eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna PodlaskaPrzebudowa i remont pracowni szkolnych nr 42, 32 oraz łazienki personelu



Ogłoszenie z dnia 2025-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont pracowni szkolnych nr 42, 32 oraz łazienki personelu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. WINCENTEGO WITOSA W LEŚNEJ PODLASKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000099458

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bialska 7

1.5.2.) Miejscowość: Leśna Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-542

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 83 345 00 24

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 83 345 00 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lesna@zsckr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckr.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0bf669e-30f9-478a-8d8f-73d45bf33b8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont pracowni szkolnych nr 42, 32 oraz łazienki personelu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0bf669e-30f9-478a-8d8f-73d45bf33b8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00137045/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i remont pracowni szkolnych nr 42, 32 oraz łazienki personelu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160370

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSR.2911.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 319708,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont pracowni szkolnych nr 42, 32 oraz łazienki personelu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej.
Zakres rzeczowy robót obejmuje m. inn.:

1) Sala nr 42

Prace rozbiórkowe:
- demontaż stolarki drzwiowej (drzwi z ościeżnicami, powiększenie otworu drzwiowego),
- demontaż istniejącej wykładziny PCV,
- skucie odspojonych i uszkodzonych tynków na ścianach i sufitach,
- demontaż instalacji c.o. (grzejników, rur stalowych),
- demontaż parapetów wewnętrznych,
- demontaż instalacji elektrycznej,
- wykucie bruzd w ścianach pod instalacje c.o. i elektrycznej.

Projektowane prace:
- zamurowanie otworów drzwiowych,
- montaż nowych ościeżnic i drzwi,
- wykonanie instalacji elektrycznej – wykonanie nowej instalacji oświetlenia wraz z oprawami, lamp oświetleniowych (wraz z wykonaniem pomiaru natężenia oświetlenia), wykonanie instalacji gniazd wtykowych ściennych i podłogowych, cała instalacja wykonana podtynkowo,
- wykonanie instalacji niskoprądowej - internet, TV,
- montaż nowych grzejników wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.o. wraz z wymianą części rur w obrębie sal,
- obudowanie pionów c.o. płytami g-k wraz z wykonaniem otworów rewizyjnych,
- wykonanie tynków wapiennych lub wapienno-cementowych i wykonanie gładzi ścian i sufitów,
- wykonanie warstw wyrównujących podłoże podłogi,
- wykonanie wykładziny PCV z warstwą ścieralną z wywinięciem na ściany,
- montaż parapetów (materiał konglomerat),
- malowanie farbami silikatowymi (krzemianowymi) sufitów i ścian dwukrotne z jednokrotnym gruntowaniem,
- wyposażenie sal w biurka, szafy, zabudowa wnęk ściennych, krzesła, osprzęt komputerowy, TV, internet.

2) Sala nr 32

Prace rozbiórkowe:
- demontaż stolarki drzwiowej (drzwi z ościeżnicami, powiększenie otworu drzwiowego),
- demontaż części parkietu drewnianego w obrębie nowej instalacji elektrycznej,
- skucie odspojonych i uszkodzonych tynków na ścianach i sufitach,
- demontaż instalacji c.o. (grzejników, rur stalowych),
- demontaż parapetów wewnętrznych,
- demontaż instalacji elektrycznej,
- wykucie bruzd w ścianach pod instalacje c.o. i elektrycznej.

Projektowane prace:
- montaż ościeżnic i drzwi,
- wykonanie instalacji elektrycznej – wykonanie nowej instalacji oświetlenia wraz z oprawami, lamp oświetleniowych (wraz z wykonaniem pomiaru natężenia oświetlenia), wykonanie instalacji gniazd wtykowych ściennych i podłogowych, cała instalacja wykonana podtynkowo, wykonanie instalacji niskoprądowej - internet, TV,
- montaż nowych grzejników wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.o. wraz z wymianą części rur w obrębie sal,
- obudowanie pionów c.o. płytami g-k wraz z wykonaniem otworów rewizyjnych,
- wykonanie tynków wapiennych lub wapienno-cementowych i wykonanie gładzi ścian i sufitów,
- renowacja parkietu drewnianego (cyklinowanie i lakierowanie) z ewentualną wymianą uszkodzonych w znaczny sposób poszczególnych deseczek,
- montaż parapetów (materiał konglomerat),
- malowanie farbami silikatowymi (krzemianowymi) sufitów i ścian dwukrotne z jednokrotnym gruntowaniem,
- wymiana i montaż listew przypodłogowych drewnianych,
- wyposażenie sal w biurka, szafy, krzesła, osprzęt komputerowy, TV, internet.

3) Łazienka personelu

Prace rozbiórkowe:
- demontaż armatury łazienkowej (umywalek, sedesu, wpustu podłogowego, zaworów czerpalnych, baterii umywalkowych),
- demontaż stolarki drzwiowej (drzwi z ościeżnicami),
- demontaż okładzin ściennych i podłóg z płytek,
- rozbiórka ścian działowych,
- skucie odspojonych i uszkodzonych tynków na ścianach i sufitach,
- demontaż instalacji c.o. (grzejników, rur stalowych, wentylatorów wywiewnych itp.),
- demontaż parapetów wewnętrznych,
- demontaż instalacji elektrycznej,
- wykucie bruzd w ścianach pod instalacje wod.-kan. c.o. i elektrycznej.

Projektowane prace:
- wymurowanie ścian działowych na pełną wysokość pomieszczenia,
- wstawienie nadproży, montaż ościeżnic i drzwi (drzwi łazienkowe z dolnym podcięciem),
- wykonanie warstw wyrównujących podłoże podłogi,
- wykonanie w łazienkach terakoty z płytek gresowych, antypoślizgowych,
- wykonanie w łazienkach glazury na ścianach na wysokość min. 2,0 m,
- wykonanie tynków wapiennych lub wapienno-cementowych wraz z ich uzupełnieniem w pozostałej części pomieszczenia i wykonanie gładzi ścian i sufitów,
- malowanie dwukrotne farbami silikatowymi (krzemianowymi) sufitów i ścian (w miejscach gdzie nie ma glazury) z jednokrotnym gruntowaniem,
- obudowanie pionów wod.-kan. i c.o. płytami g-k wraz z wykonaniem otworów rewizyjnych,
- montaż armatury (umywalki, miski ustępowe, pisuar, baterie umywalkowe, zawory ze złączką do węża, wpusty podłogowe),
- montaż kratek i wentylatorów elektrycznych na przewodach wentylacyjnych,
- montaż wyposażenia WC - dozowniki mydła, lustra, podajniki ręczników do rąk oraz uchwyty (podajniki) papieru toaletowego,
- przebudowa i podłączenie instalacji wod.-kan. do nowej armatury,
- wykonanie instalacji elektrycznej – wymiana kompletnej instalacji kablowej i wykonanie jej pod tynkiem, włączników, gniazd wtykowych, lamp oświetleniowych (wraz z wykonaniem pomiaru natężenia oświetlenia),
- montaż zabudowy meblowej, parapetu z konglomeratu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

39100000-3 - Meble

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349871,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598861,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349871,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TEKSAM Łukasz Daniluk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5372168081

7.3.3) Ulica: A. Fedorowicz 29/45

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349871,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-02 do 2025-08-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.