eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostawa transponderów RFID dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa transponderów RFID dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223910100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa transponderów RFID dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa799c4f-b195-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121287/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.13.2022.KD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178740,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Zakup i dostawa transponderów RFID w planowanej ilości maksymalnej 26 000 szt.
1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 1 obejmuje zakup i dostawę transponderów RFID typ Tag w formie dysku montowanego za pomocą nitów zrywalnych na pojemnikach plastikowych, w planowanej ilości maksymalnej 26 000 szt., o nw. parametrach:
1) Średnica – 30 mm,
2) Grubość – od 2,0 mm do 4 mm z centralnym otworem od 3,0 mm do 3,5 mm,
3) Obudowa epoksydowa odporna na działanie olejów, etanolu, benzyny itp.,
4) Częstotliwość 125 kHZ,
5) Typ – UNIQUE,
6) Zakres temperatury pracy -40°C do +65°C,
7) Stopień ochrony przed wilgocią IP67.
Tagi RFID muszą być fabrycznie nowe, pozbawione wad fizycznych i prawnych oraz wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 roku.
2. Umowa będzie realizowana od dnia jej podpisania przez okres 12 miesięcy, w oparciu o cenę jednostkową zaproponowaną przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą (telefonicznie lub pocztą elektroniczną), zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że umowa będzie realizowana do wyczerpania maksymalnych wielkości zamówienia – maksymalna ilość zakupu (umowa zostanie podpisana na maksymalną wielkość zamówienia).
3. W przypadku, gdy wielkość maksymalna zamówienia określona w pkt. 1 zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy. Natomiast w przypadku, gdy wielkość maksymalna zamówienia określona w pkt. 1, nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy do chwili, gdy zostanie zrealizowana maksymalna wielkość zamówienia, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy.
4. Termin realizacji zamówień częściowych: do 21 dni kalendarzowych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego.
5. Dla celów porównania ofert w zakresie kryterium ceny oraz sprawdzenia, czy wartość oferty nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, brana będzie pod uwagę wartość oferty skalkulowana dla maksymalnej wielkości zamówienia.
6. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu częściowym (siedziba Zamawiającego lub siedziby jednostek podległych Zamawiającemu zlokalizowane na terenie m.st. Warszawy).
7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na oferowany przedmiot umowy w wymiarze 12 miesięcy liczonej od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32582000-6 - Nośniki danych

4.5.5.) Wartość części: 46020,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Zakup i dostawa transponderów RFID w planowanej ilości maksymalnej 42 000 szt.
1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 2 obejmuje zakup i dostawę transponderów RFID wkręcanych/wbijanych w gniazdo pojemnika plastikowego na odpady o pojemnościach 120, 240 litrów, w planowanej ilości maksymalnej 42 000 szt., o nw. parametrach:
1) Średnica - 30 mm,
2) Grubość 15 mm,
3) Obudowa z epoksydowym uszczelnieniem odpornym na działanie olejów, etanolu, benzyny, itp.,
4) Częstotliwość 125 kHZ,
5) Typ - UNIQUE,
6) Zakres temperatury pracy -40°C do +65°C,
7) Stopień ochrony przed wilgocią IP67.
Tagi RFID muszą być fabrycznie nowe, pozbawione wad fizycznych i prawnych oraz wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 roku.
2. Umowa będzie realizowana od dnia jej podpisania przez okres 12 miesięcy, w oparciu o cenę jednostkową zaproponowaną przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą (telefonicznie lub pocztą elektroniczną), zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że umowa będzie realizowana do wyczerpania maksymalnych wielkości zamówienia – maksymalna ilość zakupu (umowa zostanie podpisana na maksymalną wielkość zamówienia).
3. W przypadku, gdy wielkość maksymalna zamówienia określona w pkt 1 zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy. Natomiast w przypadku, gdy wielkość maksymalna zamówienia określona w pkt 1, nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy do chwili, gdy zostanie zrealizowana maksymalna wielkość zamówienia, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy.
4. Termin realizacji zamówień częściowych: do 21 dni kalendarzowych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego.
5. Dla celów porównania ofert w zakresie kryterium ceny oraz sprawdzenia, czy wartość oferty nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, brana będzie pod uwagę wartość oferty skalkulowana dla maksymalnej wielkości zamówienia.
6. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu częściowym (siedziba Zamawiającego lub siedziby jednostek podległych Zamawiającemu zlokalizowane na terenie m.st. Warszawy).
7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na oferowany przedmiot umowy w wymiarze 12 miesięcy liczonej od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32582000-6 - Nośniki danych

4.5.5.) Wartość części: 132720,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56604,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69076,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56604,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): STEFAN KWIATKOWSKI wspólnik spółki cywilnej ASKA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Alicja Kwiatkowska wspólnik spółki cywilnej ASKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9521953196

7.3.3) Ulica: Wędkarska 2A/B1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-869

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56604,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163245,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163762,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163245,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C-TRACE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7831704517

7.3.3) Ulica: Garbary 56

7.3.4) Miejscowość: Poznań,

7.3.5) Kod pocztowy: 61-758

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163245,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W sekcji 4.3.) Wartość zamówienia: wskazano wartość netto. Stawka VAT: 23 %, wartość brutto: 219 850,20 zł

W sekcji 4.5.5.) Wartość części: wskazano wartość netto. Stawka VAT: 23 %
- dla Części 1 wartość brutto: 56 604,60 zł
- dla Części 2 wartość brutto: 163 245,60 zł

Wykonawcy wskazani w Sekcji VII dla Części 1, tj. Alicja Kwiatkowska - wspólnik spółki cywilnej ASKA oraz STEFAN KWIATKOWSKI - wspólnik spółki cywilnej ASKA są wspólnikami spółki cywilnej, prowadzonej pod nazwą ASKA s.c. Alicja i Stefan Kwiatkowscy, NIP: 9521953196

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.