Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00043874/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
- 2023/BZP 00057779/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DSR-ZP-III.271.13.2023-Montaż instalacji fotowoltaicznych w obiektach użyteczności publicznej – zamówienie nr 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/uml1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DSR-ZP-III.271.13.2023-Montaż instalacji fotowoltaicznych w obiektach użyteczności publicznej – zamówienie nr 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b446077b-9594-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211531
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007564/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.68 Montaż instalacji ogniw PV na wybranych obiektach gminnych - cz. 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00043874
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-III.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1326394,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Montaż instalacji fotowoltaicznych w obiektach użyteczności publicznej – zamówienie nr 3.
Wykaz budynków podlegających montażowi instalacji fotowoltaicznej:
Placówka - Adres
1) PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 14 -ul. Lubeckiego 5
2) PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 220 -ul. Jaracza 68
3) SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 3 -ul. Tkacka 34/36
4) SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 4 -ul. Krzywickiego 20
5) SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 6 ul. Dziewanny 24
6) SZKOŁA PODSTAWOWA NR 81 -ul. Emilii Plater 28/32
7) XXIX LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE -ul. Zelwerowicza 38/44
8) XIII LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE -ul. Eliasza Chaima Majzela 4
9) SZKOŁA PODSTAWOWA NR 94 -ul. Zacisze 7/9
10) ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANO-TECHNICZNYCH ul. Kopcińskiego 5/11
11) SZKOŁA PODSTAWOWA NR 184 -ul. Syrenki 19a
Zakres prac:
1) Etap I - obejmujący
a) opracowanie:
• projektów budowlano - wykonawczych branży elektrycznej z obliczeniami konstrukcyjnymi nośności dachów,
• planów BIOZ,
• Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
• przedmiarów robót,
• kosztorysów inwestorskich,
b) pozyskanie dla opracowanych dokumentacji technicznych niezbędnych uzgodnień wymaganych prawem, wraz z
pozyskaniem pozytywnej opinii rzeczoznawcy ds. przeciwpożarowych,
Przewidziany maksymalny czas realizacji prac etapu I: zgodnie ze złożoną ofertą max. 60 dni.
2) Etap II - obejmujący wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, polegających na wykonaniu:
• montażu konstrukcji wsporczych pod instalacje PV,
• montażu paneli PV na przygotowanych konstrukcjach,
• montażu instalacji DC i AC,
• montażu inwerterów,
• wykonania układów zabezpieczeń,
• połączenia z istniejącymi instalacjami elektrycznymi w budynkach,
• przebudowy istniejących rozdzielnic wraz z wymianą aparatów zabezpieczających,
• przebudowy istniejącej instalacji odgromowej obiektów (jeżeli będzie konieczne),
• instalacji odgromowych zamontowanych generatorów fotowoltaicznych,
• uruchomienia instalacji wraz z przeszkoleniem personelu placówki,
• dokumentacji powykonawczej wraz z pozytywną weryfikacją wniosku o przyłączenie instalacji do sieci PGE Dystrybucja.
3) Etap III - serwisowanie instalacji w okresie 5 lat (od protokolarnego odbioru prac), z wymianą wadliwych komponentów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1631465,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3398185,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1631465,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTRIX Wielgus Robert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220023945
7.3.3) Ulica: Jaworskiego 5A
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż części zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1631465,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
- Przebudowa połączona ze zmianą sposobu użytkowania lokalu usługowego na żłobek miejski wraz z przebudową strefy wejściowej przy ul. Narutowicza 78A w Łodzi wraz z dostawą i montażem wyposażenia
- "Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w 2025 roku z podziałem na zadania"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem do Apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi leku Spravato do Programu Lekowego leczenia chorych na depresję lekooporną.
- Usługa prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawa systemu UHF z automatyczną identyfikacją asortymentu pralniczego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr. 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Zapewnienie sal warsztatowych wraz z usługą restauracyjną.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu "Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń"
- Budowa dwóch instalacji PV o łącznej mocy 99,9 kWp wraz z zabudową pompy ciepła o mocy 60 kW dla celów CWU i akumulacji energii w formie energii cieplnej w formule "zaprojektuj i wybuduj" zgodni(...)
- Termomodernizacja budynku CKPiR w Zielonkach - filia w Korzkwi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.