eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WodynieRealizacja zamówienia zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: "Przywrócenie walorów historyczno-przyrodniczych zabytkowego parku podworskiego w Wodyniach " Zadanie I i Zadanie II



Ogłoszenie z dnia 2024-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja zamówienia zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: „Przywrócenie walorów historyczno-przyrodniczych zabytkowego parku podworskiego w Wodyniach ” Zadanie I i Zadanie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wodynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 43

1.5.2.) Miejscowość: Wodynie

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-117

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wodynie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wodynie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zamówienia zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: „Przywrócenie walorów historyczno-przyrodniczych zabytkowego parku podworskiego w Wodyniach ” Zadanie I i Zadanie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-641b9d76-a636-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068179/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przywrócenie walorów historyczno-przyrodniczych zabytkowego parku podworskiego w Wodyniach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579796

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGR.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu: „Przywrócenie walorów historyczno-przyrodniczych zabytkowego parku podworskiego w Wodyniach ”
1) Projektowane zagospodarowanie pomiędzy ulicą Spokojną a ulicą Newelskiego stanowi przestrzeń publiczną – ścieżki piesze, zieleń urządzona, parkingi, mała architektura obejmuje część działki nr 357/1 o pow. ok. 32 000,00 m2 (ok. 3,2 ha), własność Gmina Wodynie.
2) Część graficzną w odniesieniu do stanu prawnego PFU przedstawiono na rysunku nr 1
2. Prace montażowo-budowlane należy prowadzić z uwzględnieniem charakteru obiektu. Wszelkie utrudnienia w normalnej działalności obiektu powinny być zaplanowane i uzgodnione z odpowiednim wyprzedzeniem z Zamawiającym. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie zabytkowego parku, dlatego należy mieć na uwadze możliwość wystąpienia podczas prac elementów dawnych budynków lub budowli. Dodatkowo należy uwzględnić potencjalne roboty ziemne i rozbiórkowe związane z likwidacją podziemnych fundamentów dawnych budynków i budowli. Nie dopuszcza się pozostawienia podziemnych fragmentów dawnych budynków czy budowli.
3. Stan istniejący:
a) działka ewidencyjne nr 357/1,
b) park wpisany do rejestru zabytków decyzją Nr 360 z 16.07.1965 r. oraz pod Nr A-466 decyzją z dnia 08-12-1997 r.
c) na obszarze opracowania nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
d) istniejący na działce budynek amfiteatru,
e) istniejący drzewostan parku z licznymi starodrzewami, krzewami i drzewami owocowymi,
f) istniejące na działce użytkowane boisko do piłki nożnej, boisko do siatkówki oraz do koszykówki - nieużytkowane,
g) zieleń urządzona istniejącego parku zaniedbana,
h) znajdują się krzewy i żywopłoty ,
i) zagospodarowanie parku, w tym mała architektura (ławki, kosze na śmieci)

Informacje o stanie istniejącym opracowano na podstawie: wizji lokalnej, dokumentacji fotograficznej i zasobów z urzędu Mazowieckiego Konserwatora Zabytków.

4. Określenie projektowanego zakresu robót do wykonania na obiekcie:
Należy zaprojektować i zrealizować tereny o następujących własnościach funkcjonalno-użytkowych:
1) przestrzeń publiczna – strefy piesze z nawierzchnią do chodzenia i siedzenia ogólnodostępna,
a) utrzymanie alejek spacerowych oraz schodów terenowych– komunikacja piesza oraz miejsc postojowych – przełożenie kostki brukowej wg układu starych alej
b) wykształcenie nowych alei spacerowych poprzez przełożenie kostki brukowej z innego miejsca w założeniu parkowym,
c) pielęgnacja istniejącego drzewostanu i zieleni
d) demontaż małej architektury - istniejących ławek i koszy na śmieci
e) wyposażenie obszaru w urządzenia małej architektury ławki parkowe, kosze na śmieci
2) zagospodarowanie terenu dostosowane do osób niepełnosprawnych ruchowo.
5. Wymagane parametry związane z zagospodarowaniem terenu
• Powierzchnia obszaru 32 000,00 m2
• Powierzchnia utwardzona istniejąca 1890,0 m2
• Powierzchnia utwardzona projektowana (kostka z rozbiórki) 100,0 m2
• Powierzchnia zieleni ok. 2500,00 m2
• Powierzchnia zabudowy budynków istniejących 12,5 m2
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
1) w odniesieniu do prac projektowych - przygotowawczych:
a) wykonanie mapy dla celów projektowych,
b) pozyskanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów dla obszaru objętego PFU,
c) wykonanie niezbędnych uzupełniających pomiarów sytuacyjno-wysokościowych na dostarczonych mapach dla celów projektowych,
d) pozyskanie od Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie, Delegatura w Siedlcach, warunków konserwatorskich i archeologicznych,
e) aktualizację warunków technicznych w zakresie zabezpieczenia, przebudowy i budowy infrastruktury technicznej, jeśli zajdzie taka potrzeba,
f) opracowanie szczegółowego harmonogramu prac projektowych i realizacyjnych, poddawanego bieżącej koordynacji i aktualizacji;

2) w odniesieniu do prac projektowych:
a) wykonanie projektu zagospodarowania terenu - skala 1:500, skoordynowanego z pracami projektowymi i realizacyjnymi wykonywanymi w obszarze opracowania, wraz z jego uzgodnieniem z Zamawiającym oraz w szczególności Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
b) uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień,
c) sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich i ofertowych dla wszystkich wydanych projektów wykonawczych, warsztatowych i technologicznych z uwzględnieniem wymogów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
d) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, umożliwiającej przeprowadzenie przetargu na wybór wykonawcy na warunkach zgodnych z Prawem Zamówień Publicznych, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy wykonać w ilości wskazanej przez zamawiającego,
e) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi projekty wykonawcze we wszystkich wymaganych branżach. Projekty powinny zawierać część rysunkową, opisową i obliczeniową w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
f) Wykonawca w ramach zadania opracuje projekt budowlany zgodny z Rozporządzeniem
Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. poz. 2454), a także zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 12 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.
g) Wykonawca w ramach zadania opracuje projekt techniczny zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. poz. 2454), a także zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 12 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.
h) przekazanie deklaracji zgodności z Polską Normą lub Europejską Aprobatę Techniczną, certyfikatów itp. dla wszystkich materiałów i urządzeń wymagających tego typu dokumentów,
i) przekazanie dokumentacji w formie cyfrowej obejmującej:
j) rysunki – pliki dwg oraz PDF,
k) teksty – pliki doc. (Word) oraz PDF,
l) zdjęcia, skany – pliki JPG.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71243000-3 - Projekty planów (systemy i integracja)

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne

71352000-0 - Usługi badania podłoża

71353000-7 - Usługi badania wierzchniej warstwy gleby

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71356000-8 - Usługi techniczne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 536611,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na Pełnieniu funkcji Inspektor nadzoru nad realizacją inwestycji: Realizacja zamówienia zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: „Przywrócenie walorów historyczno-przyrodniczych zabytkowego parku podworskiego w Wodyniach ”
Zadanie I: Przebudowa alejek spacerowych wraz z wymianą elementów małej architektury w zabytkowym parku podworskim w Wodyniach.

1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, określonymi w dokumentacji technicznej dla danego Zadania I w tym wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.)
2.Zadaniem Wykonawcy będzie:

1) kompleksowe zarządzanie wykonywanymi robotami budowlanymi w ramach inwestycji dla Zadania I. Wykonawca zapewni udział w realizacji zadania inwestycyjnego inspektorów nadzoru w następujących specjalnościach:
• Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej,
• Inspektor nadzoru branży elektrycznej,

2) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
3) rozwiązywanie przy udziale odpowiednich służb wszelkich ewentualnych problemów związanych z charakterem prowadzonych robót , natury techniczno – prawnej,
4) udział we wszystkich odbiorach nadzorowanych robót, w tym odbiorach robót zanikających oraz ulegających zakryciu, a także w odbiorze końcowym, a w przypadku odstąpienia od umowy z Wykonawcą robót udział w inwentaryzacji robót w toku do czasu odstąpienia,
5) udział we wszystkich spotkaniach z Wykonawcą robót wskazanych przez Zamawiającego,
6) kontrola dotrzymywania określonych w przedstawionym przez Wykonawcę robót budowlanych i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramie realizacji robót budowlanych ,
7) informowania Zamawiającego o wszelkich okolicznościach wykonywania robót, które skutkować mogą opóźnieniem w ich zakończeniu, zmianą sposobu ich realizacji lub świadczących o ich nienależytym wykonywaniu,
8) zatwierdzanie materiałów, nadzorowanie, kontrolowanie, odbieranie i rozliczanie robót,
9) opiniowanie i rozpatrywanie roszczeń Wykonawców,
10) weryfikacja (na żądanie Zamawiającego) zatrudnienia pracowników Wykonawcy robot
w oparciu o umowę o pracę,
11) wyczerpujące opiniowanie propozycji zmian zgłaszanych przez Wykonawcę,
12) sprawowanie (w ramach ceny ofertowej) nadzoru nad robotami w zakresie robót dodatkowych i zamiennych, niezbędnych do wykonania robót podstawowych objętych inwestycją, wynikłymi w trakcie realizacji umowy,
13) nadzorowanie usuwania wad i usterek, w tym określenie Wykonawcy terminów na usunięcie wad i usterek oraz ich egzekwowanie, nadzór nad robotami naprawczymi, odbiór robót naprawczych, rekomendowanie Zamawiającemu zastosowania środków dyscyplinujących (kary umowne, wykonanie zastępcze),
14) wydawanie opinii technicznych w przedmiocie stwierdzonych wad oraz opinii do stanowiska wykonawców robót,
15) przygotowanie dokumentacji dla potrzeb wykonawstwa zastępczego, doradztwo w trakcie
wyboru wykonawcy zastępczego, w tym udzielanie wyjaśnień w toku postępowań przetargowych,
16) wsparcie Zamawiającego w toku sporów sądowych Wykonawcą robót lub z podwykonawcami, w tym przekazywanie żądanych dokumentów, udzielanie informacji oraz wykonywanie opinii technicznych odnoszących się do wykonanych robót budowlanych,
17) uczestnictwo w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji do czasu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanych obiektów jeżeli jest wymagane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398898,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398898,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398898,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN STREET Malwina Koziestańska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181650379

7.3.4) Miejscowość: Wólka Proszewska 1

7.3.5) Kod pocztowy: 08-124

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398898,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11881,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11881,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11881,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEVIS Igor Sobol

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372668731

7.3.3) Ulica: Krótka 2C

7.3.4) Miejscowość: Terspol

7.3.5) Kod pocztowy: 21-550

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11881,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.