Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00201144/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
- 2023/BZP 00327926/01 - Wynik z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
SUKCESYWNE DOSTAWY DROBNEGO ASORTYMENTU DLA ZAKŁADU PATOLOGII, ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ, ZAKŁADU DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ ORAZ APTEKI SZPITALNEJ W LOKALIZACJI SZPITAL W WEJHEROWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITALE POMORSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190141612
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 1
1.4.2.) Miejscowość: Gdynia
1.4.3.) Kod pocztowy: 81-519
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalepomorskie.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211712
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00201144
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.4. Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.10. Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej Przed zmianą:
Po zmianie:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów Przed zmianą:
Po zmianie:
Próbki należy złożyć w
siedzibie Zamawiającego w lokalizacji: ul. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo - Kancelaria do dnia 17.05.2023 r. do godz. 09:00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ
2. Dokument handlowy w postaci katalogu, folderu, ulotki, karty katalogowej, etykiety, instrukcji obsługi, raport z badań lub inny dokument handlowy producenta oferowanego asortymentu zawierający wyczerpujące dane oferowanych wyrobów potwierdzające wymagania Zamawiającego w tym przedstawiający w czytelny i jednoznaczny sposób wyrób, zdjęcie/rysunek, nazwę, jego elementy składowe, symbol/numer katalogowy. Numer/Symbol katalogowy wskazany w w/w dokumencie musi być potwierdzony w formularzu asortymentowo-cenowym. Wykonawca winien w ww. dokumencie oznaczyć numer zadania i pozycję dla danego oferowanego produktu, celem identyfikacji przez Zamawiającego
Po zmianie:
1. Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ
2. Dokument handlowy w postaci katalogu, folderu, ulotki, karty katalogowej, etykiety, instrukcji obsługi, raport z badań lub inny dokument handlowy producenta oferowanego asortymentu zawierający wyczerpujące dane oferowanych wyrobów potwierdzające wymagania Zamawiającego w tym przedstawiający w czytelny i jednoznaczny sposób wyrób, zdjęcie/rysunek, nazwę, jego elementy składowe, symbol/numer katalogowy. Numer/Symbol katalogowy wskazany w w/w dokumencie musi być potwierdzony w formularzu asortymentowo-cenowym. Wykonawca winien w ww. dokumencie oznaczyć numer zadania i pozycję dla danego oferowanego produktu, celem identyfikacji przez Zamawiającego
3. Próbki po 5 szt. do każdej z pozycji dla zadania 9.
Próbki muszą być posegregowane i opisane nr zadania i pozycji celem identyfikacji przez Zamawiającego.
Próbki będą oceniane przez członków Komisji Przetargowej pod kątem potwierdzenia spełnienia wymagań opisanych w załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie, iż próbki będą rozpakowane i rozwinięte, celem dokonania weryfikacji parametrów wymaganych oraz zweryfikowania kompatybilności zaoferowanego asortymentu z drukarką posiadaną przez Zamawiającego. Próbki będą wykorzystane w testach i będą skażone odczynnikami, tym samym będą podlegały utylizacji i nie będą mogły być zwrócone.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1. Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ
2. Dokument handlowy w postaci katalogu, folderu, ulotki, karty katalogowej, etykiety, instrukcji obsługi, raport z badań lub inny dokument handlowy producenta oferowanego asortymentu zawierający wyczerpujące dane oferowanych wyrobów potwierdzające wymagania Zamawiającego w tym przedstawiający w czytelny i jednoznaczny sposób wyrób, zdjęcie/rysunek, nazwę, jego elementy składowe, symbol/numer katalogowy. Numer/Symbol katalogowy wskazany w w/w dokumencie musi być potwierdzony w formularzu asortymentowo-cenowym. Wykonawca winien w ww. dokumencie oznaczyć numer zadania i pozycję dla danego oferowanego produktu, celem identyfikacji przez Zamawiającego
Po zmianie:
1. Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ
2. Dokument handlowy w postaci katalogu, folderu, ulotki, karty katalogowej, etykiety, instrukcji obsługi, raport z badań lub inny dokument handlowy producenta oferowanego asortymentu zawierający wyczerpujące dane oferowanych wyrobów potwierdzające wymagania Zamawiającego w tym przedstawiający w czytelny i jednoznaczny sposób wyrób, zdjęcie/rysunek, nazwę, jego elementy składowe, symbol/numer katalogowy. Numer/Symbol katalogowy wskazany w w/w dokumencie musi być potwierdzony w formularzu asortymentowo-cenowym. Wykonawca winien w ww. dokumencie oznaczyć numer zadania i pozycję dla danego oferowanego produktu, celem identyfikacji przez Zamawiającego
3. Próbki po 5 szt. do każdej z pozycji dla zadania 9.
Próbki muszą być posegregowane i opisane nr zadania i pozycji celem identyfikacji przez Zamawiającego.
Próbki będą oceniane przez członków Komisji Przetargowej pod kątem potwierdzenia spełnienia wymagań opisanych w załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie, iż próbki będą rozpakowane i rozwinięte, celem dokonania weryfikacji parametrów wymaganych oraz zweryfikowania kompatybilności zaoferowanego asortymentu z drukarką posiadaną przez Zamawiającego. Próbki będą wykorzystane w testach i będą skażone odczynnikami, tym samym będą podlegały utylizacji i nie będą mogły być zwrócone.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-05-12 09:00
Po zmianie:
2023-05-17 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-05-12 09:30
Po zmianie:
2023-05-17 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-06-10
Po zmianie:
2023-06-15
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Sukcesywne dostawy barwników i pojemników z formaliną dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Dostawa dań gotowych do AMW Gdynia (zwana dalej AMW) oraz do AOS w Czernicy k. Chojnic (zwana dalej AOS) w roku 2025
- UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W ZAKRESIE CZYNNOŚCI PIELĘGNIARSKICH W RAMACH KONTRAKTU Z NFZ
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
- Unieszkodliwianie lub odzysk w I półroczu 2025 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych z dopuszczeniem składania ofert częściowych na każdą z 2 części
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Dostawa odczynników do laboratorium analit., zamkniętego syst. pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do odczytu OB oraz odczynników do pracowni immunologii transfuzjologicznej w podziale na zadania
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
- Post. o udzielenie zam. publicznego na dostawę Testów alergologicznych IgE oraz testów Iga i IgG do diagnostyki schorzeń autoimmunologicznych metodą immunoenzymatyczną wraz z dzierżawą sprzętu
więcej: Markery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.