykonawca zobowi±zany jest do:
a) stwierdzenia gotowo¶ci do odbioru,
b) przekazania Zamawiaj±cemu protoko³ów odbioru,
22) dbanie o interesy Zamawiaj±cego oraz podejmowanie czynno¶ci zapewniaj±cych techniczn± poprawno¶æ realizowanej inwestycji,
23) pobyt na terenie realizacji inwestycji w ka¿dym przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba (nie rzadziej jednak ni¿ raz dziennie) w okresie realizacji robót budowlanych oraz bie¿±ce reprezentowanie Zamawiaj±cego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodno¶ci jej realizacji z przepisami prawa, umow± oraz dokumentacj± projektow± i pozwoleniem na budowê,
24) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniêcia wad,
25) potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do zap³aty wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych,
26) sygnalizowanie Zamawiaj±cemu o wszelkich okoliczno¶ciach mog±cych mieæ wp³yw na terminowo¶æ oraz poprawno¶æ wykonywanych robót budowlanych oraz o wyst±pieniu okoliczno¶ci nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
27) udzia³ w czynno¶ciach przekazania wykonawcy robót budowlanych terenu budowy i udzia³ w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiaj±cego,
28) sprawdzanie objêcia ubezpieczeniem Wykonawcy robót budowlanych przez ca³y okres budowy.
29) Wykonawca zobowi±zuje siê do wype³niania obowi±zków, których zakres zosta³ okre¶lony w niniejszej umowie zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2020 poz. 1333), dokumentacj± SWZ oraz przepisami BHP.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w CZʦCI 2 zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ poni¿szym kryterium oceny:
1) Cena 100%
2) Ocena w ramach kryterium bêdzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, obliczonej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, zasadami okre¶lonymi w Rozdziale 18 SWZ i podanej przez wykonawcê w Formularzu oferty.
3) Zamawiaj±cy ofercie o najni¿ej cenie spo¶ród ofert ocenianych przyzna 100 punktów a ka¿dej nastêpnej zostanie przyporz±dkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wed³ug wzoru:
Cena brutto najni¿szej z ocenianych ofert
Liczba punktów = …............................................................................... x 100
Cena brutto oferty badanej

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) dolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wymagane jest spe³nienie minimalnych warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, potencja³u technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, w poni¿ej przedstawionym zakresie:

DLA CZʦCI 1 – wykonanie robót budowlanych
a) w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 roboty budowlane obejmuj±c± swym zakresem budowê lub przebudowê lub remont drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej o warto¶ci min. 1.000.000,00 z³ brutto ka¿da.
Wykonawca nie mo¿e sumowaæ robót o mniejszej warto¶ci dla uzyskania wymaganej warto¶ci porównywalnej.
W przypadku, gdy ww. zakres zadania budowlanego bêdzie stanowi³ czê¶æ robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowi±zany jest wyodrêbniæ rodzajowo i kwotowo zadanie budowlane, o którym mowa powy¿ej.
Wykonawca musi byæ w stanie wykazaæ i udowodniæ zrealizowanie wskazanych w warunku robót na wezwanie Zamawiaj±cego.
b) dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia osobê do pe³nienia funkcji Kierownika robót, która:
-posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do kierowania robotami, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
-posiada min. 5 - letnie do¶wiadczenie zawodowe od uzyskania uprawnieñ,
-pe³ni³a funkcjê Kierownika robót/budowy przy realizacji minimum jednej roboty budowlanej obejmuj±cej budowê lub przebudowê lub remont drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej, o warto¶ci min. 1.000.000,00 z³ brutto, od rozpoczêcia robót do ich zakoñczenia na stanowisku Kierownika robót/budowy. Przez zakoñczenie robót nale¿y rozumieæ podpisanie protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu.
-nale¿y do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.
Wykonawca przedstawi wykaz osób na wezwanie Zamawiaj±cego.
DLA CZʦCI 2 – pe³nienie funkcji Inspektora nadzoru
c) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykona³ nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego, co najmniej jedn± us³ugê pe³nienia obowi±zków Inspektora nadzoru na inwestycji podobnej do bêd±cej przedmiotem zamówienia o warto¶ci min. 1.000.000,00 z³.

Wykonawca nie mo¿e sumowaæ robót o mniejszej warto¶ci dla uzyskania wymaganej warto¶ci porównywalnej.
Wykonawca musi byæ w stanie wykazaæ i udowodniæ zrealizowanie wskazanych w warunku us³ug na wezwanie Zamawiaj±cego.

d) dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia osobê do pe³nienia funkcji Inspektora Nadzoru, która:
-posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do nadzorowania robotami, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
-posiada co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego (licz±c od dnia uzyskania uprawnieñ),
-pe³ni³a funkcjê Inspektora nadzoru przy realizacji minimum jednej roboty budowlanej obejmuj±cej budowê lub przebudowê lub remont drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej, o warto¶ci min. 1.000.000,00 z³ brutto, od rozpoczêcia robót do ich zakoñczenia na stanowisku Inspektora nadzoru. Przez zakoñczenie robót nale¿y rozumieæ podpisanie protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu,
-nale¿y do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.

Wykonawca przedstawi wykaz osób na wezwanie Zamawiaj±cego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
b) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, je¶li nie wska¿e danych umo¿liwiaj±cych Zamawiaj±cemu dostêp do tych dokumentów za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 lit. a) SWZ – za³±cznik nr 6 do SWZ;
b) Wykaz us³ug, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia by³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów: o¶wiadczenie Wykonawcy – na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 lit. c) SWZ – za³±cznik nr 7 do SWZ;
c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 lit. b i c) SWZ – za³±cznik nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na ofertê Wykonawcy powinny sk³adaæ siê co najmniej nastêpuj±ce dokumenty (wskazane w Rozdziale 12 ust. 1 SWZ):
1) Formularz ofertowy dla wybranej czê¶ci zamówienia (za³±cznik nr 1a lub 1b do SWZ);
2) O¶wiadczenie Wykonawcy wskazane w rozdziale 12 ust. 1 pkt 1 SWZ (za³±cznik nr 2 do SWZ);
3) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wskazane w rozdziale 12 ust. 1 pkt 2 SWZ (za³±cznik nr 3 do SWZ, je¿eli dotyczy);
4) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego wskazane w rozdziale 12 ust. 1 pkt 3 SWZ (za³±cznik nr 4 do SWZ, je¿eli dotyczy);
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (w przypadku gdy dotyczy);
6) Orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¶li wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz, z uwzglêdnieniem postanowieñ rozdzia³u 10 SWZ;
7) Potwierdzenie wp³aty wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia, przed terminem sk³adania ofert i utrzymania nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, wadium w wysoko¶ci 100.000,00 z³ (s³ownie z³otych: sto tysiêcy) – DLA CZʦCI 1.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego: 11 9583 1022 0100 0447 2001 0004.
W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje data i godzina uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
4. Je¿eli wadium wnoszone jest w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4 Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu, wraz z ofert±, orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta.
5. W przypadku zamiaru wniesienia wadium w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, musi ono spe³niaæ nastêpuj±ce wymogi:
1) musi byæ wystawione na Powiat Wo³owski, pl. Piastowski 2, 56-100 Wo³ów;
2) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert;
5) nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.
6. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy pzp.
7. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiaj±cego w przypadku, gdy:
1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (je¿eli by³o wymagane w postêpowaniu);
3) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.
10. Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium dla CZʦCI 2.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 - o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
5. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne postanowienia umowy zawarte zosta³y we wzorze umowy – za³±czniku nr 9a i 9b do SWZ.
2. Zakres oraz warunki dopuszczalnych zmian umowy zawarte s± we wzorze umowy.
3. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy.
4. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-06 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê, za po¶rednictwem Formularza sk³adania oferty dostêpnego na https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski w konkretnym postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-06 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-04

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena (5 ofert z najni¿sz± cen±, które nie podlegaj± odrzuceniu)

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.