Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00148387/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Renowacja lokalu MOPS w budynku położonym przy ul. Fabrycznej 19
– Tryb zaprojektuj i wybuduj wraz z nadzorem autorskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-306b78c3-c321-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Renowacja lokalu MOPS w budynku położonym przy ul. Fabrycznej 19– Tryb zaprojektuj i wybuduj wraz z nadzorem autorskim”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-306b78c3-c321-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044894/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Renowacja lokalu MOPS w budynku położonym przy ul. Fabrycznej 19 – Tryb zaprojektuj i wybuduj wraz z nadzorem autorskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Szlakiem architektury włókienniczej. Rewitalizacja Księżego Młyna. Etap II”, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu nr UDA-RPLD.06.03.01-10-0001/20-00 z dnia 26.05.2021 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148387
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2621.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 800000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
[numeracja zgodna z SWZ] 4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Renowacja lokalu MOPS w budynku położonym przy ul. Fabrycznej 19 – Tryb zaprojektuj i wybuduj wraz z nadzorem autorskim”
Budynek znajduje się w rejestrze zabytków, jest objęty wpisem do rejestru zabytków pod nr: nr rej. A/94 z 22.07.2010r., obejmujący Dom robotniczy z zabudowaniami gospodarczymi w II zespole K. Scheiblera.
A. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej do pozwolenia na budowę, która będzie obejmować:
a) wykonanie inwentaryzacji architektoniczno– budowlanej,
b) opracowanie kompleksowego projektu budowlanego i projektów technicznych. Dokumentacja będzie zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia wymagane ustawą Prawo Budowlane i innymi aktami prawnymi.
Dokumentacja powinna też zawierać wyposażenie ruchome poszczególnych pomieszczeń wraz z wykazem ilościowym (wyposażenie sanitarne).
Wraz z projektem Zamawiającemu zostaną przekazane następujące opracowania:
˗ kosztorysy Inwestorskie,
˗ przedmiary robót,
˗ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
c) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę i złożenie kompleksowego wniosku o pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego,
d) uzgodnienie dokumentacji z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków wraz z uzyskaniem decyzji Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac na zabytku,
e) uzyskanie ostatecznego (prawomocnego) pozwolenia na budowę.
2) Zakres projektów budowlanych i technicznych obejmuje w szczególności:
a) rozbiórka posadzek, docieplenie posadzek i wykonanie posadzek drewnianych oraz z gresu,
b) poprawa efektywności cieplnej ścian szczytowych,
c) wykucie otworu szerokości ok. 3,5 m w formie ceglanego sklepienia łukowego wysokości min. 2,5 m między pomieszczeniami oznaczonymi w Programie funkcjonalno- użytkowym, rys. F19_19a_Załącznik nr 8 (str.1z9) jako pomieszczenia 12 jadalnia i 13 jadalnia w celu połączenia pomieszczeń w lokalu MOPS-u,
d) przebudowa wejściowych schodów do lokalu MOPS-u w elewacji zachodniej i przystosowanie go dla osób niepełnosprawnych (wykonanie ażurowej rampy),
e) konserwacja historycznej stolarki drewnianej drzwi wewnętrznych i dostawa stolarki projektowanej, montaż parapetów wewnętrznych,
f) wymiana instalacji sanitarnej (wodnej i kanalizacyjnej, C.O.) wraz z białym montażem,
g) wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i teletechnicznej,
h) skucie istniejących luźnych tynków i częściowe wykonanie nowych tynków wewnętrznych,
i) rozbiórka wtórnych okładzin ścian i sufitów,
j) instalacja czujek dymu w pomieszczeniach zgodnie zaleceniami z ekspertyzy technicznej dotyczącej warunków bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu,
k) montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
l) zabezpieczeniem p.-poż. stropów,
m) przebudowa części lokalu Domu Dziennego Pobytu w południowej części lokalu oraz lokalu nr 2 Galeria,
n) zaprojektowanie i wykonanie pomieszczeń kuchni obsługującej Dom Dziennego Pobytu bez dostawy urządzeń kuchennych.
3) Kompleksowe wykonanie prac budowlanych w oparciu o dokumentację projektową po ostatecznym uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę na odstawie zatwierdzonego projektu budowlanego i projektów technicznych,
4) Prowadzenie nadzoru autorskiego,
5) Wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich wymaganych ustawą Prawo Budowlane i innymi aktami prawnymi odbiorów przez instytucje określone w prawie budowlanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1174650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1174650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1174650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIK–BUD Wiktorowicz Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8311638631
7.3.3) Ulica: ul. Piekarnicza 7
7.3.4) Miejscowość: Łask
7.3.5) Kod pocztowy: 98-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIK-BUD WIKTOROWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
VIK-BUD WIKTOROWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1174650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Wykonanie projektu koncepcyjnego – do 30 dni od dnia zawarcia Umowy, tj. do dnia 10.06.2023 r.
2) Wykonanie Projektów Budowlanych wszystkich branż w celu uzyskania decyzji
o pozwoleniu na budowę - do 3 miesięcy od dnia zawarcia Umowy,
tj. do dnia 11.08.2023 r.
3) Wykonanie Projektów Wykonawczych wszystkich branż - do 4 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, tj. do dnia 11.09.2023 r.
4) Pełnienie nadzoru autorskiego do dnia zakończenia realizacji Inwestycji,
tj. do dnia 30.11.2023 r.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2 w Koluszkach
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Wykonanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na 5 części"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej na termomodernizację szkół w gminie Jarocin
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Wykonanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno-technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową "SWARZEWO"
- Rozwój infrastruktury dla indywidualnego ruchu nieemisyjnego poprzez rozbudowę ścieżek rowerowych na terenie Gminy Kleczew
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.