Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00026199/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych Nr 1 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ DO OBSŁUGI PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH NR 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368966230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Bonifacego 81
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-945
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 228421722
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpow.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpow.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f21c7f03-afb1-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych Nr 1 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f21c7f03-afb1-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026199
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/D/01/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 267580,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych Nr 1 w Warszawie z podziałem na 2. części tj.:Przedmiot części zamówienia Opis zgodny ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV)
1. Artykuły chemiczne i czystościowe 39800000-0
39200000-4
39700000-9
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący rodzaj produktów, ich ilość oraz parametry jakościowe dla poszczególnych części określa Formularz Cenowy właściwy dla danej części. Formularze Cenowe stanowią Załączniki nr 2a) – 2b) do SWZ.
3. Wykonawca będzie dostarczał artykuły chemiczne, czystościowe i higieniczne będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie. Termin, miejsce i wielkość dostaw każdorazowo będą określane e-mailowo lub telefonicznie, w zależności od zapotrzebowania.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia dostawy mniejszej ilości produktów o 20% niż wskazana w Formularzach Cenowych stanowiących załączniki nr 2a) – 2b) do SWZ. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w opisie przedmiotu zamówienia w przypadku wskazanego wyżej zmniejszenia o 20%.
5. Wykonawca zapewni, że dostarczane artykuły będą wysokiej jakości, tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych oraz odpowiadać Polskim Normom lub równoważnym (jeżeli dotyczy), będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeśli produkt zawiera datę ważności, produkt powinien być dostarczony w przed upływem połowy okresu ważności, liczonego od dnia produkcji do daty ważności.
6. Koszt dostawy i rozładunku dokonywany jest na koszt i ryzyko Wykonawcy. Za dostarczone produkty odpowiada Wykonawca do momentu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego.
7. W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów. W takim wypadku a także w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach, a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej, bez wyznaczania Wykonawcy dodatkowego terminu na uzupełnienie bądź poprawę dostaw, z wyłączeniem obowiązku uzyskania stosownego upoważniania do wykonania zastępczego, o którym mowa w art. 480 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.) [dalej: „Kodeks cywilny”]. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający w każdym przypadku dopuszcza produkty równoważne. Przez produkt równoważny należy rozumieć produkt spełniający minimalne parametry jakościowe oraz posiadający te same walory funkcjonalne oraz zawierający w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wybraną przez Wykonawcę część. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, wybraną przez siebie część, na kilka części lub na wszystkie części.
Jednakże poszczególne części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego dla danej części w Formularzu Cenowym zostaną odrzucone.
10. Dostawy artykułów dla części 1 oraz części 2 będą następowały do następujących placówek na terenie Warszawy:
1) Pogotowie Opiekuńcze Nr 2 im. Józefa Czesława Babickiego (ul. św. Bonifacego 81, 02-945 Warszawa).
2) Pogotowie Opiekuńcze Nr 1 (ul. Henryka Dembińskiego 1, 01-644 Warszawa).
3) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom u Brzechwy” (ul. Tarczyńska 27, 02-023 Warszawa).
4) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Wspólny Dom” (Al. Niepodległości 132/136 m.46, 02-554 Warszawa).
5) Placówka opiekuńczo- wychowawcza „Dom przy Nieborowskiej” (ul. Nieborowska 15m. 4,5,6,9, 02-343 Warszawa).
6) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom przy Tynieckiej” (ul. Tyniecka 18 m.6, 02-630 Warszawa).
7) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom przy Łazienkach Królewskich” (ul. Jurija Gagarina 31 m.8, 00-753 Warszawa).
8) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Biały Domek” (ul. św. Bonifacego 81a, 02-945 Warszawa).
9) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom przy Koszykowej” (ul. Koszykowa 20 m. 7, 00-555 Warszawa).
10) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom w pół drogi” (ul. Kłobucka 18b m.11, 02-699 Warszawa).
11) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Radosny Dom” (Al. Jerozolimskie 47 m.4, 00-697 Warszawa).
12) Dom Dziecka Nr 15 im. ks. G.P. Baudouina (ul. Nowogrodzka 75, 02-018 Warszawa).
13) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Bajkowy Dworek” (ul. Nowogrodzka 77, 02-018 Warszawa).
14) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Słoneczny Dom” (ul. Wilanowska 6 lok.11, 00-422 Warszawa).
15) Zespół do Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Nr 1 w Warszawie (ul. św. Bonifacego 81, 02-945 Warszawa
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostawy artykułów, z zastrzeżeniem, że będzie ono miało miejsce na terenie Miasta Stołecznego Warszawy.
12. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r.
13. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 875 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, by łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) używanych przy wykonywaniu Zamówienia wynosił co najmniej 10%.
Udział pojazdów oblicza się, stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.5.) Wartość części: 111762,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ROZDZIAŁ II: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych Nr 1 w Warszawie z podziałem na 2. części tj: część 2 Przedmiot części zamówienia Opis zgodny ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV)
Artykuły higieniczne 33700000-7
33600000-6
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący rodzaj produktów, ich ilość oraz parametry jakościowe dla poszczególnych części określa Formularz Cenowy właściwy dla danej części. Formularze Cenowe stanowią Załączniki nr 2a) – 2b) do SWZ.
3. Wykonawca będzie dostarczał artykuły chemiczne, czystościowe i higieniczne będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie. Termin, miejsce i wielkość dostaw każdorazowo będą określane e-mailowo lub telefonicznie, w zależności od zapotrzebowania.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia dostawy mniejszej ilości produktów o 20% niż wskazana w Formularzach Cenowych stanowiących załączniki nr 2a) – 2b) do SWZ. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w opisie przedmiotu zamówienia w przypadku wskazanego wyżej zmniejszenia o 20%.
5. Wykonawca zapewni, że dostarczane artykuły będą wysokiej jakości, tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych oraz odpowiadać Polskim Normom lub równoważnym (jeżeli dotyczy), będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeśli produkt zawiera datę ważności, produkt powinien być dostarczony w przed upływem połowy okresu ważności, liczonego od dnia produkcji do daty ważności.
6. Koszt dostawy i rozładunku dokonywany jest na koszt i ryzyko Wykonawcy. Za dostarczone produkty odpowiada Wykonawca do momentu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego.
7. W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów. W takim wypadku a także w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach, a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej, bez wyznaczania Wykonawcy dodatkowego terminu na uzupełnienie bądź poprawę dostaw, z wyłączeniem obowiązku uzyskania stosownego upoważniania do wykonania zastępczego, o którym mowa w art. 480 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.) [dalej: „Kodeks cywilny”]. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający w każdym przypadku dopuszcza produkty równoważne. Przez produkt równoważny należy rozumieć produkt spełniający minimalne parametry jakościowe oraz posiadający te same walory funkcjonalne oraz zawierający w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wybraną przez Wykonawcę część. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, wybraną przez siebie część, na kilka części lub na wszystkie części.
Jednakże poszczególne części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego dla danej części w Formularzu Cenowym zostaną odrzucone.
10. Dostawy artykułów dla części 1 oraz części 2 będą następowały do następujących placówek na terenie Warszawy:
1) Pogotowie Opiekuńcze Nr 2 im. Józefa Czesława Babickiego (ul. św. Bonifacego 81, 02-945 Warszawa).
2) Pogotowie Opiekuńcze Nr 1 (ul. Henryka Dembińskiego 1, 01-644 Warszawa).
3) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom u Brzechwy” (ul. Tarczyńska 27, 02-023 Warszawa).
4) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Wspólny Dom” (Al. Niepodległości 132/136 m.46, 02-554 Warszawa).
5) Placówka opiekuńczo- wychowawcza „Dom przy Nieborowskiej” (ul. Nieborowska 15m. 4,5,6,9, 02-343 Warszawa).
6) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom przy Tynieckiej” (ul. Tyniecka 18 m.6, 02-630 Warszawa).
7) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom przy Łazienkach Królewskich” (ul. Jurija Gagarina 31 m.8, 00-753 Warszawa).
8) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Biały Domek” (ul. św. Bonifacego 81a, 02-945 Warszawa).
9) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom przy Koszykowej” (ul. Koszykowa 20 m. 7, 00-555 Warszawa).
10) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Dom w pół drogi” (ul. Kłobucka 18b m.11, 02-699 Warszawa).
11) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Radosny Dom” (Al. Jerozolimskie 47 m.4, 00-697 Warszawa).
12) Dom Dziecka Nr 15 im. ks. G.P. Baudouina (ul. Nowogrodzka 75, 02-018 Warszawa).
13) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Bajkowy Dworek” (ul. Nowogrodzka 77, 02-018 Warszawa).
14) Placówka opiekuńczo-wychowawcza „Słoneczny Dom” (ul. Wilanowska 6 lok.11, 00-422 Warszawa).
15) Zespół do Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Nr 1 w Warszawie (ul. św. Bonifacego 81, 02-945 Warszawa
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostawy artykułów, z zastrzeżeniem, że będzie ono miało miejsce na terenie Miasta Stołecznego Warszawy.
12. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r.
13. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 875 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, by łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) używanych przy wykonywaniu Zamówienia wynosił co najmniej 10%.
Udział pojazdów oblicza się, stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 155818,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71183,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116109,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71183,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGD POLSKA Sp. z o.o. , Oddział Warszawa ul. Bodycha 97 05-820 Piastów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7792272047
7.3.3) Ulica: ul. Sycowska 40
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-003
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71183,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84325,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155025,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84325,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGD POLSKA Sp. z o.o. , Oddział Warszawa ul. Bodycha 97 05-820 Piastów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7792272047
7.3.3) Ulica: ul. Sycowska 40
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-003
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84325,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-19 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.