Og³oszenie z dnia 2022-06-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00225585/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-27
- 2022/BZP 00320079/01 - Wynik z dnia 2022-08-25
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa narzêdzi chirurgicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. ¦niadeckiego w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wsz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sniadecja.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narzêdzi chirurgicznych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-20757a1a-e712-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00211577
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00092951/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.23 Dostawa narzêdzi na Blok Operacyjny
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.sniadecja.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/;https://epuap.gov.pl/wps/portal;zamowienia.wsz@gmail.com
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. Jêdrzeja ¦niadeckiego w Bia³ymstoku, ul. Marii Sk³odowskiej–Curie 26, 15-950 Bia³ystok, tel. 85 74 88 503;
• kontakt do inspektora ochrony danych w Samodzielnym Publicznym Zak³adzie Opieki Zdrowotnej Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Jêdrzeja ¦niadeckiego
w Bia³ymstoku: tel. 85 74 88 358; e-mail: iodo@sniadecja.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê narzêdzi chirurgicznych, oznaczenie postêpowania: DA.ZP.242.30.2022, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.);
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy 1);
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1) W przypadku projektów finansowanych ze ¶rodków unijnych okres przetwarzania danych osobowych
mo¿e byæ d³u¿szy
i jest okre¶lony odrêbnymi przepisami krajowymi i wspólnotowymi.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.30.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 8
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy wymagania oraz ilo¶æ stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33162200-5 - Przyrz±dy u¿ywane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: cena i termin realizacji.
W ramach kryterium „Cena” mo¿na otrzymaæ maksymalnie 60 punktów.
W ramach kryterium „Termin realizacji” mo¿na otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.
Ocen± oferty bêdzie suma punktów przyznanych wed³ug opisanych powy¿ej kryteriów tj. cena + termin realizacji.
Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najwiêksz± sum± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy wymagania oraz ilo¶æ stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33162200-5 - Przyrz±dy u¿ywane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: cena i termin realizacji.
W ramach kryterium „Cena” mo¿na otrzymaæ maksymalnie 60 punktów.
W ramach kryterium „Termin realizacji” mo¿na otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.
Ocen± oferty bêdzie suma punktów przyznanych wed³ug opisanych powy¿ej kryteriów tj. cena + termin realizacji.
Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najwiêksz± sum± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy wymagania oraz ilo¶æ stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33162200-5 - Przyrz±dy u¿ywane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: cena i termin realizacji.
W ramach kryterium „Cena” mo¿na otrzymaæ maksymalnie 60 punktów.
W ramach kryterium „Termin realizacji” mo¿na otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.
Ocen± oferty bêdzie suma punktów przyznanych wed³ug opisanych powy¿ej kryteriów tj. cena + termin realizacji.
Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najwiêksz± sum± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy wymagania oraz ilo¶æ stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33162200-5 - Przyrz±dy u¿ywane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: cena i termin realizacji.
W ramach kryterium „Cena” mo¿na otrzymaæ maksymalnie 60 punktów.
W ramach kryterium „Termin realizacji” mo¿na otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.
Ocen± oferty bêdzie suma punktów przyznanych wed³ug opisanych powy¿ej kryteriów tj. cena + termin realizacji.
Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najwiêksz± sum± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy wymagania oraz ilo¶æ stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33162200-5 - Przyrz±dy u¿ywane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: cena i termin realizacji.
W ramach kryterium „Cena” mo¿na otrzymaæ maksymalnie 60 punktów.
W ramach kryterium „Termin realizacji” mo¿na otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.
Ocen± oferty bêdzie suma punktów przyznanych wed³ug opisanych powy¿ej kryteriów tj. cena + termin realizacji.
Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najwiêksz± sum± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy wymagania oraz ilo¶æ stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33162200-5 - Przyrz±dy u¿ywane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: cena i termin realizacji.
W ramach kryterium „Cena” mo¿na otrzymaæ maksymalnie 60 punktów.
W ramach kryterium „Termin realizacji” mo¿na otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.
Ocen± oferty bêdzie suma punktów przyznanych wed³ug opisanych powy¿ej kryteriów tj. cena + termin realizacji.
Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najwiêksz± sum± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy wymagania oraz ilo¶æ stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33162200-5 - Przyrz±dy u¿ywane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: cena i termin realizacji.
W ramach kryterium „Cena” mo¿na otrzymaæ maksymalnie 60 punktów.
W ramach kryterium „Termin realizacji” mo¿na otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.
Ocen± oferty bêdzie suma punktów przyznanych wed³ug opisanych powy¿ej kryteriów tj. cena + termin realizacji.
Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najwiêksz± sum± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy wymagania oraz ilo¶æ stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: cena i termin dostawy.
W ramach kryterium „Cena” mo¿na otrzymaæ maksymalnie 60 punktów.
W ramach kryterium „Termin dostawy” mo¿na otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.
Ocen± oferty bêdzie suma punktów przyznanych wed³ug opisanych powy¿ej kryteriów tj. cena + termin dostawy.
Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najwiêksz± sum± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania – Za³±cznik nr 4 do SWZ.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ww. o¶wiadczenie (podmiotowe ¶rodki dowodowe) sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane w celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego: Materia³y informacyjne dotycz±ce oferowanego przedmiotu zamówienia, np. karty katalogowe, prospekty, opisy, instrukcje u¿ytkowania, z zaznaczeniem oferowanych wyrobów – dotyczy wszystkich pakietów. Opisy zawarte w materia³ach informacyjnych musz± byæ przedstawione w jêzyku polskim (je¿eli w jêzyku obcym – to wymagane jest t³umaczenie na jêzyk polski: nie wymaga siê t³umaczenia sporz±dzonego przez t³umacza przysiêg³ego). Wymaga siê, aby tre¶æ tych materia³ów potwierdza³a spe³nienie przez oferowane towary wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego, okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Materia³y informacyjne dotycz±ce oferowanego przedmiotu zamówienia, np. karty katalogowe, prospekty, opisy, instrukcje u¿ytkowania, z zaznaczeniem oferowanych wyrobów – dotyczy wszystkich pakietów. Opisy zawarte w materia³ach informacyjnych musz± byæ przedstawione w jêzyku polskim (je¿eli w jêzyku obcym – to wymagane jest t³umaczenie na jêzyk polski: nie wymaga siê t³umaczenia sporz±dzonego przez t³umacza przysiêg³ego). Wymaga siê, aby tre¶æ tych materia³ów potwierdza³a spe³nienie przez oferowane towary wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego, okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Wype³niony Formularz Szczegó³owy Oferty – Za³±cznik nr 1 do SWZ (w zale¿no¶ci od czê¶ci, na któr± Wykonawca sk³ada ofertê).2) Wype³niony Formularz Ofertowy – Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3) Wype³nione o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowi±ce Za³±cznik nr 3 do SWZ:
a) Wykonawca w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu do³±cza do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
b) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia z postêpowania na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe;
c) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
4) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 12 SWZ.
5) Je¿eli dotyczy – pe³nomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osobê uprawnion± do reprezentowania Wykonawcy.
6) Pe³nomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 PZP – w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegaj± siê wspólnie o zamówienie publiczne.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca, sk³ada wraz z ofert± dokument pe³nomocnictwa zawieraj±cy w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim:
a) reprezentowanie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
b) zaci±ganie zobowi±zañ;
c) z³o¿enie oferty wspólnej;
d) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê ustanowionego jako Pe³nomocnika i przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy.
5. W przypadku oceny spe³niania warunków w postêpowaniu przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie warunki te bêd± zsumowane w celu ³±cznej oceny.
6. Nie dopuszcza siê uczestnictwa danego Wykonawcy w wiêcej ni¿ jednej grupie podmiotów wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Istotne dla Zamawiaj±cego postanowienia umowy zawiera Za³±cznik nr 5.1/5.2 do SWZ - Projekt umowy.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5.1/5.2 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-28 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty i jej zaszyfrowania opisany jest w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-28 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-27
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Naprawy i przegl±dy wraz z czê¶ciami samochodów osobowych, samochodów ciê¿arowych i sprzêtu bêd±cych na wyposa¿eniu RDW w Siemiatyczach, z podzia³em na 2 zadania.
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby szkoleñ organizowanych przez Wydzia³ Rozwoju Kompetencji w Augustowie w 2025 r.
- Ochrona fizyczna osób i mienia, monitoring budynków, konserwacja i naprawa sys. antyw³am., ppo¿., kontroli dostêpu, telewizji dozorowej i systemu oddymiania w OR KRUS w Bia³ymstoku i PT KRUS.
- Zakup cieplarki laboratoryjnej w ramach projektu "Wielofunkcyjne materia³y na osnowie polilaktydu" (akronim: PolyBioMat) - ZK-DZP.262.93.2024
- EOP.332.35.24 Us³uga w zakresie ubezpieczeñ komunikacyjnych OC, AC, NNW floty pojazdów SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
- "Sukcesywne odbiory, transport oraz: zbieranie i zagospodarowanie odpadów albo zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 pochodz±cych z ZUOK w Hryniewiczach."
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materia³ów medycznych jednorazowego u¿ytku do apteki szpitalnej-postêpowanie nr 3.
- Sukcesywna dostawa materia³ów zu¿ywalnych kompatybilnych z generatorem do termolezji typu COSMAN G4 i typu NEUROTHERM NT 500 dla potrzeb SP ZOZ w Moñkach.
- Dostawa wyrobów medycznych okre¶lonych w 4 pakietach.
- Sprzêt jednorazowego u¿ytku - zakup i dostawa do Samodzielnego Publicznego zak³adu Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa w £asinie
- ZP/21/24 Sukcesywne dostawy materia³ów jednorazowych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/21/24).
- Dostawa wska¼ników biologicznych do procesu sterylizacji dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.