Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00253655/01 - Wynik z dnia 2023-06-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Stupsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W STUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130454275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 46
1.5.2.) Miejscowość: Stupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-561
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugstupsk@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stupsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie - Ochotnicza Straż Pożarna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Stupsk
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130378456
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: H. Sienkiewicza 10
1.11.4.) Miejscowość: Stupsk
1.11.5.) Kod pocztowy: 06-561
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.11.9.) Numer telefonu: 23/653-12-54
1.11.10.) Numer faksu: 23/653-10-16
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ugstupsk@poczta.onet.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.stupsk.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Stupsk
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee24b996-efd5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://stupsk.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stupsk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu
komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej eZamawiający - https://stupsk.ezamawiajacy.pl. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy
zakupowej zamawiającego przez link: https://stupsk.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej
wskazanym adresem. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym
pod adresem https://stupsk.ezamawiajacy.pl. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców która jest udostępniana na
platformie zakupowej zamawiającego. Rozdział VIII. SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy
Stupsk jest: Wójt Gminy Stupsk, ul. H. Sienkiewicza 10, 06-561 Stupsk. 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych
Osobowych w Urzędzie Gminy Stupsk: iod@stupsk.pl3. Administrator danych osobowych – Wójt Gminy Stupsk - przetwarza
Pani/Pana dane osobowe na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z
przeprowadzeniem przetargu nieograniczonego.5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych mogą być: 1) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające
na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; 2)
inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Wójt Gminy
Stupsk.6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym
czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.7. W związku z
przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo dostępu do danych
osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych; prawo
do żądania usunięcia danych osobowych; prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do
przenoszenia; prawo sprzeciwu wobec przetwarzania. Uprawnienia te przysługują na zasadach określonych w Art. 15-23 ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych „RODO”.8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody
osoby na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. 9.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym
jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.10. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie
zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.11.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych
stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.12. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób
zautomatyzowany i nie będą profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2023/OSP STUPSK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej
Straży Pożarnej w Stupsku, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ - Minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla lekkiego
samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Stupsk
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na samochód i zabudowę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu:a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie wyznacza warunku w tym zakresie;
b) w zakresie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów - nie wyznacza warunku w tym zakresie;
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie wyznacza warunku w tym zakresie;
d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – wyznacza warunek w następujący sposób:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
- iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, co najmniej 2 dostawy o rodzaju, zakresie oraz wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. o wartości
nie mniejszej niż 400 000,00 zł – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub
usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w
okresie ostatnich 3 miesięcy; na potwierdzenie powyższego należy przedstawić wypełniony załącznik nr 4 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Określono w rozdziale XXII SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określono w rozdziale XXII SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp orazwskazanym w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ. Zmiana postanowień umowy wymaga dla swej ważności,
pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://stupsk.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-19 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP Zawadka Osiecka
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Miłosławiu
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP w Lalinach
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach projektu "4 Żywioły - Gotowi na zmiany klimatu"
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-rozpoznawczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Świlczy
- "Dostawa fabrycznie nowego, lekkiego samochodu specjalnego pożarniczego z napędem 4x4 przeznaczonego dla potrzeb ratowniczo-gaśniczych na teren Gminy Dołhobyczów"
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.