Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00200989/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
- 2023/BZP 00302450/01 - Wynik z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu medycznego dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.2.) Oddział zamawiającego: Dział ds zamówień publicznych i zaopatrzenia
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291141752
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Batalionów Chłopskich 6
1.4.2.) Miejscowość: Starachowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.7.) Numer telefonu: 41 273 91 82
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.starachowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz.starachowice.sisco.info/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211677
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00200989
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
3) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej
lub finansowej zamawiający żąda, w szczególności dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
ubezpieczenia dla:
Pakietu nr 1: 70 000,00 zł.
Pakietu nr 2: 100 000,00 zł.
Pakietu nr 3: 80 000,00 zł.
Pakietu nr 4: 200 000,00 zł.
Pakietu nr 5: 10 000,00 zł.
Pakietu nr 6: 20 000,00 zł.
Pakietu nr 7: 40 000,00 zł.
Pakietu nr 8: 40 000,00 zł.
Pakietu nr 9: 20 000,00 zł.
Pakietu nr 10 100 000,00 zł.
Pakietu nr 11: 40 000,00 zł.
Pakietu nr 12: 20 000,00 zł.
Pakietu nr 13: 5 000,00 zł.
Pakietu nr 14: 4 000,00 zł.
Pakietu nr 15: 30 000,00 zł.
4) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej
lub zawodowej, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
- wykazu dostaw (usług porównywalnych z dostawami) stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy,
- co najmniej 2 dostawy produktów medycznych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym
przedmiot zamówienia, o wartości dla:
Pakietu nr 1: 70 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 2: 100 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 3: 80 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 4: 200 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 5: 10 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 6: 20 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 7: 40 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 8: 40 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 9: 20 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 10 100 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 11: 40 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 12: 20 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 13: 5 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 14: 4 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 15: 30 000,00 zł. brutto każda
Po zmianie:
3) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej
lub finansowej zamawiający żąda, w szczególności dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
ubezpieczenia dla:
Pakietu nr 1: 70 000,00 zł.
Pakietu nr 2: 100 000,00 zł.
Pakietu nr 3: 80 000,00 zł.
Pakietu nr 4: 200 000,00 zł.
Pakietu nr 5: 10 000,00 zł.
Pakietu nr 6: 20 000,00 zł.
Pakietu nr 7: 40 000,00 zł.
Pakietu nr 8: 40 000,00 zł.
Pakietu nr 9: 20 000,00 zł.
Pakietu nr 10 100 000,00 zł.
Pakietu nr 11: 40 000,00 zł.
Pakietu nr 12: 20 000,00 zł.
Pakietu nr 13: 5 000,00 zł.
Pakietu nr 14: 4 000,00 zł.
Pakietu nr 15: 30 000,00 zł.
4) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej
lub zawodowej, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
- wykazu dostaw (usług porównywalnych z dostawami) stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy,
- co najmniej 2 dostawy produktów medycznych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym
przedmiot zamówienia, o wartości dla:
Pakietu nr 1: 70 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 2: 100 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 3: 80 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 4: 200 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 5: 10 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 6: 20 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 7: 40 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 8: 40 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 9: 20 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 10 100 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 11: 40 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 12: 20 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 13: 5 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 14: 4 000,00 zł. brutto każda
Pakietu nr 15: 10 000,00 zł. brutto każda
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-05-12 11:00
Po zmianie:
2023-05-16 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-05-12 11:30
Po zmianie:
2023-05-16 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-06-10
Po zmianie:
2023-06-14
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
- Dostawa materiałów medycznych do Chirurgii Naczyniowej
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
- Dostawa narzędzi endoskopowych.
- Dostawa materiałów zużywalnych do wstrzykiwacza Medrad Stellant na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- ZP/7/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupełnienie vol 4
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.