eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyskowiceModernizacja kuchni wraz z zapleczem socjalnym w Miejskim Żłobku w Pyskowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kuchni wraz z zapleczem socjalnym w Miejskim Żłobku w Pyskowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3

1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.pyskowice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kuchni wraz z zapleczem socjalnym w Miejskim Żłobku w Pyskowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-232042ab-b70c-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002618/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Modernizacja kuchni wraz z zapleczem socjalnym w Miejskim Żłobku w Pyskowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115551/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.009.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z modernizacją kuchni wraz z zapleczem socjalnym w Miejskim Żłobku w Pyskowicach przy ul. Paderewskiego 5. Roboty będą realizowane na podstawie zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Gliwicach z dnia 31.05.2021 r. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację następujących pomieszczeń zlokalizowanych w piwnicy budynku:
◦ Nr A01 Kuchnia o pow. 35,90 m²,
◦ Nr A02 Magazyn produktów i zasobów o pow. 6,08 m²,
◦ Nr A03 Pom. obróbki 1 (warzywa i owoce) o pow. 6,08 m²,
◦ Nr A04a Magazyn o pow. 5,00 m²,
◦ Nr A04b Pom. obróbki 2 (mięso i jaja) o pow. 7,50 m².
Uwaga: przedmiot zamówienia nie obejmuje pomieszczenia Nr A05 Toaleta personelu zlokalizowanej w piwnicy oraz pomieszczenia łazienki zlokalizowanym na I piętrze budynku, gdyż roboty obejmujące w/w pomieszczenia zostały wykonane w 2021 r.
2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane, instalacji wentylacji, wodno-kanalizacyjnej i gazu oraz instalacji elektrycznej.
Zakres prac obejmuje:
• demontaż płytek podłogowych, ściennych, tynków,
• budowa ścian działowych z płyt g-k,
• skucie parapetów istniejących do liza ściany,
• demontaż pieca węglowego,
• demontaż okapu stalowego,
• demontaż armatury,
• demontaż oświetlenia i elementów instalacji elektrycznej,
• demontaż drzwi do pomieszczeń zaplecza kuchni,
• wykonanie przebić otworów dla instalacji wentylacji mechanicznej,
• wykonanie wentylacji kuchni z zapleczem i magazynami zgodnie z projektem instal. wentylacji
mechanicznej,
• rozbudowa instalacji elektrycznej zgodnie z projektem instal. elektrycznej,
• rozbudowa instalacji wod-kan. zgodnie z projektem instal. wod-kan.,
• oczyszczenie powierzchni ścian i podłóg,
• odnowienie wykończenia sufitów,
• wykonanie wykończenia ścian z płytek ceramicznych,
• wykonanie nowych posadzek,
• rozbudowa instalacji gazowej zgodnie z projektem instal. gazu,
• wykończenie wnęk otworów okiennych zgodnie z opisem pomieszczeń,
• malowanie istniejących rur instalacyjnych,
• malowanie sufitów,
• montaż nowej stolarki drzwiowej, montaż wyposażenia oświetleniowego,
• montaż wyposażenia technologicznego kuchni i zaplecza wg wykazu (wyposażenie podstawowe oraz
dodatkowe).

Szczegółowy zakres robót określają:
• projekt budowlano-wykonawczy modernizacji kuchni wraz z zapleczem socjalnym – architektura, stanowiący załącznik nr 5a do 5k do SWZ,
• projekt budowlano-wykonawczy – dokumenty formalne, stanowiące załącznik nr 6a do 6d SWZ,
• projekt budowlano-wykonawczy – instalacja gazu, stanowiący załącznik nr 7a do 7d do SWZ,
• projekt budowlano-wykonawczy – instalacja wentylacji, stanowiący załącznik nr 8a do 8d do SWZ,
• projekt budowlano-wykonawczy – instalacja wod-kan., stanowiący załącznik nr 9a do 9c do SWZ,
• projekt budowlano-wykonawczy – instalacja elektryczna, stanowiący załącznik nr 10a do 10b do SWZ,
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik
nr 11a do 11f do SWZ.
• przedmiary robót stanowiące załącznik nr 12a do 12g do SWZ.

Przedmiar robót ma charakter informacyjno – pomocniczy, gdyż ze względu na przyjętą formę wynagrodzenia ryczałtowego, Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymaganiami określonymi we wzorze umowy. Jeżeli w SWZ Zamawiający posługuje się przedmiarem robót, to dokument ten ma jedynie na celu łatwiejsze skalkulowanie wynagrodzenia Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

45000000-7 - Roboty budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370267,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma A.S. Michał Świderek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312371235

7.3.3) Ulica: Plebańska 9/3

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-08-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.