Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00119321/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa zabytkowego budynku Magazynu Solnego przy Placu Solnym w Nowej Soli.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól-Miasto
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f7be58f-b360-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa zabytkowego budynku Magazynu Solnego przy Placu Solnym w Nowej Soli.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f7be58f-b360-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044877/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa zabytkowego budynku Magazynu Solnego przy Placu Solnym w Nowej Soli.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119321
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.0019.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa zabytkowego budynku Magazynu Solnego na budynek o funkcji kulturalnospołecznej przy Placu Solnym nr 1 w Nowej Soli wraz z uzyskaniem w imieniu zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu, który powstanie wskutek wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Charakterystyka budynku Magazynu Solnego w Nowej Soli: budynek będący przedmiotem zamówienia wybudowany został w XVIII wieku w technologii tradycyjnej z murowanymi ścianami i dachem drewnianym; jest budynkiem niepodpiwniczonym, posiadającym jedną kondygnację nadziemną oraz poddasze o zwartej bryle opartej na planie prostokąta; poddasze budynku będzie poddaszem nieużytkowym, w obrębie którego nie będą występowały żadne urządzenia techniczne służące do obsługi budynku, jak również nie będą składowane żadne materiały palne; kubatura brutto zabudowy – 2 917,50 m3, powierzchnia zabudowy – 478,92 m2, powierzchnia użytkowa – 393,7 m2.
3. Zakres robót obejmuje wyburzenie i rozebranie wszystkich ścian działowych, wykonanie w obrębie parteru nowego układu ścian wewnętrznych z płyt gipsowo kartonowych, remont istniejących konstrukcji murowych, niwelację istniejącej posadzki oraz wykonanie nowej, remont istniejącej konstrukcji drewnianej obiektu w tym zabezpieczenie konstrukcji do klasy NRO, wykonanie instalacji wod.-kan. i wodociągowej p.poż, kanalizacji wewnętrznej bytowo-gospodarczej; wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia, gniazd wtykowych, instalacji niskoprądowej; wykonanie instalacji okablowania strukturalnego LAN, instalacji alarmowej oraz monitoringu CCTV, instalacji p. poż. wyłącznika prądu oraz instalacji systemu przyzywowego w toalecie dla niepełnosprawnych; wykonanie instalacji c.o. opartej na systemie wentylacji nawiewno-wywiewnej z rekuperacją wspomaganej nagrzewnicą elektryczną oraz grzejnikami elektrycznymi i wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła, nagrzewnicą elektryczną oraz mechaniczną wyciągową; wymianę poszczególnych desek stanowiących warstwę wierzchnią stropu nad parterem, ułożenie ocieplenia na całej powierzchni stropu od strony poddasza; wykonanie podestu technicznego z płyty OSB na stropie; wykonanie obudowy ognioochronnej istniejącego przekrycia dachu od spodu oraz stropu drewnianego na parterze od spodu stropu, jako przegroda z płyt gipsowo-kartonowych; wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej oraz wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego elewacji obiektu; zagospodarowanie wody deszczowej; przeprowadzenie renowacji elewacji oraz odtworzenie gzymsu przy użyciu gotowych prefabrykatów zabezpieczonych do NRO; przebudowę chodnika wzdłuż elewacji południowej oraz fragmentu przyległego placu w zakresie zmiany wysokościowej nawierzchni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1677777,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1789086,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1677777,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKASIK GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 302320969
7.3.3) Ulica: 1 Maja 35
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 62-065
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKASIK GROUP M. ŁUKASIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKASIK GROUP M. ŁUKASIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1677777,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywna dostawa żywienia pozajelitowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
- Wykonanie dokumentacji projektowej budynku energooszczędnego i zagospodarowania terenu Parku Krasnala w ramach zadania: Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego
- PRZYGOTOWYWANIE ORAZ WYDAWANIE LUB DOWÓZ DWUDANIOWYCH OBIADÓW NA ZLECENIE MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWEJ SOLI
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWEJ SOLI ORAZ POMIESZCZEŃ DZIENNEGO DOMU SENIOR +
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych na potrzeby Szpitalnego Laboratorium bakteriologiczno- serologicznego WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu w ramach zadania pn. "Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego" - Obszar Marina i Park Wodny Świat.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.