Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00208746/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zadanie nr 2 Najem pojazdu typu śmieciarka do zbierania odpadów zbieranych selektywnie, na podwoziu trzyosiowym, o pojemności skrzyni ładunkowej minimum 19 m3”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komunalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_koszalin/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zadanie nr 2 Najem pojazdu typu śmieciarka do zbierania odpadów zbieranych selektywnie, na podwoziu trzyosiowym, o pojemności skrzyni ładunkowej minimum 19 m3”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-464a34b0-ef00-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208746
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/AP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 96266,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Parametry techniczne podwozia:
2.1. Rok produkcji :nie starsze niż z 2013 roku.
2.2. Podwozie trzyosiowe ( pierwsza i trzecia skrętna).
2.3. Wykonanie: dla ruchu prawostronnego.
2.4. DMC jednostki transportowej minimum 26 Mg.
2.5. Ładowność pojazdu: minimum 10 Mg (+/-5%).
2.6. Silnik wysokoprężny:
1) Moc silnika: minimum 280 kM.
2) Spełniający normy emisji spalin minimum EURO 5 .
2.7. Skrzynia biegów automatyczna lub zautomatyzowana.
2.8. Oś napędowa: blokada mechanizmu różnicowego.
2.9. Kabina minimum 3 osobowa.
2.10. Kamera cofania.
2.11. Klimatyzacja.
2.12. Aktualne badania techniczne obejmujące okres najmu.
3. Parametry techniczne zabudowy:
3.1. Rok produkcji: nie starsza niż z 2013 roku.
3.2. Nadwozie: jednokomorowe.
3.3. Pojemność skrzyni załadunkowej minimum 19 m³.
3.4. Ładowność pojazdu: minimum 10 Mg (+/-5%).
3.5. Pojazd do odbioru odpadów, zabudowany nadwoziem szufladowym z płytą wypychającą posiadający uchwyty boczne
(tzw. łapy do załadunku pojemników) oraz listwę grzebieniową.
3.6. Układ prasowania odpadów,
3.7. Urządzenie załadowcze tylne dla pojemników od 80L - 1100 L – za pomocą łap i grzebieni
z trybem załadunku manualnym i automatycznym.
3.8. Krawędź załadowcza podajnika z możliwością obniżenia (załadunek worków) - minimalnie 1300 mm, maksymalnie
1500 mm od podłoża.
3.9. Dwa stopnie robocze ładowaczy.
3.10. Lampy ostrzegawcze – pulsacyjne: po obu stronach zabudowy.
3.11. Urządzenia zabudowy – nadwozia musza spełniać wszystkie wymagania bhp w zakresie pracy i obsługi przez
ładowaczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110323,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123547,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110323,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grzegorz Kądziela-wspólnik spółki cywilnej GP Truck Trading S.C. Grzegorz Kądziela Agnieszka Kądziela
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agnieszka Kądziela-wspólnik spółki cywilnej GP Truck Trading S.C. Grzegorz Kądziela Agnieszka Kądziela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180369686
7.3.3) Ulica: Hoserów 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-995
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110323,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Utwardzenie części terenu działki nr 21/25 obręb 0020 przy ul. J. Dąbrowskiego w Koszalinie"
- Dostawa gotowych podłóż hodowlanych do diagnostyki mikrobiologicznej i szczepów wzorcowych do kontroli jakości, w raz z dzierżawą mikroskopu optycznego dla SZGiCHP w Koszalinie
- Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej "na zimno"
- "Dostawa wraz z montażem bramek obrotowych i urządzeń do poboru opłat wraz z integralnym systemem płatnych toalet oraz obsługa 5 szaletów miejskich w Koszalinie"
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Białogardzie
- Przebudowa DW 205 odc. skrzyżowanie z DW 208 - Polanów
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zawarcie umowy na zakup wraz z dostawą używanego pojazdu specjalnego typu hakowiec o DMC 26 ton
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu hakowiec
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA DO ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Radzyniu Podlaskim
- Najem pojazdu ciężarowego specjalistycznego przystosowanego do transportu kontenerów hakowych wraz z obsługą oraz kontenerami
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.