Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00167904/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów, itp.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110052871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wołyńska 57
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 563-14-61 do 63
1.5.8.) Numer faksu: 82 563-04-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgk.chelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgkchelm.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpgk-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Przedsiębiorstwo komunalne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów, itp.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-116d5e69-d46c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167904
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/09/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 191358,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów, itp.
2. Ilości przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 2 do SWZ są ilościami maksymalnymi, które Zamawiający sukcesywnie będzie zamawiał w ramach niniejszego postępowania.
2.1. Zamawiający gwarantuje realizację 70 % wartości umowy.
3. Wykonawca nie może zmieniać samodzielnie sugerowanej przez Zamawiającego wielkości opakowania określonego w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Wykonawca powinien mieć możliwość realizacji dostaw bezpośrednio po zawarciu umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 2 do SWZ nazwę producenta każdego oferowanego produktu.
6. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywanymi dostawami tj. w szczególności:
a) realizowanie dostaw w dni robocze w godzinach od 7:00 do 14:00 pojazdem wyposażonym w windę rozładunkową, na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się przy ul. Bieławin 5 w Chełmie;
b) rozładowanie i ustawienie zamówionego asortyment w miejscu wskazanym przez obsługę magazynu Zamawiającego (wstawienie do wnętrza magazynu, wielkość bramy 2,50 x 2,40 m. Zamawiający nie dysponuje wózkiem widłowym);
c) nieodpłatne udostępnienie wszelkich niezbędnych pojemników (bez kosztów udostępnienia), w których dostarczane będą materiały stanowiące przedmiot postępowania. W przypadku wady opakowania wymienienie ich na nieuszkodzone na własny koszt;
d) odbieranie pojemników po wydanych materiałach eksploatacyjnych (pojemniki, np. beczki 200 L i powyżej).
e) dostarczenie wraz z pierwszą dostawą karty charakterystyki wszystkich produktów wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ, systematyczne aktualizowanie (w przypadku zmian lub dezaktualizacji). Zamawiający dopuszcza wersję elektroniczną dla kart charakterystyki.
7. Wszystkie materiały eksploatacyjne wymienione w ofercie Wykonawcy powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
8. Zasady zamawiania, rozliczania i płatności zawiera załącznik nr 4 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Przez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie dostarczenie produktów o parametrach tożsamych z parametrami jakościowymi produktów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (równoważny skład chemiczny oraz właściwości fizyczne takie same jak produkty wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ).
10.1. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne wówczas stosowanie do treści art. 101 ust. 6 pzp zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdziale V SWZ, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wszystkie parametry jakościowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170212,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235356,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170212,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syntec sp. z o.o. sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 563 213 35 19
7.3.3) Ulica: ul. Okszowska 39
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYNTEC SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SYNTEC SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170212,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa pojemników z podziałem na części
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Endoskopia dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Przepr. pr. zaw. z przedm. Opieka i edukacja terapeut. w chorobach przewlekłych- tlenoterapia ciągła i wentylacja mechaniczna dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w sem. letnim roku akadem. 2024/2025
- "Zakup samochodu osobowego wraz z przekazaniem używanego auta w rozliczeniu"
- Usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Oleje smarowe i środki smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.