Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00211264/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
- 2022/BZP 00297379/01 - Wynik z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wdrożeniu układu wysokościowego PL-EVR2007-NH – etap III: Realizacja projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu słupeckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słupecki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019013
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Poznańska 20
1.4.2.) Miejscowość: Słupca
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-400
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat-slupca@powiat-slupca.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211336
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00211264/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy – zmiana taka może zostać dokonana jedynie w przypadku, gdy Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż proponowana inna osoba, posiada kwalifikacje zawodowe (uprawnienia), doświadczenie wykazane w stopniu nie mniejszym, niż w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Konieczność zmiany takiej osoby musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie, i zaakceptowana przez Zamawiającego.
Po zmianie:
1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty w następujących przypadkach:
1) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany
obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. Zmiany w tym zakresie ograniczone będą wyłącznie do dostosowania umowy do zmienionych regulacji prawnych;
2) Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu
umowy gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp.,
do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa,
jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym
ww. decyzje, zezwolenia, uzgodnienia, itp. powinny zostać wydane oraz nie są
następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
W takim przypadku wydłużenie terminu nastąpi o okres faktycznego opóźnienia nie
dłużej jednak niż o 60 dni;
3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w tym wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia Siły wyższej (na przykład: działań wojennych, stanu wyjątkowego, stanu epidemii, strajków, manifestacji, rewolucji, wszelkich wewnętrznych zamieszek, ataków terroru, sabotażu, wandalizmu, klęsk żywiołowych, kataklizmów, zaprzestania, wstrzymania produkcji sprzętu przez producenta lub organy do tego upoważnione) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. W takim przypadku wydłużenie terminu nastąpi o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej nie dłużej jednak niż o 90 dni;
4) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy – zmiana taka może zostać dokonana jedynie w przypadku, gdy Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż proponowana inna osoba, posiada kwalifikacje zawodowe (uprawnienia), doświadczenie wykazane w stopniu nie mniejszym, niż w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Konieczność zmiany takiej osoby musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie, i zaakceptowana przez Zamawiającego
2. Zmiany umowy mogą zostać zainicjowane zarówno przez Zamawiającego jak i przez
Wykonawcę.
3. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy strona zainteresowana
przekazuje drugiej stronie wniosek na piśmie na adresy wskazane w umowie
wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
4. Wniosek, o którym mowa powyżej powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże
nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia, w którym Strona dowiedziała się,
lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem wszelkich innych
dokumentów wymaganych Umową uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosownie
do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.
6. W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku wraz z uzasadnieniem żądania
zmiany Umowy, druga strona zobowiązana jest do pisemnego ustosunkowania się
do zgłoszonego żądania zmiany Umowy.
7. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych, będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej
ze stron Umowy,
4) zmiana osób wskazanych w § 2 umowy.
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
- Dostawa zestawu wideokolonoskopowego.
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 1"
- Likwidacja barier transportowych - Zakup mikrobusu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz SOSW w Słupcy_post_2
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej przebudowy drogi gminnej 340120W na odcinku Gotardy-Kościesze
- Świadczenie usług geodezyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie
- Modernizacja Orlika
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: "Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Nieborów - etap I" ...
- Budowa zbiornika wodnego "Żeromin - Ruta"
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.